روايات

رواية مجنونتي الفصل السابع 7 بقلم شروق خالد

رواية مجنونتي الفصل السابع 7 بقلم شروق خالد

رواية مجنونتي البارت السابع

رواية مجنونتي الجزء السابع

رواية مجنونتي
رواية مجنونتي

رواية مجنونتي الحلقة السابعة

حرام عليكي سيبيني انا عملت ايه ليكي علي شان تعملي انت ليه بتعامليني بالطريقه ديه انت كل حاجه اخذتني منها وحرمتني من كل حاجه حتى اخويا بتحرميني منه وتخليني انام في البدرون انت ايه وحلفت لك 100 مره ان انا مش هقول حاجه لعمو احمد انت ايه يا شيخه حرام عليك
سحر… اخرسي خالص مش عايزه اسمع صوتك انت فاهمه ولا لا وتقوم بربط يدها ورجلها وكوياها بالنار في رجلها تصرف ايلين بعلو صوتها
سحر وهي تضع يدها على بق ايلين لتكتب صراخها انا قلت لك مش عايزه اسمع نفسك انت ليه دلوقتي بتصرخي وانا عملت لك حاجه انت بس دي قرصه ودني تبعدي عن احمد مش عايزه اشوفك جنبه ولو بالصدفه انتي سامه وتنظر لها ابتسامه انا مش سامعه قولتي ايه
ايلن من كتر البكاء يغمى عليها
سحر.. تنظر اليها بقرف ترفعها على السرير وتفك يديها ورجليها وتغطيها تتركها وتخرج من الغرفه اهو كده كل حاجه تمام لازم اخلص منك في اقرب وقت
قسم وهو يهز الين الين اصحي حبيبتي اصحي انت بتحلمي ده كابوس ايلين حبيبتي
ايلين.. وهي تصرخ بعلو صوتها حرام عليك سيبيني
اسد وهو يسمع الصوت ويخرج من الغرفه ويفتح الغرفه اللي في وشه وينظر بغضب الى اليه وقاسم ويجري اليها ويشدها من يدها ويجرها على السلم قاسم وهو يجري خلفه انت مين وازاي تمسك اختك كده سبعه سبعه
الاب وهو يخرج بسرعه على صوت الصراخ اسد انت بتعمل ايه عندك سيب البنت انت مجنون ازاي تمسكها بالطريقه دي انت حيوان
اسد.. يصرخ انا عايز اعرف البنت دي دخلت البيت ازاي وازاي نايمه فوق في الاوضه انا عايزه افهم كل حاجه دلوقتي
حور.. وهي تاكل مع ام صقر ويضحكون صح هو ابنك يا طنط راح فين
زينب وهي تضحك عليها وهو فوق يا بنتي على السطور في اوضه فوق هو جهزها وهينام فيها عشان ما ينفعش ينام هنا في البيت وانت موجوده
حور وهي تنظر اليها بخبث تمام يا طنط وانا ممكن اركب له الاكل عشان صعب عليا اكيد تلقى ما اكلش وهينام وهو جعان يلا اعمل حاجه في ثواب
زينب وهي تضحك طبعا يا بنتي روحي طلعيه وربنا يهديكم انتم الاتنين
حوروهي تحضر طبعا الاكل وتبتسم ابتسامه خبيثه على اللي هتعمله فيه وتدخل في الاوضه بتاعتها هتخرج حاجه من الشنطه وتلف الطرحه على شعرها وتخرج وتمسك الطبق من على السفره انا طالع سلام
صقر وهو ينام على السرير من كتر تعب اليوم ومن غيظه من حور واللي عملته فيه والله بس لو امسكه ليكون قتلك بيدي عشان انا ما فيش حد في حياتي استفزني زي ما انت استفزتيني مش عارف عم ابراهيم كان طايقك قال بيحبك على اي اساس وانام على السرير ويغفل بسرعه
حور وهي تتسحب على الغرفه عند صقر وتنظر اليه تلاقيه نايم تضع في رجله العاب ناريه وتمسك علبه كبيره وتعبيها ميه تضعها فوق راسه وتكب الزيت على الارض وتذهب اليه مره اخرى بحرص بعيد من الطرف الاخر وتشعل الالعاب الناريه اللي في رجله وتطلع تجري بره الاوضه وتنظر اليه من الشباك وهي تضحك علي صقر
صقر.. يقوم مفزوع وبدون قصدي منه يقع عليه علبه المياه يصرخ وانزل من على السرير يتزحلق في الزيت اللي في الارض ويصرخ بعلو صوته
حور تنظر اليه من الشباك وتضحك علي وترفع يدها وتسقف
صقروهو ينظر اليها بغضب يصرخ بعاله صوته عليها والله ما هسيبك يا حيوانه حور وهي تمد له لسانها وتجري الى تحت وتفتح الباب وتغلقه بسرعهبتاعتها
تجري على الغرفه بتاعتها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!