روايات

رواية عشقت خادمتي الفصل السابع 7 بقلم ياسمين سالم

رواية عشقت خادمتي الفصل السابع 7 بقلم ياسمين سالم

رواية عشقت خادمتي الجزء السابع

رواية عشقت خادمتي البارت السابع

عشقت خادمتي
عشقت خادمتي

رواية عشقت خادمتي الحلقة السابعة

أدهم قرأ رساله الي أمه كتابتهاله
وكانت كالاتي
أدهم يا حبيبي ممكن تسامحني انا والله بحبك اكتر من نفسي يا قلبي انا اسفه على الي ابوك عمله بس والله احنا بنحبك ابوك غلط كتير في حقك انت وقمر عشان كده دي كان جازتنا كده انا اسفه يا ادهم سامحنا يابني وخلي قمر تسامحنا انا وابوك
أدهم مسامحكم والله مسامحكم
أسر / خلاص يا ادهم عشان خاطري انت الزعل وحش ليك
أدهم بعياط / انا مدمر يا أسر مدمر عدا شهر ولسه قمر في الغيبوبه انا عايز اشوفها قبل أما اموت
أسر /بعد الشر عليك ما تقولش كده
انت انشاء الله هتتعافه و هتبقي كويس
أدهم / بلاش تضحك عليا انا عارف ان خلاص هموت قريب بس عايز اشوف قمر انا هروح اشوفها دلوقتي يا أسر
أسر/خلاص يا ادهم انشاء الله خيير
وترك ادهم أسر وراح عند قمر
أسر دخل في نوبه بكاء /. اه مش قاااادر يا رب يارب والنبي تشفيه انا مش مصدق أن هيجي يوم ومش هشوفه ادهم شخص طيب وحرام يحصل فيه كدا
في المستشفى وفي غرفه قمر
أدهم قعد جنبها علي الكرسي ومسك أيدها
أدهم بدموع/ قمر يا حبيبتي قومي فوقي يا قمر انا خلاص هسيبك وهمشي عايز اشوفك قبل أما اموت
ونزل دموعه علي خدها
قمر بدأت تحرك أيدها
أدهم بفرحه / قمر انتي حركتي ايدك
قمر فاقت / ادهم و راحت حضنته
ماتسبنيش يا ادهم انا بحبك متسبنيش ومسكته بقوه
أدهم / هههه مش هسيبك طيب انزلي
هتفضلي ماسكه في رقبتي كدا
قمر انتبهت/انا اسفه ونزلت دموعها
بجد يا ادهم انت هتسبني انت بجد هتموت
أدهم ونزلت دموعه/ خلاص يا قمر انا في اخر ايامي بس عايز اطلب منك طلب سامحي بابا وماما
قمر / ايه عايزني اسامح الي قتل بابا عايزني اسامح الي كانوا السبب في فراقنا يا ادهم
أدهم / هما خلاص ماتوا يا قمر
قمر بصدمه /أيه انت بتتكلم بجد هما ماتواا ازاي طيب
أدهم / ماما قتلت بابا وقتلت نفسها
قمر تمضه خلاص يا ادهم هما في مكان احسن من هنا انا مسامحياهم من كل قلبي
أدهم / كنت عارف انك انسانه طيبه وهتسامحي انا بحبك يا قمر وهفضل احبك حتي بعد اما اموت اوعديني انك هتكملي حياتك عادي يا حبيبتي
قمر ببكاء/ بلاش يا ادهم تقول الكلام دا وانت هتعيش معايا ايه رايك نتجوز
أدهم /لا يا قمر انا في أي وقت هموت مش عايز اعلقك بأمل وخلاص
قمر / بس انا راضيه أن أعيش الامل دا يا ادهم انا عايزه اعيش معاك حتي اخر ايامك يا حبيبي
أدهم /طيب ايه رايك نتجوز انهارده
قمر / موافقه يا روح الروح
أدهم / ياه الكلمه دي بقيلي ٥ سنين ما سمعتهاش قوليها كده تاني
قمر بخجل / خلاص يا دومي
أدهم / خلاص يا قلبي متتكسفيش كده
يالي عشان نروح نحجز الفستان
قمر يا لا يا دومي
وراحوا افخم المحلات الزفاف وادهم اتصل علي أسر عشان يحجز القاعه ويجهز نفسه
أسر / بجد ياعني هتتجوزه انهارده
أدهم بفرحه/ ايوه احنا بنشتري الفستان والبدله اهو
أسر / الف مبروك
أدهم / الله يبارك فيك عقبالك كده
أسر /انشاء الله
وقفل أسر ونزلت دموعه انا مقدرتش امنع نفسي من أن أحب مرات اخويا المستقبليه انا اسف يا ادهم حبيتها غصب عني والله لو اعرف ان قمر الي انت بتحبها كنت فكرت ميئه مره قبل أن ابصلها اصلا انا اسف بس قلبي بيوجعني وانا شايف الانسانه الي انا حبيتها هتتجوز ومن مين من اخويا مش عارف اعمل ايه يارب ساعدني
عند ادهم
قمر اختارت فستان
أدهم ها يا قمر مش هتفرجيني الفستان يمكن مش يعجبني
قمر. لا الفستان مفاجأه استحاله افرجهولك لازم يبقي مفاجأه
