روايات

رواية طفلة الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة الرعد الجزء السادس عشر

رواية طفلة الرعد البارت السادس عشر

رواية طفلة الرعد
رواية طفلة الرعد

رواية طفلة الرعد الحلقة السادسة عشر

رعد بصدمة.. انت
الراجل بخبث.. امم هو انت ثم انخفض لأذنه وقال.. حاسب علي مراتك بقا لاحسن اكلها
رعد مسكو من رقبتو: انت و’سخ وو’اطي عملت عملتك القذرة مع امي ولسه عايز تكمل كنت فين كل السنين دي
الراجل بخباثة.. اتحسبت تلت سنين بس وطلعت عشان امك الله يرحمها كانت مبسوطة بكل حاجة بينا ياعني مش حالة اغتصا’ب
رعد تف عليه… ايامك معدودة وقسنا بالله مهسيبك غير لما روحك تطلع في ايدي
صبري بضحك.. ابقا قابلني ثم هحذرك تاني واقولك خلي بالك ع المزة
ملك بخوف.. رعد ونبي خلاص احنا ف مكان عام مينفعش كده
صبري بص ل ملك بصات شهوا’نية: لي ي مزة ما تسيبيه ياخد حقه
رعد مسكه وضر’بو بوكس: اقسم بالله لندمك علي نظراتك الحقير’ة لمراتي ي ابن ****
ملك بصريخ.. رعد عشان خاطري خلاص يلا نمشي
امن الهايبر جم وسكوهم من بعض
رعد بزعيق.. طلعو الكلب ده برا
الامن مسك صبري وخرجوه برا وملك كانت واقفة بتترعش من الخوف
رعد اخدها في حضنه بحنيه
_ اهدي ياروحي متخفيش وقعد يطبطب عليها
ملك بارتعاش.. ده الراجل الي انت حاكيتلي عنه؟
رعد بهدوء.. ايوة هو
ملك مسكت وش رعد في ايديها
معلش ياروحي متزعلش واهدي خد حقك اه بس مش ف مكان عام
رعد بنرفزة.. انا اتعصبت من الكل’ب ده
ملك. بتهدئة.. خلاص ي رعد اهدي بقا
رعد وملك. كملو شوبينج وروحو
رعد بحب.. حجزتلك فستان ي قلبي عشان بكره رايحين مع رامي عشان هيتقدك ل بنت.
ملك بصدمة.. اي ده امتي ده
رعد بضحك.. انا عارف شكلو الواد ده حب صدفة
ملك بابتسامة.. اكيد متعرفش انت الحب ده بيجي بسرعه ازاي
رعد.. امم ي فليسوفة
تاني يوم ملك جهزت ولبست الفستان وكان شكلها زي القمر
رعد بحب.. اي الجمال ده ي قلبي
ملك بابتسامة جميلة.. بجد شكلي حلو
رعد بحب.. اجمل بنت في حياتي ي ملوكتي
ملك حضنتو.. ونت شكلك جان ووسيم اوي
رعد بضحك.. منا عارف
ملك بصتلو وهي ف حضنه.. نرجسي اوي
رعد ضحك وباس راسها وهمس في اذنها: لازم بقا الشعر الجميل ده يستخبي وميبنش غير ليا وبس
ملك بابتسامة.. حاضر ي حبيبي لازم البسو عن اقتناع بس
رعد.. ماشي ي قلبي
رعد نزل ولقي رامي واقف بره بعربيته
رامي.. يلا ي جدعان مش عايزين نتاخر بقا
رعد بضيق.. بس يالا اختا رايحين بدري اصلا
رعد وملك ورامي انطلقو بعربيته
وصلو البيت ورامي ورعد وملك طلعو
فتحلهم والد روح
سمير.. اهلا ي ولاد اتفضلو نورتو
رعد ورامي بابتسامة.. ربنا يخليك ي حج
دخلو وقعدو
رعد بابتسامة.. ده رامي صحبي طبعا من زماان ياعني من الطفولة واحنا مع بعض وشغال معايا في الشركة وكلو تمام ياعني ف احنا طالبين ايد الانسة روح ل رامي بموافقة حضرتك والعروسة طبعا
سمير بحب.. والله يابني انتو ولاد ناس ومش هلاقي احسن منكم ونا من. ناحيتي موافق ناقص موافقة العروسة
رامي بص ل روح بابتسامة وروح قالت بكسوف.. موافقة.
ام روح واخواتها زغرطو
ملك قامت حضنت روح ومامتها
ملك بحب.. الف مبروك ي حبيبتي اعرفك بنفسي انا ملك مرات رعد
روح بابتسامة..
متشرفة بيكي ي حبيبتي وشكلك زي القمر بجد
ملك
تسلمي ي حبيبتي ربنا يخليكي
واليوم كان جميل جدا وكان مليان بهجة وسعادة
وخلص اليوم ورعد اخد ملك وروحو ورامي روح روح بعد خروجتهم الجميلة
ملك بتعب.. اه انا بجد يدوبك اترمي ع سرير انام مش قدرة
رعد بارهاق.. ونا كمان انا محتاج انام للسنه الجاية.
ملك غيرت هدومها ورعد كذالك ونامو مع بعض
وعددت الايام وقرر رعد ينزل الشركة يشوف احوالها
ملك صحيت من نومها ودخلت تاخد دش
طلعت من الحمام وهي بتنشف شعرها ولابسة برنص
بس حست بحركة غريبة في الاوضة
وفجأة واحد ظهر من ضهرها وهي لفت ولسه هتصرخ كتم بوقها بسرعه
صبري بخبث.. اي ي جميل ده انا متخفيش مني دا انا هبسطك واقدي معاكي وقت لطيف من غير ما جوزك ياخد بالو
ملك بتبريقة.. ابعد عني انت بتقول اي ي حقي’ر ابعددد
صبري بنفاذ الصبر.. كده طيب ماشي وانق’ض علي ملك وهي بتقاوم وبتبعده عنها.
وهو بيحاول يبو’سها بعنف
ملك بصريخ.. ابعد عنيييي
رعد كاان راجع للبيت وسمع صريخ ملك من الاوضة جري بسرعه ناحية الاوضة وفتح الباب وانصدم
رعد مسكو وضر’بو
_ بقا ي و’سخ بتت’هجم علي مراتي ي ****

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الرعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى