روايات

رواية عشقت زير نساء الفصل الثامن عشر 18 بقلم منة محمد

رواية عشقت زير نساء الفصل الثامن عشر 18 بقلم منة محمد

رواية عشقت زير نساء الجزء الثامن عشر

رواية عشقت زير نساء البارت الثامن عشر

رواية عشقت زير نساء
رواية عشقت زير نساء

رواية عشقت زير نساء الحلقة الثامنة عشر

جريئ رومانسي
عشقت زير نساء
قصص منه محمد كاتب
الصبح انتبهت للباب بيخبط :مين
احمد بحده :مين يعني يلا اصحي جهزي لي الفطار
منه “ياسلام الخدامه الي جابهالك ابوك”وردت : اظن انت مش مسئول مني عندك الخدامين فالبيت خليهم يجهزهولك ولا اقولك روح لواحده من حريمك اكيد مش هيرفضولك طلب يا شهريار
احمد ضرب الباب بقوة :منه افتحي لاكسر الباب
منه “خافت انه يعملها بس جمدت قلبها “:اعمل الي انت عاوزه براحتك خالص بس لعلمك مش هفتح واسمعني كويس من اليوم ورايح متفكرش اني هخدمك ولا اعمل حاجه متعلقه بيك سامع ،افهم اعتبرني مش موجوده مش بتقول هتخليني معلقه اعتبرني في بيت اهلي معلقه مالكش علاقه بيا ولا لي علاقه بيك انساني يا احمد انساني
احمد تنح شويه ومشي
منه ماسمعتلوش صوت مشت بشويش للباب نفسها تسمع اذا كان موجود وسمعت صوت الغرفه اتقفل بقوة
“هههههههههه والله لارفع ضغطك يااحمد ودي البدايه ” ورجعت كملت نومها
…………………………
في جناح خالد وريهام
ريهام بزعل :خالد انت قلت كل واحده في بيت لوحدها مش هنعيش مع بعض
خالد حضنها من وراى وبقي دهرها على صدره :ياقلبي صدقيني غصب عني بابا وافق على طلبها من غير مايشاورني ومااقدرش اصغره قدام عمي وارفض
ريهام :حقيقي بقيت خايفه ياخالد يعني انت ما استغربتش من طلبها اكيد ناويه على حاجه
خالد :لا متخافيش اسماء طيبه وماعندهاش حركات ناقصه بس كل الموضوع انها يمكن مش عاوزه تعيش عند اهلي من بعد ارتبطنا
ريهام :طيب ليه ماطلبتش تعيش لوحدها في بيت يكون ليها لوحدها ليه عاوزه تشاركني في بيتي
خالد بحيره :والله ما عارف وبعدين ياقلبي ماتشليش هم كلها كام شهر واشتري لها بيت وتبقي لوحدك وهي لوحدها
ريهام :والله خايفه ياخالد وبعدين انا بموت من القهر وانا بتخيلك قاعد معاها امال هعمل ايه وهتكوني حالتي ازاي لما اشوفك بعيوني
خالد :هههههههه بتغيري يا ريمو
ريهام خلصت نفسها منه :اه اتريق علي
خالد رجع حضنها :والله ما بتريق بس صدقيني فرحان وانا شايف غيرتك علىا احساس حلو لما الراجل يحس ان مراته حبيبته بتغير عليه
ريهام :ياسلام انت انبسط وانا اموت من القهر
خالد باس جبينها: بعيد الشر عنك ياقلبي وبعدين كام مرة قولت لك انتي الوحيده الي ملكتي قلبي وماحدش غيرك قاعد ومتربع فيه واسماء كانت طول الوقت في وشي ولما اتجوزتها مفيش اي حاجه اتحركت من مشاعري ناحيتها
ريهام بدلع :وانا
خالد :انتي اه منك انتي طيرتي عقلي من اول مرة شفتك فيها وسمعت صوتك اتعلقت بيكي وحبيتك
ريهام :احلف بالله
خالد :والله “وباس انفها “والله بحبك ياغيورة
ريهام :وانا بحبك ولا يمكن اتخيل حياتي من غيرك “وحضنته “ربنا مايحرمني منك ابدا وتفضل مصدر قوتي ومصدر اماني وسبب فرحتي
خالد :ولا منك وتفضلي منوره بيتي وحياتي ومصدر راحتي وساعدتي
ريهام :طيب انت لازم تروح الشغل النهارده يعني
خالد :ليه يا حب قلبي
ريهام :مش عاوزاك تمشي عاوزاك تقعد معايا اليوم بطوله لاني من بكرة مش هعرف اخد راحتي معاك وهيكون معنا حد هيشاركني فيك انا النهارده عاوزاك ليا لوحدي ممكن
خالد شلها :الشغل والمدير يولعوا كلهم لعيونك ياعمري انتي
ريهام باسته من خده :يا عمري انت
خالد :ريهام قلبي اصبري لحد مانروح الاوضه لا اتهور هنا والمصحف
ريهام :هههههههههههههههه
…………………………
في بيت الصياد
منه :السلام
الكل :وعليكم السلام
منه :هنوده قلبي عامله ايه
هنادي ببتسامه :الحمدالله بخير
منه :عامله ايه يا روحي مع الوحم
هنادي بتعب :تعابني جدا
منه بحنيه:معلش ياقلبي هترتاحي منه في بدايه الشهر الخامس
اسماء بستهزاء :الي يسمعك يقول خبرة ومجربة والله انا شاكه انك عاقر
الكل اتصدم من طريقتها الفاظه
منه “لا دي مش صاحيه “:وليه بتشكي يا روحي
اسماء :لان اخويا خلف قبل سابق واثقه يعني العيب من مين مش محتاجه عبقريه
احمد:وماشاءالله يعني دلوقت انتي العبقريه
اسماء ببرود :اكيد مش محتاجه ذكاء لانها لحد دلوقت ماحملت
احمد قعد جنبها ومسك ايدها كانت ترجف من الغضب وشد عليها :فعلا اثبتي انك غبيه لانه ياعبقرية زمانك انا الي طلبت منها تاخد موانع لاننا مش مستعجلين ع اللاطفال احنا عاوزين ننبسط الاول “ولف عليها وحضنها وحط ايده ع كتفها وبغمزه _مش كدا يا قلبي
منه “انبسطت من دفاعه عنها وابتسمت من جواها “وبدلع :كدا ونص ياعمري
احمد لف على اسماء :وانتي امتى تختفي وتخلصينا من شرك
اسماء قامت بغضب :النهارده رايحه واغور من اشكالكم الي تجيب المرض
سهام :منه اعذريها انتي عارفه هي بتقول كدا الا من الوجع الي فيها
منه :ولا يهمك
احمد :يله مش ناوين تغدونا
سهام :ثواني بس يجي مدحت ونحطه على السفره
منه :احمد ياريت يعني تخفف من الاكل
احمد عقد حواجبه :نعم
منه “يالهوي والله شكله يخوف بس لا قوي قلبك “:اه مش شايف حالك ازاي انتفخت شويه والتي شيرت قرب يتمزع من علي جسمك
احمد ماسك المعلقة وشد عليها ويبصلها بغضب :ولو مش عاوز اخس اظن دي مشكلتي ولا ايه
منه :ده لو كنت سنجل تكون حر بس انت متجوز
احمد شويه وبيخنقها :واذا متجوز
منه “الصراحه متعه مالهاش مثيل وهي شيفاه القهر والغيظ بعيونه “:لازم تراعيني لاني الصراحه بقرف من الراجل الطخين والي له كرش يعني لازم تحافظ على جسمك زي ماانا بحافظ عليه صح
احمد عرف انها تقصد كلامه ليها لما كان يدقق باكلها :والله الراجل مايعبه اذا طخن لكن الست غير
منه :ياسلام اوكي اذا انت بتطخن وهتقرفني انا كمان هطخن واقرفك كمان
احمد عض على شفته :يعني عند والسلام
منه حاولت تمسك ضحكتها :سميها زي ما تحب
احمد قام بكل عصبيه :الحمدالله
مدحت ضحك :ياراجل تعال اكيد بتهزر مش كدا يا منه
منه بالعافيه ماسكه نفسها عن الضحك:لا مش بهزرعلي فكره
هنادي برقتلها :بس احرجتي الراجل
منه :ايزي احنا متعودين على الهزار مش كدا حبيبي
احمد بصلها بحقد وطلع فوق للجناح
……………..
في التليفون
ريهام :هههههههههههههههههه يالهوي عليكي طب عملك حاجه
منه :اسكتي كنت خايفه يقلب التربيزه بالي عليها عليا انتي لو شوفتي وشه وقتها يمه يخوف تقولي اتحول الراجل الاخضر
ريهام :ههههههههه الله يقطع شرك طلعتي مش سهله
منه بتنهيده :الظروف بتخلي الانسان يغير من طبعه
ريهام :ندمانه انت لسه في اول الطريق يعني تقدري تتراجعي
منه :لا هستمر لحد مااخليه يتغير
ريهام :وماتخافيش ليك عليا اسحب الكلام من خالد واساعدك
منه :تسلمي حبيبتي
ريهام :تصدقي خايفه من بكره
منه :ليه
ريهام :بكره اسماء جايه تعيش معنا وخايفه منها الصراحه مش عارفه قصدها ايه من سكنها معاي
منه :مش عاوزه اخوفك بس اسماء اتغيرت واتحولت لانسانه حاقده جدا مش هي اسماء الطيبه الي عرفتها
ريهام :وده الي مخوفني اكتر خايفه تفرقني عن خالد
منه :بتحبيه
ريهام :وبموت فيه ماتتخيليش قد ايه عوضني عن الحاجات الي كنت فاقدتها سواء معنويا او ماديا
منه :ربنا يتمم عليكم ان شاءالله ويبعد عنكم اي شر
ريهام :وعقبال ماسمع انك روضتي احمد
منه :هههههههههههههههه حلوه اروضه ترويض زير النساء ابو عين زايغه دهون
ريهام :هههه طيب منون امتى ناويه تحني وتتكرمي وتزوريني
منه :ان شاءالله الاسبوع ده هطلب منه ياخدني ليكي
ريهام :وانا هقول لخالد يعزمه
منه : اوكي يلا اسيبك دلوقت
ريهام :باي يا قلبي
ريهام دخلت بصنيه القهوة والحلويات :اتفضل حبيبي
خالد اخد منها :زاد فضلك يا روحي
ريهام :حبيبي
خالد :نعم يا قلبي
ريهام :ممم عاوزاك تعزم احمد ومنه الاسبوع ده
خالد :ليه
ريهام :من غير ليه اشتئت لصحبتي وقلقانه لوا هي الي طلبت منه يرفض
خالد :ولا يهمك النهارده لما اشوفه اعزمهم ها مبسوطه
ريهام قامت تقعد جنبه وتبوس خده :كتييييييييير
خالد :طيب ايه رايك نطلع نتمشى ونغير جو
ريهام :اوكي يلا ثواني والبس هدومي
خالد :يلا
……………………….
في غرفه منه واحمد
منه “يي وصل الله يستر ”
احمد يوهو بيفك ازرار قميصه ويقرب منها :اسمعيني مش كل مرة تسلم الجرة ان كررتي الحركه الفكسانه دي تاني انا مش هسكتلك
منه مثلت البرائه :وانا عملت ايه
احمد :لا بريئه يا بت امال تفسري بايه كلامك الي حصل النهارده
منه : اه تقصد لما قلت لك خس طيب وانا عندي حق يعني زي مانت عاوزني مش اطحن وانا كمان عاوزاك مش تطخن يعني الحق عليا اني خايفه عليك تبقي بكرش ولا حلال عليك وحرام علي
احمد :طيب ماتقدريش تقوليلي الكلام لما نكون لوحدنا
منه :الصراحه ماقدرتش امسك نفسي لما شوفتك بتاكل وكان فضلك تكه وتاكل الطبق معاه
احمد بستنكار :ااااااانا
منه :اه انت ماشفتش نفسك ازاي بتاكل يا ستار
احمد سكت وسابها وراح يغير لبسه وراح نام على السرير
منه بتردد:احمد
احمد رافض يرد عليها
منه :احمد
احمد نفخ :خيييييييير
منه “اوفف شكله واصل لاخره “:اممم كنت عايزه اسالك عبود عامل ايه
احمد عدل قعدته وبتنهيده وحزن : الدكتور طمني عليه قال يستجيب للعلاج وان شاءالله قريب بيفوق
منه “وجعها قلبها شكله وهو يتكلم كان نفسها تجري وتاخده في حضنها وتواسيه بس مش دلوقت “:ان شاءالله يقوم بالسلامه
احمد :ان شاءالله
منه طالعه من الغرفه :تصبح على خير
احمد:………………
دخلت غرفتها وقفلت الباب وغيرت هدومها ونامت
…………………………
فات اسبوع عليهم هي واحمد على نفس حالهم هو يعاند وهي تعاند اكتر اما اسماء فراحت مع خالد وحصل بينها وبين ريهام جدول يوم ليها ويوم لريهام بس من اول يوم واسماء تدور على اي زله لريهام
ودايما ترميها بالكلام وريهام تسكت وتفوت وتسيب المكان وخصوصا لو كانو لوحدهم
منه :سمعتي الي قلت لك عليه
هنادي :والله سمعت وفهمت
منه :ماتتحركيش الا لما اطلع لك انا سامعه
هنادي : يا ختي خلااااااص فهمت
منه :اوكي يلا
بعد ربع ساعه طلعت لجناحها وغيرت هدومها لبست بنطلون برمودا جينز مخصر على جسمها بطريقه مستفزه مغريه ولو ويست مع بدي احمر ورفعت شعرها بطريقه مهمله وبعدها اخدت شنطه صغيره للسفر وحطت فيها حاجات واستنت لحد ماسمعت الباب ووقامت ومثلت انها بتحاول ترفعها فوق الدولاب وبحكم انها قزمه ومش طايله فما قدرتش وعملت نفسها مش منتبها لـ احمد
منه :ياربيييي ولافي سلم كمان افففف
احمد انتبه عليها وتنح :اانت بتعملي ايه كدا فوق
منه بدلع :عاوزه ارفع الشنطه “واتكتفت “دلوقت عرفت اني بجد قزمه
احمد :هههههههههه يعني متعصبه عشان مش طايله دهر الدولاب
منه :اه اضحك على يمكن انا نكته قدامك
احمد قرب منها وبسرعه رفعها للدولاب :ودلوقت طولتيه
منه “كانت بقمة الاحراج وحطت الشنطه :خلاص نزلني
احمد نزلها بشويش ولفها وبقت مقابله له وايديه مازالت محاوطه وسطها
احمد بشقاوه:دلوقت رضيتي مبسوطه
منه بلعت ريقها لان قريب منها ووترها :اه ممكن تسبني
احمد :بذمتك ما وحشتك
منه “واللهوحشني حضنك “:لاء
احمد :كدابه وبتكدبي بصيلي وانتي بتقوليها
منه رفعت نظرها له بصعوبه :لا خلاص ارتحت
احمد ضمها له وبهمس :طيب انا اشتقت وعاوزك
منه بتجاهد تبعده عنها بس مافيش فايده :احمد ابعد لو سمحت
احمد رفع وشها له :بجد ما بقتيش بتحبيني
منه رجفت :اه مابقتش احبك
احمد :طيب ليه قافله عيونك وانتي بتقوليها
منه لسه مغمضه رافضه تبصله
احمد :انا متاكد انك بتحبيني
منه :لا مش بحبك
احمد : طيب اثبتي لي
منه عقدت حواجبها :ازاي يعني
احمد بهمس :انتي عارفه ازاي
منه “يي يي فينك ياهنادي الله يقطعك “:احمد ابعد احمد
يقرب منها اكتر واكتر واكتر طق طق طق
احمد بنرفزة :ميييييين
هنادي بخوف :فين منه
احمد :منه مشغوله
هنادي :ناديها عاوزها ضروري
منه لسه بتكلم حط ايده على بؤها يسكتها
احمد :بعدين بعدين دلوقت هي مشغوله
منه نفسها تخلص منه بس مش قادرة “ايه ياربي الورطه الي وقعت نفسي فيها
هنادي لنفسها والله لتموتني ان سبتها اعمل ايه اعمل ايه اه لقيتها :اااااااه احمد بسرعه منه فين تعبانه يالهوي العيل هينزل ااااااااااااااااااه
احمد سابها بقهر :لحظه
منه”والله وطلعتي خطيرة ياهنودة ” وبتمثيل :حبيبتي مالك تعالي معايا لجناحك وطلعت معاها بسرعه وهي بتحمد ربنا ان الموضوع عدا على خير اما احمد سمعته بيشتم بغل
منه في سرها”ههههههههه ده شويه يااحمد اصبر عليا انت بس ان ما خليتك متخلف عقليا ”
……..
في مكان تاني
دنيا :حبيبي انت متغير كتير معايا
احمد من غير مبالاة :ازاي يعني متغير
دنيا بزعل :منين ماتيجي تقعد سرحان وبتفكر ولا كاني موجوده ولاحتى عطيتني رايك بالفستان الي اشتريته علشانك مخصوص
احمد من غير ما يبصلها :حلو حلو
دنيا بملل:اففف يااحمد مابقتش حاله دي
احمد رافع حاجبه :المطلوب
دنيا قعدت جنبه :عاوزاك تحس بيا زي الاول انا حاسه انك خلاص مبقتش تحبني
احمد :ومين قال لك اساسا اني كنت بحبك
دنيا :ازاي
احمد :لا بقولك ايه مش هتمثلي علي انتي عارفه اني ماتجوزتكيش حب فيك انا اتجوزتك لانك دخلتي مزاج بس وانام معاك، بس خلاص مليت منك وبصريح العبارة بكرة تاخدي متعلقاتك وتسيبي الشقه سامعه يلا روحي انتي طالق
دنيا بصدمه :ليييييييييه
احمد :زهقت منك ومن شكلك ايه مش بتفهمي
دنيا بدموع:حرام عليك
احمد :اظن انتي عارفه ان الطلاق هيحصل هيحصل لان العلاقه دي مالهوش نهايه الا الفراق
دنيا تبكي :بس انا بحبك
احمد :وانا لا خلاص بكرة يجيلك نصيبك والي يحبك ويعزك
دنيا :بس انا مش عاوزه الا انت
احمد :وانا مش ليكي ولا لغيرك وطلع وسابها
هي دي نهاية نوعيه الزواج والمستفيد الوحيد هو الراجل والمرأة اكبر خسرانه لما توافق عليه
…..
في المكتب
خالد :طيب ليه شايل الدنيا فوق راسك
احمد بغيظ :البنت قررت تجنني معاها
خالد :وانت تهمك في ايه مش بتقول انك مش بتحبها
احمد بعناد:ايوه مش بحبها بس هي ملكي
خالد استغرب وسكت
احمد :بقت تطلعني من شعوري تدلل وتدلع عليا ولما اقربلها تصدني لييه بقي تصدني ها ليه
خالد يكتم ضحكته علي منظر احمد
احمد :جننتني شغلت بالي مش بعرف اقعد يا اخي مع غيرها بصراحه بقيت بفكر فيها بقيت مجنون بيها
خالد ساكت ومندمج في تغير حاله صاحبه…
احمد :ياخالد بقت قاسيه بس مازالت عفويه وبريئه مهما حاولت
حتى لو حاولت اني اجيبها بالقوة في حاجه بتمنعني ولما احاول اضربها احس ان ايدي مبقتش مطوعاني نفس الاول
خالد:بصراحه ومن غير لف ودوران انت بتحبها وده الي مجننك انها مابقتش تبادلك الحب
احمد بحده :لا لا هي بتحبني
خالد ببرود:بس افعالها ماتدلش علي الحب
احمد :بس انا
خالد :انت ايه
احمد :عاوزها تحبني عاوزها ترجع منه الاولنيه
خالد :اه قولتلي منه الي تضربها وتسكت الي تهينها وتسكت
احمد :لا مااقصدش ده انا اقصد منه الي تحبني منه الي تحب قربي مش منه الي تنفر مني وماتصدق امتى ابعد عنها
خالد :اسمح لي انت الي جبته لنفسك
احمد يتنهد :طيب دلوقت سيبك مني انت الاحوال عندك اخبارها مع الاتنين
خالد :اسكت ياشيخ اختك بتدورعلي المشاكل
احمد :ازاي
خالد :دايما بتحاول تخلق عذر عشان تزعل او تنرفز ريهام
احمد : متوقع ايه يعني ضراير ومتجمعين في بيت واحد
خالد :اه الله يعين صاحبك
…………………………………..
في بيت خالد شغل الضراير
ريهام :لو سمحتي سبيه من ايدك انتي ناسيه ان اليوم دوري اني اطبخ
اسماء :وانا لما شفتك ماتصلحيش للطبخ قلت انقذ المسكين خالد الي اتبلي باكلك
ريهام :ومين قال الكلام ده بالعكس خالد بيموت على طبخي
اسماء :بيجامل ياماما
ريهام تطلع من المطبخ :قولي الي عاوزاه انا عارفه ان خالد بيحب كل حاجه فيا
اسماء بشيطنه اخدت الملح وحطت نص العلبه بالطبخه وطلعت من المطبخ بسرعه
ريهام :اهلا بقلبي يلا ثواني والغدا جاهز
خالد ببتسامه :اهلا بيك انتي ها طبخالي ايه النهارده ياحلوه
ريهام :عملتك الباميه الي بتحبها
خالد:ياسلام كانك قريتي الي في بالي يلا اروح اغير واجي
علي الشارع ريهام بتغرف الاكل
خالد بحماس :كتري ليه بقيتي بخيله
ريهام :ههههه ولايهمك ياقلبي
خالد :شكلي بسيب الاكل
ريهام بدلع :لا عاوزاك تتغذى كويس ياعمري والله احسك ضعفان
خالد يتدلل :طيب يلا اكليني انا فعلا بقيت ضعفان الا لانك اهملتيني
ريهام :انا طيب ياعمري ولاتزعل
خالد : لا خلاص انا زعلت
ريهام :كله ولا زعل حبيبي وروحي ايه يرضيك
خالد شاورعلى خده :يلا بسرعه
ريهام تجي وتبوس خده :ها ياعمري رضيت
خالد يادوب بيتكلم الا اسماء تدخل :احم احم خلاص كفايه
ريهام انتبهت لها :استني ازودلك في طبقك
خالد :لا خلاص
قعدت اسماء وحطت لها من السلطة بس
خالد حاط اللقمه ببؤه الا :كح كح كح
ريهام بسرعه قامت عشان تناولهه الميه الا اسماء سبقتها :اسم الله عليك
خالد بعصبيه :انتي عامله ايه
ريهام بصدمه :حبيبي مالك
خالد بعصبيه :ناويه تموتيني ايه كميه الملح الي حطاه في اللاكل ده
ريهام بدهشه:بقي انا اموتك يا خالد
اسماء ببتسامه تشفي:قلت لك مبتعرفيش تطبخي بس ما سمعتيش ولا قاصده الحركه تعمليها فيا انا
ريهام :انا
خالد بعد ماشرب الميا :اسمعي شغل الضراير ده بلاش منه انتي مش عيله صغيره
ريهام حاولت متعيطش وهي شايفه علامات الانتصار علي وش اسماء .
خالد وهو قايم :سديتي نفسي
ريهام مصدومه من خالد اول مرة يتعصب عليها ويكلمها بالاسلوب ده راحت بسرعه للغرفه
وقفلت على نفسها وانهارتفي البكاء والي قهرها ان خالد ولاعبرها ولا رضاها ولان اليوم يوم اسماء ماشافتش وشه من بعد العشاء ……………………………………………………………….
قاعدين يتفرجوا على فيلم كوميدي وكانت بكامل اناقتها وكل شوي تتدلع عليه وتشوفه وهو يبلع ريقه
احمد “يعني عامله نفسك مش مهتمه ها دلوقت اخليك تغيري وتولعي في نفسك “ومن غير ما تحس بيه طلع موبيله ورن على ريم
وثواني والا هي متصله
منه “ماله ده مايرد “:احمد
احمد :نعم
منه :موبيلك بيرن
احمد : والله اها ردي انتي
منه استنكرت الموضوع :انا
احمد :اه انتي ردي
منه :يعني عادي اكلم حد من اصحابك
احمد بخبث :ومين قال انهم اصحابي ردي انتي وانتي وتعرفي
منه اخدت الموبيل وشافته “الغندوره يتصل بك “عرفت انها واحده من حريمه منه بكل برود:الو
ريم :الو اسفه يا انسه شكلي غلطانه
منه :لا حبيبتي مش غلطانه مش انتي متصله على احمد
ريم :اه
منه كتمت غيظها “:اه يا حبيبتي ده موبيله يعني مش غلطانه امم ازيك مش بخير
ريم باستغراب :انتي منه
منه : اه انا منه ان شاءالله مبسوطه مع احمد شوفي حبيبتي لو زعلك في اي حاجه قوليلي وانا اخدلك حقك منه اوكي يلا خدي احمد معاكي
احمد “اختقها ياناس ايه البرود ده كله يعني معقوله مش مهتمه وكمان تقول لها لو زعلك معقوله ما بقتش اهمها” تستاهل يا حماده “###########################

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت زير نساء)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى