روايات

رواية صغيرة الليث الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث البارت العاشر

رواية صغيرة الليث الجزء العاشر

رواية صغيرة الليث
رواية صغيرة الليث

رواية صغيرة الليث الحلقة العاشرة

تعدي ايام ويجي يوم كتب كتاب جاسر وملاك
قمر.. قوم ياليث عايزه اروح مع ملاك الكوفير
ليث اتعدل.. ونتي ياهانم عايزة تحطي ميكاب في الفرح ولا اي
قمر هزت رسها.. اه هحط
ليث.. بكرشك دا
قمر مسكت خصرها.. ماله كرشي يااخويا مكنش هجبك البنت ياليث
ليث مسكها من خصرها.. ياقلب ليث مقدرش دي حته منك
قمر.. طب قوم بقي
ليث.. متخليني شويه طيب
قمر.. لا لا يلا
ليث بغيرة بيبص عل لبسها.. خليكو هنا انا هجبلكو الكوفير
قمر مدت شافيفها لقدام.. لا بقي ياليث انا عايزه اخرج وكمان مجبتش فستان علشان الفرح
ليث.. سيبي عليا الفستان انا شايل هم حاجه وحده بس.

 

 

قمر.. اي هي يروحي
ليث بغيرة.. انك تخرجي كدا قدام الناس.
قمر بضحك.. انت ليه محسساني اني مش بكرش انت حبيبي مش شايف الكرش
ليث.. في الحالتين قمر
قمر.. طب هروح الاوضه عند ملاك ويلا اتصل بلكوفير
ليث.. حاضر
قمر راحت اوضه ملاك
قمر بتندم.. ملاك ملاك
ملاك خرجت وهي حط مسك الاسود.. اي يروحي بتندهي عليا
قمر بخضه.. ياما مين دي
ملاك.. ملاك بحبيتي انا ملاك
قمر.. دانتي شيطا*ن هه
والاتنين ضحكو
ملاك.. يلا نلبس عشان نروح
قمر.. ليث مش راضي وبيقول هو وجاسر قيلين انهم يجيبو الكوفير هنا
ملاك.. امم خلاص تعالي احطلك مسك
قمر.. لا ياما بلاش من دا
ملاك.. خلاص خلاص في واحد تاني.
ملاك حطت مسك الذهبي الباب خبط بتاع الاوضه
قمر.. هروح افتح وفتحت لقيت ليث وجاسر
قمر بتندها.. ملاك جاسر وليث ملاك دخلت علطول عل الحمام بتاع الاوضه
ليث فاق من صدمته.. اي الي انتي عمله دا ياقمر

 

 

قمر ببراء.. وحش هيخلي وشي ابيض
ليث اخدها في حضنه بحتواء.. والله ممحتاجه بيض ياقمر
قمر بحب.. بحبك ياليث
ليث.. ونا كمانن اه صح بقيتي في الشهر الكام وشاور عل بطنها
قمر حطت ايدها عل بطنها.. في اول التاسع
ليث.. يويلي لا تولدي النهارده
قمر.. لا ياشيخ مش كدا
جاسر.. جات الكوفير
ليث.. طب يلاا خشو اتفضلي يامدام للكوفير
تسريع الاحداث
ملاك خلصت ميكاب ولبست الفستان الفرح وقمر عملت ميكاب ولبست فستان لون اسود ومقسم جسمها وعليه
طرحه ببضه
جاسر طلع الاوضه كان لبس بدله سودا ودخل الاوضه
جاسر دخل لقا ملاك واقفه وبتضحكلوو اخدها في حضنه
ملاك.. عيب ياجاسر لسه مكتبناش الكتاب
جاسر باس خدها.. هي هي مراتي وحبيبتي
ملاك اتكسفت ونزلت رسها
جاسر بخبث.. لا الكسوف دا خلي لبعدين وغمزلها
ونزلو قمر خرجت من الحمام لقيت ليث مستنيها
ليث بصلها بنبهار.. لا لا انتي هتنزلي قدام الناس كدا
قمر بتعب.. مالي محلوة اهو
ليث.. ماهو دا الي مديقني
قمر وجاسر نزلو الناس بيبصو لقمر بنبهار ليث حط ايدو عل وسطها بتملك
قمر بصت عل ايدو
الكل فرحان وبيرقصو وقمر بترقص مع قمر
وليث بيرقص مع جاسر واصحابه وفجاه
قمر… اهه الحقوني بولد
بتع الديجي طف الاغاني
قمر بصراخ.. الحقني ياليث بولد
ليث.. اي بتولدي ازاي دا حصل مالسه ياقمر.
قمر بغيظ وصراخ… بقولك بولد اعملك اي

 

 

ليث شلها وجاسر وملاك ومدحت وكريمه راحو معاهم والناس مشيت
كان لازم تبوظلهم الفرح ياقمر😂
وصلو المستشفي قمر وليث شلها ودخلها
الدكتور.. حضرتك هاتها انا هولدها
ليث بصوت مخيف.. بقولك دكتورة مبفتهمش
الدكتورة جات الي بتبعه معاها قمر.. اتفضلو هولدها انا ي ليث بيه
وولدو قمر
الممرضه خرجه وشيله النونه في ايدها.. جاتلك بنت ياليث بيه
ليث شلها واخدها في حضنه
قمر دخلوها اوضه عاديه
ليث دخلها.. انتي كويسه يقمر.
قمر بتعب..فين بنتي ياليث
ليث جابها.. حته منك اها قمريه زيك ياقمر
قمر شله بنتها.. بسم الله ماشاء الله تبارك الله بنتي قمر زيي
ليث بضحك وبيبصلها وهم شيلنها.. مش بقولك قمر عل قمر
قمر.. نسميها اي ياليث
ليث بحب.. مليكه هنسميها مليكه.
قمر شلتها وقعدت تلعب بيها
بعد 20سنه وقمر خلفت بنت وولد عنده ١٨سنه اسمو عمار
ومليكه 20سنه وجاسر خلف بنت اسمها زينه عندها دلوقتي١٠ سنين
ومراد عندو احمد 15سنه صغير بس قمر
مليكه.. ياماما انا رايحه الكليه لوحدي مش عايزة سواق
قمر.. طب خدي اخوكي معاكي
عمار وهو بياكل.. متخديني تدلعيني مع البنات كدا
مليكه.. بس يالا
عمار بضحك.. مش عايز امي بالدنيا القمر دي وحضنها
ليث دخل وشاف عمار حضن قمر.. انت ياولد عيب متحضنش امك وغمزلها انا ااي احضنها بس
قمر.. بس ياليث بقي
مليكه.. انا خارجه رايحه الكليه يابابا
ليث بهدوء.. ماشي ياروحي خلي بالك من نفسك

 

 

مليكه باست ليث من خدو.. حاضر يااحلي بابا
مليكه راحت الكليه وهي ماشيه بتلعب
عربيه سودا خدرتها وخدتها ومشيت بيها
مليكه فتحت عنيها لقيت ولد وسيم بس بينا عل وشو القا*سيه.. انت مين
مجهول.. اهلا في جحهيم الفهد
ان ان ان كدا الرويه خلصت دا اقتباس تحبو اكملها ولا اعمل رويه جديده

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرة الليث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى