روايات

رواية عشقت طفله مجنونه الفصل العشرون 20 بقلم مي أحمد

رواية عشقت طفله مجنونه الفصل العشرون 20 بقلم مي أحمد

رواية عشقت طفله مجنونه الجزء العشرون

رواية عشقت طفله مجنونه البارت العشرون

رواية عشقت طفله مجنونه الحلقة العشرون

في حفله خطوبه مروان وبهيه وكل متجمعين
كان فريد قاعد في جنينه بيفكر فى تأخر ماسه عن حفله خطوبه صحبته لانتيم كان بكلم نفسه معقول تكون مع أسر ؟ طيب بعملو أيه مع بعض ؟ أصلا من ساعه ما اتعرفت عليه وهي بتهملني وفجاه حس بايد علي كتفه بيرجع براسه لوار لقي ميرا
بصله وقال بصوت مخنوق/في ايه ياميراسيبه الحفله وجايه ليه
ميرا بصوت حزن على معاملته ليها/مروان بيدور عليك قال لي اندم عليك
فريد/خلاص ماشي اتفضلي قدامي
دخلت ميرا وفريد وشافو ماسه وهي دخله الحفله
مع أسر هم ايدهم في أدين بعض ولبسه فستان سهره قصيرمن قدام وطويل من وزاره ولونه اسود
مع بشرته شديد البياض وحطه روج احمر ناري
متنسق مع لون شعرها كانت لبسه كعب عالي
دخلت بغرور وكبرياء وثقه وكالعادة مشيت من
جنب فريد بتجاهل وراحت المسرح المخصص العرائس حضنت بهيه وبراكت مروان
واشتغلت اغاني اجنبيه رومانسيه
قام مروان بحب وخدبهيه علي حلبه الرقص
ماسه راحت التربيزه اهل العريس وقعدت
شويه وأسر أصر عليها ان هي تقوم ترقصي معه
ماسه كانت هترفض بس شافت فريد ميرا متشعلقه
في رقبتهغيره والغيظ سيطرة عليها
وفقت إني هي ترقص معه وخدها علي حلبه الرقص
أسر شدها لي حضنه بشدة
كل ده تحت انظار فريد للي كانت هتحرقهم من الغيظ الغيره وفجاه لحظ قربه منها وكأنه هيبوسها
هنا فريد فقد أعصابه راح زي المجنون عليهم
وبدون أي مقدمات ضربة بوكس👊👊👊👊
وقع لارض
ماسه بصدمه 😳/أنت مجن*ون ولسه كانت هتمد
ايديها علشان تقوم أسر بس ايد فريد كانت أسرع
واخدها بسرعه وخرج من غير ما يقول و لأ الكلمه
مروان راح بسرعه وساعد اسر أنه يقوم واعتزر عن
للي عمالة فريد
مروان بعتزار/انا اسف على الحصل بس أكد فريد
عنده سبب علشان عمل كده
أسر بحد/سبب إيه اللي يخليه يمد ايده عليها
بس أنا مشه سكت وانا شايفه بيخد حبيبتي ونا سكت
قال كده وراح خرج يدوار علي فريد
مروان بخوف علي اخو/أنا ألزم اروح أشوف فريد
قبل مايلقه اسر
بهيه بحزن عميق/ماشي بس ابقى طمني
ميرا استنا يامروان خدني معاك
مروان ماشي يا يلا تعالي
فعلا خرجو يدوار علي فريد وناسه
**********************,************
في نفس الوقت في الجنينه
فريد كان بيشد ماسه بقوه علشان يرواحوا على البيت ماسه أخيرا قدرت اني هي تفلت من تحت
أيده واتكلمت بعصبية شديدة
ماسه بعصبية شديدة/ممكن اعرف ايه اللي انت عملته ده
فريد بغير/والله أنتي لسه بتسليني اعملت
كده ليه وانت كأنك ملاك مبتغطش وأنا الوحش
الكاسر اللي بيدمر كل اللي حوليها صح ساكته ليه
ماسه بهدوء/ماشي نتكلم بصراحه انا عملت ايه علشان انت تعمل كده انا كنت يرقص جوزي
المستقبلي ممكن اعرف ايه الجريمة في كد ه
فريد اتجنان اكتر لماسمع كلامه رحم ساكها من زراعها جامد جدا بص في عيونها وتكلام بتملك
أنت بتاعتي أنا وبس ومش حسمح حد تاني
يدخل في حياتك
ماسه بغضب/ انا مش ملكك فاهمه انا ملك نفسي
فريد/انا دلوقتي حعرافك اذي كنتي ملكي ولا
فجاه لقيت شيفايفه طبقة علي شفايفها في قبله عميقه بيعبر فيها عن غضبه منها حاولت تبعده عنها
لكن كان بيتعمق اكثر
فجاه سمع صوت اسر هو بيقول فريد ابعد عن ماسه احسنلك
فريد فصل القبله وشدها لي قال بتحدي ولو
مبعتش هيحصل ايه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفله مجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى