روايات

رواية صغيرة الليث الفصل الاول 1 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث الفصل الاول 1 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث البارت الاول

رواية صغيرة الليث الجزء الاول

رواية صغيرة الليث
رواية صغيرة الليث

رواية صغيرة الليث الحلقة الاولى

قمر بفرحه: اللهه يامرات عمي هلبس فستان فرح زي اي عروسه
مرات االعم بخب’ث: اه ياحبيبتي هتلبسي وهتبقي فردت قمرر
هيييي هلبس فستانن وقعدتت تطنتت
في مكانن تاني
الليث: ياسعاد ياسعاد
سعاد: نعم يابيه
الليث: جهزيلي الاوضه بتعتي ونضفيها
سعاد: حاضر يابيه مشيت
الليث لنفسه بخب. ث: هتبق.ي ليك النهارده ياالليث غض. ب عن الناس كلها هي لياا
تلفونو رن الليث رد: الوو
عم قمر بخ. بث: الوو يابني
الليث بجديه: ايوة ياعمي قالت اي
عم قمر بط. مع: موافق طبعا بس بكام
الليث فهم: 2مليوون
عم قمر بسرعه: هتيجي تاخدها امتي يابيه
الليث بضحكه سخر. يه: بس انا هاخدها وانتوو اياكو ثم اياكوو تيجو عندها ولا تسال فيها
عم قمر: لا يابيه مش عايزين نعرف حاجه عنها
الليث: سلام وقفل
عند قمر
مرات العم:يلا قومي اللبسي فستانك الابيض ياعروسه
قمر: هييي انا عروسه هاتي البسوو يامرات عميي واخداته لبستوو وخرجت
قمر بفرحه: ايه رايك
مرات العم: عسلل هيخد منك حته
قمر فلتت شعرها الاسود وحطت لنفسها ميكاب ولبست جزمه بيضه
قمر بصت عل نفسها في المرايه: ونبي قمرر يابت ياقمر وقعدت تضحكك😂
قمر: اي رايك يامرات عمي
مرات العم: عسلل الله اكبر عليكي
قمر وهي بتلف بالفستان: بجد يامرات عمي
مرات العم: بجد يابتي
وبعد دقائق يوصل الليث
فتح العم: اتفضل ياباشا
الليث دخل وقاعد وحط رجل عل رجل واتكلم: عايز قمر هاتها
العم: هاتي قمر يابت
مرات العم دخلت عل قمر: يلاا يابتي عريسك وصل
قمر خرجت معاها
الليث لنفسه: هتبقي لياا ياقمر
الليث: تعالي جمبي ياقمر
قمر بكسوف: لا مش هينفع اديني قاعده جمب عمي
العم بعصبيه: انتي يابت قومي شوفي الباشا
الليث قملوو: وانت بتتكلم تتكلم بحترام انت فاهم
العم بخو. ف من الليث: حاضر ياباشا
وجاه المازون والليث قال: خشي جوا انتي ياقمر
قمر ببراء :ليه ياعموو ماانا قاعده اهو
الليث بعصبيه: قولتلك خشي جوا انتي فاهمه وانتي خرجه حطي طرحه عل راسك فاهمهه..
قمر بصلتو بخو. ف ودخلت: مرات عمي انا خا. يفه من الراجل دا
مرات العم بخب. ث في نفسها: دا هيدينا فلوس كتير عشان خطرك يابنت مريم
قمر: مراات عمي مرااات عمي
مرات العم: اي ياحبيتي في حاجه
قمر بصتلها: بقولك خا. يفه من الراجل الي برا دا
مرات العم: لا دا كويس ياحبيتي وبيحبك
قمر بسرحان: طيب هاتيلي طرحه عشان ميز”عقش
مرات العم جبتلها طرحه بيضه: خدي اللبسيها يلاا عشان تمضي
قمر لبستها وزاد جمالها: انا خرجه وخرجت
اليث بصلها ووسرح فجمالها
الشيخ: امضي يابني ياستاذ
الليث: ايواا ياشخنا
الشيخ: امضي هنا يابني. مضه الليث
الشيخ: امضي يابنتي
قمر مضته
تمت كتاب الكتاب. ومشي الشيخ
الليث: يلا نروح بقي ياقمر
قمر بستغراب: نروح فين
الليث ضحك: نروح بيتي
قمر قعدت: واروح ليه معاك
الليث بجديه: يلا ياقمر
قمر: حاضر وكانت دخله اوضتها قاطعها الليث وهو بيقول
اللبس كلوو هناكك يلاا عايزك كدا
قمر: طب يلاا
مرات العم بخ. بث: هتوحشيني يابنتي
قمر بطفوله: وانتي اكتر يامرات عمي
الليث اتدهم شنطه: يلا ومشفكمش تاني
اخدوو الشنطه بفرحه وطم.ع: شكرا يابيه
الليث اخد قمر ومشي
اول وموصلوو
قمر: اللهه البيت حلوو اويي
الليث دخل الفيلا وبصلها بخب. ث: تعالي اقعدي عل رجلي
قمر بكسوف: لااا عيب ياعموو
الليث شد. هاا ليا وو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرة الليث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى