روايات

رواية طفلة القاسي الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الجزء الحادي عشر

رواية طفلة القاسي البارت الحادي عشر

رواية طفلة القاسي الحلقة الحادية عشر

مراد بخوف: غراام
مراد نادي البودي جارد يلحقو العربية بس معرفوش يلحقوها مراد شال غرام وجري ع العربية وحطها ف العربية جانبه وساق العربية باقصي سرعة
مراد وصل المستشفي
مراد بزعيق: ترولي بسرعه مراتي بتمو’ت
الدكاترة جت واخدو غرام بسرعة علي العملياات
ومراد كان برا قلقان لحد ما تلفونو وصلو رساالة
(المرادي قرصة ودن بس هقتلها المرة الجاية)
مراد بجنون: مين مين بس الي بيعمل كل ده ونا هقت’لو بايدي!!
غرام كانت جوا ف العمليات وعدت حوالي تلت ساعات
مراد بزعيق: حد يخرج يطمني علي مراتي اي اتاخرتو لي
الدكتور طلع بحزن: احنا عملنا كل الي نقدر عليه وادعي انها تفوق لان الرصا’صة كانت جنب القلب و ده مرحلة الخطر ولو عدي اربعة وعشرين ساعة ومفقتش هتخش ف غيبوبة
مراد بغضب ومسك الدكتور من لبسو: لو جرالها حاجة هقتل’ك انت فاااهم انت تعمل اي حاجة تخليها ترجع تاني
الدكتور كان صعبان عليه مراد وحالتو: حضرتك افهمني بس احنا عملنا كل حاجة والباقي علي ربنا
مراد هز راسو بحزن وقعد مكانو
مراد بتعب: يارب.. انا عارف اني غلطت كتير وعذبتها معايا ف الاول بس انت عارف ي ربي اني كنت مغصوب بس حبيتها وهي عوضتني باحتوائها وحنانها ليا حتي لما كنت بضر’بها كانت بتسكت
عمران اتصل ب مراد يطمن عليه يشوفو اتاخر لي
عمران: اي ي مراد اتاخرت لي العشا جاهز
مراد بانهيار: مراتي اضر’ب عليها نار ي بابا بتمو’ت مني ومش عارف اعملها حاجة
عمران بصدمة ولهفة: ايه انت بتقول اي!!؟
اقفل اقفل انا جايلك
عمران عرف المكان من مراد
عمران بحزن: احنا لازم نروح المستشفي حالا غرام مش ف احسن حالتها
حنان كانت حاية وماسكة مشروبات وقعت منها اول ما سمعت كده وعيطت
_ايه انت بتقول اي ي عمران بنتي بنتي مالها فيها اي
عمران بتهدئة: اهدي بس وابسي وهنروح
حنان جريت تلبس هي وياسمين ومحمدي وعمران جهزو وكانت منة معاهم
عمران وصل المستشفي
_مراد يابني مالك فيه اي فهمني غرام فيها اي
مراد بتوهان: غرام الي كنت مستنيها تيجي بتروح مني واكمل بعياط وحياة امي الي عمل كده ل هيموت بس بموته انا عملاهالو ف دماغي
عمران: طب هي حصلها اي
مراد بانهيار: الرصا*صة جنب القلب وحالتها خطر بس لو فاقت ف الاربعة وعشرين ساعة الي جايين هتبقي عدت المرحلة
ومراد قام بسرعه دخل غرفة غرام
مراد بوجع قلب: ي وجع قلبي عليكي ي غرام فوقي وكلميني قوليلي اي حاجة انا راضي باي حاجة منك
كانت غرام حواليها اجهزة
غرام فجأة فتحت عيونها براحة
غرام بضعف: مر مراد
مراد بلهفة حضنها وكان بيبو*س وشها كلو
غرام كان نفسها بيروح والجهاز زمر
مراد بصريخ: حد ينادي الدكتور بسرعه
الدكتور جه وطقم الممرضات معاه
الدكتور بعد مراد بسرعه لانه ماسك كهربا ف ايدو
الدكتور اداها اول صدمة كهربيا
وادها التانية.. والتالتة وكانت لسه مفقتش
الدكتور: للاسف ماتت لان نضبها مفيش
مراد برعب: لالالا حرب تاني
الدكتور برفض: مش هينفع
مراد بزعيق: بقولك اعمل الي قولتلك عليه
الدكتور خاف منو وعمل صدمة كهربيا تاني وكانت الصدمة ولدرجة ان الدكتور الخاجة وقعت من ايدو
نبض غرام رجع وتنفسها رجع
مراد بفرحة: شوفت ربنا رجعهالي تاني
نروح لمكان اخر
عثمان: بس اي رايك هي دلوقتي تلاقيها مايتة وش
ملك بفرحة: اوف اخيرا هيبقي مراد ليا انا وبس وفلوسو ليا
عثمان بطمع: بس انا عايز 50 الف منك تانين
ملك برفض: نعم خمسين الف اي متفقناش ع كده
عثمان بخبث: منا لو مخدتش فلوسي هروح واحكي كل حاجة ل مراد ومعايا دليل
ملك بخوف: خلاص خلاص هديهوملك بس يومين كده
مراد كان قاعد جنب ملك وحنان دخلت وعمالة تعيط بهستريا
حنان بدوخة: غ غرام فوقي
ووقعت من طولها
مراد قام بسرعه وشالها حاطها ع كنبة وفوقها بشوية ماية
مراد بتهدية: اهدي ي مرات عمي ونبي غرام فاقت وكلمتني غرام كويسة
حنان كانت تعبانة راخت ف النوم من كتر التعب والعياط
مراد كان نزل تحت يجيب اكل بس لقي فونو بيرن
ملك بخبث: الو ي مراد
مراد بجمود: عايزة اي
ملك بدلع: عايزاك
مراد بغضب: قسما بالله ي ملك لو فعلا الي حصل ده بسببك ما هخليكي عايشة ونا هعرف ومتخاوليش تهربي لانك مش بتحبيني انتي بتحبي فلوسي
وقفل ف وشها
ملك خافت جدا وقررت انها لازم تسيب شقتها وتقعد ف حته تانية عقبال ما مراد ميشكش فيها
مراد طلع ل غرام ولقاها لسه نايمة مراد قعد جنبها
مراد: صدقيني هعرف مين الي عمل كده وهجبلك حقك من اي حد ي غرامي بس فوقي
غرام بهلوسة: بحبك ي مراد
مراد بحب: ونا بعشقك ي غرامي
فجأة شخصين دخلوا عليهم
الشخص: اي ده جرالك اي ي غرام
مراد بغضب: اي الي جابك هنا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة القاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى