روايات

رواية عشقت الملاك الفصل الرابع 4 بقلم رحمة خالد

رواية عشقت الملاك الفصل الرابع 4 بقلم رحمة خالد

رواية عشقت الملاك الجزء الرابع

رواية عشقت الملاك البارت الرابع

رواية عشقت الملاك الحلقة الرابعة

كامل (عم سما):أنا طلقتها
كلهم بصوت واحد:ايييييه
قربت منه سما:لي كده يا عمي هي ملهاش غيرك هتقعد فين ولي طلقتها
كامل:بعد كل اللي عملته فيكي يا سما وحزينه عليها وبتدافعي عنها ايوه انا كنت اعرف انها بتعذبك وبتضربك كل يوم بس مكنتش قادر اعمل حاجه بس جه الوقت اني أطلقها وبسبب وحكالهم كل حاجه
سما واقفه مصدومه ومامت يامن قربت منها وحضنتها بحزن علي حالها وانها رغم صغير سنها شافت عذاب كتير ف حياتها
يامن بص علي سما بحزن وقرب منها واخدها:بعد اذنكو محتاج اتكلم مع سما وطلع للجناح بتاعه
يامن قعد سما علي السرير وسما مازلت مصدومه
يامن بهدوء:سما متسكتيش كده اتكلمي اصرخس اعملي اي حاجه
سما زي اللي كانت مستنيه أن يقولها اتكلمي وانفجرت بهستريا ودموع:انااا ليييي بيحصلي كده ماما وبابا سابوني ومن يومها وانا حياتي مدمره أناااا كل يوم في عذاب ذنبييي اي اعيش من غير اب وام واخوات أنا كنت بتمني اعيش وسط عيله

 

 

مكونه من ام واب واخوات أنا لحد الان مشوفتش يوم حلو في حياتي حتي لما عيشت مع عمي هو كويس جدا بس مراته كانت كل يوم بتعذبني وبتحر*ق جسم*ي معرفش هي بتعمل كده ليييي أنا تعبت بجد أنا كل يوم كنت بتمني اني اموت عشان مش عايزه اعيش في العذاب ده مبقاش فارق معايا اي حاجه من بعد ماما وبابا اه يا وجع قلبييي ريحيني يارب
يامن ببكاء علي حالتها حضنها وسما ذاد عياطها:أنا تعبت اوي يا يامن
يامن بدموع:خلاص يا قلب يامن من انهارده مفيش عذاب تاني ولا دموعك هتنزل تاني وصدقيني هجبلك حقك منها
سما بصت عليه:يامن أنا محتاجه اقعد علي البحر لوحدي دلوقتي
يامن:بس…
قاطعته وبصت لي برجاء:ارجوك محتاج اقعد ع البحر ممكن ارتاح شويه
يامن:طيب يلا قومي
سما غيرت ونزلت هي ويامن وركبوا العربيه ووصلوا للبحر
سما:ممكن تسيبني لوحدي
يامن:مينفعش اسيبك لوحدك
سما:عشان خاطري ارجع القصر ونا مش هتاخر
يامن بقله حيله:حاضر ومشي ركب العربيه وراح علي محل هدايا مرجعش القصر
علي جانب آخر
مجهول بشر:هي قاعده عند البحر دلوقتي لوحدها
نور:تمام نفذ دلوقتي
مجهول:تمام وقفل
المجهول قرب علي سما وسما حست بحركه
سما من غير متبص:يامن مش قولتلك امشي ممشيتش لي سبني لوحدي لو سمحت
المجهول بخبث:مقدرش اسيبك لوحدك يقمر
سما بخوف لأن الصوت ده اول مره تسمعه وجات تبص ورش عليها وشها مخدر وفقدت الوعي وشالها ومشي ركب عربيته
المجهول مسك الفون ورن علي نور: نفذت بس مكنتش اعرف انها جامده كده
نور بغيظ:طيب يلا يخويا جيبها علي المخزن وقفلت
نور بشر:هحرق قلبك يا يامن زي محرقت قلبي علي اختي

 

 

(طبعا مستغربين من اختها ومظهرتش لي ف الروايه بس مش عايزين نسبق الأحداث هنعرف في باقي الروايه)
المجهول وصل المحزن وحط سما علي كرسي وربطها كويس وبعدها نور دخلت بشر مسكت كوب مياه ورشته علي وش سما
سما فاقت بفزع:ااااه أنا فين
نور بسخريه:انتي في جحيمي يا ست سما
سما بصدمه:انتيييي
_______________
يامن وصل عند البحر بس أتصدم مبقاش سما
يامن بخوف:سما سماااا انتي فين
قاطعه صوت الفون بتاعه وطبعه بسرعه وفتح
نور بشر:عايزاك تودع القموره عشان مش هتشوفها تاني
يامن بغضب:صدقيني لو لمستها هيبقت اخر يوم في عمرك
نور بشر:هحرق قلبك يا يامن زي م حرقت قلبي علي اختي عملتلك اي هاا قولي ذنبها اي انها حبتك
يامن بزعيق:أنا مليش ذنب ف حاجه هي اللي انتحر*ت أنا مقتلتها*ش
سما بصراخ سمعه يامن من الفون:يااااامن تعالي الحقنيي يااااامن
يامن بخوف:انتي فين يا نور
نور بضحك:انت فاكرني عبيطه وهقولك علي مكاني المهم بقا مش هطول عليكم ف الكلام بالي يا بيبي وقفلت
يامن بدموع:لاااا يارب احميها يا رب
يامن افتكر أن الفون بتاعها معاها وعرف مكانها من Gbs وقام بسرعه بلغ الشرطه والشرطه وصلت ومشيوا علي يامن للمكان اللي في سما
____________________
في المخزن
سما بخوف:بالله عليك متقربش مني
المجهول بمكر:ازاي مينفعش اسيبك يا قمر ولسه هيقرب
نور دخلت:انتي متخلف انت بتعمل اي اوعي تقرب منها
المجهول مش انتي عايزها تموت خلاص شبيها عليا
نور بزعيق:بقول ابعد عنها

 

 

علي جانب آخر
يامن:احمد أنا هدخل الاول ولما ادوس علي جرس الانذار ادخلوا علطول
(احمد صاحب يامن ظابط عنده 29سنه بشرته قمحاوي عيونه وجسمه رياضي)
احمد:تمام خلي بالك من نفسك
يامن دخل وشاف سما ونور واقفه جمبها وشاف راجل مديله ضهره
يامن قرب منهم وسما شافته ويامن غمزلها بمعني متتكلميش
وقرب من المجهول ولسه هيضربه
يامن بصدمه:انتت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت الملاك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى