روايات

رواية طفلة الرعد الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة الرعد الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة الرعد الجزء الحادي عشر

رواية طفلة الرعد البارت الحادي عشر

رواية طفلة الرعد
رواية طفلة الرعد

رواية طفلة الرعد الحلقة الحادية عشر

رامي بمحاولة تهدئة.. ي ملك اهدي بس وتعالي ع العنوان وهتصل ب الحارس يوصلك
وفعلا ملك قامت تلبس بسرعه ورامي اتصل ع الحارس عشان يوصلها ع المستشفي
ملك وصلت ودروت علي رامي ولقته
ملك بعياط.. رعد فين؟
رامي.. اهدي ي ملك رعد في الاوضة بس مينفعش تدخلي ليه دلوقتي لان الحالة لسه خطيرة
ملك بشهقات.. هو حصلو اي
رامي بتنهيدة.. اتصا’ب وهو بيعمل مهمة تبع شغله ي ملك
ملك فضلت تعيط وتقول: انا مليش دعوة عايزة ادخلو
رامي بتعب.. خلاص ي ملك ادخلي بس مغبيش جوا كتير عشان زي مقولتلك لسه حالته خطيرة
ملك هزت راسها بسرعه ودخلت
واول ما شافت رعد والاسلاك في جسمه والاجهزة حواليه عيطت بشهقات
ملك وهي بتعيط.. انت قولت ليا انك هترجعلي ارجعلي بقا عشان خاطري انا بحبك اوي والله مش مجرد حب عادي انت كل حاجة ليا انت اماني وسندي وحمايتي ومليش غيرك في الدنيا واكلمت بوجع حتي امي الي بتعمل كده ف بنتها انت انقذتني منها انا بعشقك يارب قومهولي يارب وفضلت تعيط وراحت مسكت ايده وباستها وباست راسو بحب
ملك برجاء: يارب قومو بسلامة ليا يارب انا بحبو اوي اوي
وخرحت ملك وهي بتعيط وشكلها صعب علي رامي الي كان قلبه بيتقطع علي صاحب عمره ومراتو وبيدعي انو يقوم بسلامة
عدي اليوم وملك قررت تبات مع رعد في المستشفي ورامي برضو مسبهاش لوحدها ولا ساب رعد وفضل معاهم
تاني يوم..
ملك كانت فاقت وبصت علي رعد بحزن ودخلت الحمام تغسل وشها غسلت وشها وطلعت بس اتفجأت برعد بيفتح عينيه
ملك جريت عليه.. رعد انت فوقت رد عليا عشان خاطري
رعد بتعب وابتسم ابتسامة باهتة: وحشتيني ي ملك
ملك بحب حضنتو بحب: الحمد لله يارب انك قومتهولي
رعد بتأوه من تعبه
ملك باسف.. انا اسفة ي حبيبي من فرحتي انك فوقت.. ورامي كان بيشوف الحسابات وطلع ل ملك واتفجأ ب رعد انو فاق
رامي بفرحة.. الف حمدلا ع سلامتك ي صاحبس وجري حضن رعد
رعد بشكر.. شكرا علي وقفتك جنبي وجنب مراتي
رامي بغيظ.. لو مكتتش تعبان كنت زماني ضر’بك دلوقتي يابني انت عشرة بيني وبينك كبيرا جدا ياعني انت ومراتك ف عيوني
رعد ابتسملو وقال.. ارجل صاحب ف الدنيا ي رامي
ملك.. رعد احكيلي الي حصلك ده حصل لي
رامي بذوق.. طيب هروح اجيب لكم فطار بقا
رعد بتنهيدة طويلة: بصي ي ملك انا كان عندي شوية مشاكل ف الغشل وبعدين واكمل لها كل ما حدث
ملك بدموع.. الف سلامة عليك ي حبيبي واسفالك علي الي حصل مع امي ونانسي
رعد بهدوء.. ملك انتي مراتي ياعني اي مشكلة تيجي تقولهالي ونا هحلها
ملك هزت راسها بحب
واكمل رعد بخث
.
بس اي الحلاوة دي مسكالي من الصبح حبيبك حبيبك في اي
ملك بخجل.. انا بحبك ي رعد
رعد بتعب.. بتيجي تقوليها ف اوقات غلط خالص بس ملحوقة اخف بس ونا عاملك مفجأت كتير
ملك بحب.. بحد مفجأة اي
رعد بضحك.. المفجأة مش بتتقال وشوفيني هطلع امتي بقا من المستشفي
ملك بصدمة.. انت عايز تطلع ف نفس اليوم
رعد بزهق.. ملك انا مش بحب المستشفيات واتفضلي يلا شوفيني هخرج امتي
ملك هزت راسها بهدوء.. حاضر
راحت ملك وفعلا الدكتور كتبلو علي خروج بس برعاية ليه ف البيت
ورامي كان جبلهم فطار وفطرو ومشوا علي بليل
رامي وصل رعد وملك بيتهم
رامي بحب.. نورت بيتك ي عم
رعد بحب حبيبي ي رامي تسلم وقفت جنبي جامد انهاردة
رامي بسرسجة.. باشا انا رقبتي سدادة
رعد بصلو بقرف وقال.. طب يلا يخويا روح هنخدلنا شهرين اجازة بس طبعا ده ليا انما ليك انت اسبوع وتشوف الشغل
رامي.. ده لي ان شاء الله
رعد بص ل ملك وقال.. عشان اول مخف هسافر كده واول ماجي هنشوف الشغل
رامي.. الله يسهلو ياعم ماشي يلا تصبح ع خير
رعد وهو بينزل من العربية.. ونت من اهلة.. انزلي يلا ي ملك
ملك نزلت وسندتو ودخلو البيت
ملك بحب.. نورت ي حبيبي انت مش متصور انا كنت هموت من الخوف. ازاي
رعد بحب.. بعد الشر ي قلبي.
ملك حضنتو بخفة بسبب جرحو
وطلعتو اوضته
ملك غيرت علي جرح رعد ورعد اخدها ف حضنو ونام
وعددت الايام ورعد ابتدي يخف
في يوم
رعد بحب.. حبيبتي انا هنزل اجيب عشا واجي ماشي
ملك بحب.. ماشي
رعد لبس ومشي وملك قررت تعمل الفكرة الي ف دماغها
راخت ملك الدولاب وطلعت الفستان الاسود الي كان رعد طالب منها تلبسو وقررت انها تسيب قلبها وروحها ل رعد لانها اتاكدت انها فعلا بقت بتعشقو
ولبست الفتسان كان قط وقبل الركبة وكان شكلها رقيق وجميلة خالص
وحطت برفان يسحر ولمسات ميكب خفيفة
وبعد شوية رعد رجع البيت حط الاكل ع طربيزة بس اتفاجأ بان ملك مش ف الصالون قرر يطلع يشوفها فوق
رعد. دخل الاوضة بس اتصدم لما شاف ملك لابسة الفستان وشكلها كده و

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الرعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!