أدهم/ هههه خلااااص ماشي ستي أنا موافق يلي
وبعدها راحت البيوتي سنتر
أدهم /يالا بقي يا قمر انا هروح اجهز نفسي علي ما انتي تجهزي يا اجمل عروسه
قمر اوكي يا دومي يا احلا عريس
أدهم راح بيوتي سنتر وأسر حجز في القاعه وراح البيوتي سنتر لادهم
أسر / اه يا زميلي هتتجوز وتسيبني بقي
أدهم. هههه محسسني أن انا وانتي من مش بتسيب بعض
أسر يلهوي علي النغزتين بتوعك ماتسيب البت دي وتتجوزني انا والله انت عريس لقطه حرام اضيعك من ايدي
أدهم. هههه لا يا شيخ وانت بقي ماتنسبنيش تبقي مراتي
أسر. لوي شفتيهي بتتعوج علي ايه ياخويا ميكونش انت ادهم الشرقاوي وانا معرفش الي البنات بتجري وراه
أدهم خلاص بقي الله يخربيتك انا عريس عايز البس
أسر. ماشي يا عريس يلا
وبعد مرور وقت ادهم راح البيوتي سنتر. لقمر
اول مدخل كانت مدياه ظهرها
أدهم / تصدقي انا بقي مستني اللحظه دي أن أدخل واقعد العب بقي مع العروسه وهي تلف كدا وانا الف كده والكلام دا بقي وروح مسكها علي غفله وهي بتلف واشوفها وقولها ايه القمر دا وربنا قمر واروح خاضتها وابوس رأسها واشيلها ولف بيها
قمر بنرفزه ولفت وجهها هو انت جاي تحكيلي قصه حياتك يا اخي
أدهم. هههه هو دا الي كنت عايزه بلاش شغل اطفال
الي كانو واقفين كلهم ضحكوا عليهم
و قمر تاهت في عينه الرماديه وضحكته الي تجنن و لا شعره تاهت خالص إذا كان انا توهت هههه 🤣🤣
أدهم /لوح بيده أمامها. قمر قمر
يا بت هتفضحينا عارف اني حلو بس خلاص وراح جنب ودانها قممممممر
قمر يخضه/ ايه
أدهم / هههه 🤣 🤣🤣
قمر / طيب مانش هتجوزك
أدهم /طيب يلي خلاص
قمر /لا في حد يعمل كده مع عروسته يوم الفرح ويخي الكل يضحك عليها كده
أدهم : خلاص يا قلبي انا اسف والله انا بحوال اخليه يوم ميتنسيش عشان لما ام,,وضعت قمر يديها علي فمه
قمر / والنبي بلاش تجيب سريت الموت يا ادهم
أدهم خلاص يا قلبي وحضنها
واخدها وركبه بالسياره
كل دا وأسر بيتفرج عليهم و دخل الحمام بعد ما مشيوا وبدأ في بكاء والله مش قادر مش قادر اصدق ان ممكن حد يلمسها غيري انا بعشقها قلبي بيتحرق وانا شايفهم مع بعض يارب قويني يارب وأكمل في بكاءه
و بعدها غسل وجهه وخرج وركب سيارته وانطلق الي حفل زفاف أخيه وحبيبته
وراحوا المكان وكان في ضيوف كتير
واخدها وطلع علي المسرح ونزل علي رقبته قمر حبيبتي تتجوزيني
قمر / طبعا يا قلبي
ووضع الخاتم بأصبعها انا بحبك يا قمر بل بعشقك يا قمري
قمر / وانا بموت فيك يا روح الروح
وبعدها. قام واخدها وراحوا قعدوا في أماكنهم وبدأوا الناس يبركلهم
وبعدها النور قطع ادهم طلع علي المسرح والنور رجع تاني
أدهم / قمر انا بحبك موت وعايز اقولك حاجه انا حاسس ان مش هنلحق نكتب الكتاب عشان كده طلعت اقولك كده أسر اسمعني عايز بعد اما اموت تتجوز انت قمر وتحطها في عينك وتخلي بالك منها كويس ومتزعلها
قمر بصريخو بتبكي /ادههههم والنبي ما تقول كدا انت هتبقي كويس وانت الي هتخلي بالك مني يا ادهم
أسر /ايوه يا ادهم انت هتبقي كويس ماتقولش كده وطبعا الجمهور مش فاهم حاجه
أدهم بصوت مليان عياط / اسمعوني مش قدامي وقت كتير. قمر متزعليش لما اموت وخلي بالك من نفسك وأسر هيحميكي وخلي بالك منه هو طيب
وخلوا بالكم من بعض وانا والله بحبكم اكتر من نفسي وعيشوا انتوا الاتنين مع بعض واتجوزا ولما تجيبوا ولد سموه ادهم علي اسمي وبنت سموها ملاك كان نفسي لما اجيب بنت اسميها ملاك بس ربنا أراد ان يأخدني قبل أما اخلف فاسموها ملاك انا بحبكم اوي يا قمر ويا أسر باي ولوح بيده بمعني سلام وهوووب وقع وسلم روحه للخالقها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت خادمتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى