روايات

رواية صعيدية أوقعتني في حبها الفصل العاشر 10 بقلم جنة صابر

رواية صعيدية أوقعتني في حبها الفصل العاشر 10 بقلم جنة صابر

رواية صعيدية أوقعتني في حبها الجزء العاشر

رواية صعيدية أوقعتني في حبها البارت العاشر

رواية صعيدية أوقعتني في حبها الحلقة العاشرة

حاولت سوزان تختفى فتره وهيا بتتوعد ل ماهر وانها هتحرق قلبه على حبيبت القلب
بعد اسبوعين
اثبتت التهمه على زين وتورطه مع شركه اجنبيه فى عمليات غسيل الاموال ولما اتاكد انو خلاص جاتله ازمه قلبيه ومات فى السجن
سوزان عرفت بموت ابوها وغلها وكرهها ل ماهر بيزيد وعاوزه تنتقم منه
فى يوم حازم كان بيجهز كل حاجته عشان يسافر تانى بعد ما اطمن على حور وعرف انها بامان مع ماهر وفجاءة جاله تلفون من شخص كان مكلفه يدور على سوزان بعد ما اكتشف انها هربت وهو عرف من ماهى انها شرانيه وممكن تاذي حور
حازم
الو
٠٠٠٠٠٠
تمام لقتها عينك عليها وبلغنى كل تحركتها وانا شويه وجايلك
وقفل معاه وقال فى نفسه لازم ينقبض عليكى يا سوزان قبل ما اسافر عشان اضمن انك متاذيش حور تاني
اما فى الفيلا
سوزان
عشان خاطرى يا مهورة انا مخرجتش من زمان اوي وبعدين هنخرج انا وناريمان بس
ماهر وبيحضنها بخوف
حورى انا خايف عليكى سوزان لسه متفبضش عليها وبعدين الصراحه كده انا بغير ومش عاوز حد يشوفك ولا يكلمك
حور بدلع وطيبه
وحياتي عندك
ماهر بتنهيده
مقدرش خ
طبعا انتى ملكى يعنى ممنوع الاقتراب فاههمه
فاهمه يا روح قلب حور
وبعد فتره لبست حور فستان اسود جميل جدا وعليه طرحه دهبي وكانت شكلها امر
حور انا اقول ل ناريمان وباسته فى الهوا
ماهر اخد نفس طويل بعشق امك
وكمل لبسه ونزل راح شركته
اما حور قالت ل ناريمان ان ماهر وافق وخرجوا
فى الشركه قاعد ماهر بيخلصوا شغلهم
شويه والباب خبط
السكرتيرة
ماهر بيه في واحد بره اسمه حازم عاوز يقابل حضرتك
ماهر
حازم دخليه
حازم دخل وسلم عليهم
ماهر
تعلا ياحازم اتفضل في حاجه
حازم
لا مفيش بس انا كنت جاي اطمن عليك عشان انا مسافر تاني بس انا عرفت ان سوزان هربت وجيت اعرفك
ماهر اه عرفت
حازم
تمام بس ٠٠
وقبل ما يكمل تلفونه رن
حازم رد بخوف
الو
بتقول ايه طب خليك عندك واوعى تغيب عن عينك
وقفل معاه وبص ل ماهر
حور فين ياماهر
حازم مترد ياابني هاي فين مافيش وقت هيا حور خرجت النهارده
ماهر بدا يقلق
اه ليه
حازم زق ايده بسرعه سوزان رحتلها المول الى هيا راحته لانها مراقبها وممكن تاذيها
مروان
وانت عرفت منين
حازم
كنت بدور عليها الايام ال فاتت ووصلتلها النهارده وخليت راجل من رجلتى يمشوا وراها ودلوقتى راحه واقفه قدام المول الى ناريمانوحور في ومش ناويه عل.خير ابدا ولبسه نقاب
ماهر بخوف
حور وطلع يجرى ووراه حازم و مروان
بعد فتره كان حازم ومروان وماهر وصلوا عند المول
وكانت البنات خارجه من هناك
ولمح حازم بنت منقبه وفأيديها ازازه فهم على طول انها ميت نار وهتشوه بيها حور
وفى سرعت البرق كان حازم بيجرى باقصى سرعه ووراه ماهر اما اخد باله هو كمان
لحق حازم ايد سوزان قبل ما ترشها على حور ورفع اديها بسرعه ف مايه النار اتكبت عليها كلها وشويه صغيرين وقعوا على ايد حازم
فى الوقت ده وقعت سوزان على الارض تصوت باعلى صوت من شده الالم
وماهر جري على حور وحضنها بخوف
انتى كويسه
حور بخوف
انا كويسه مين دى يا ماهر وكانت عاوزه تشوهنى ليه
كان حازم ومروان وهما راحين على المول اتصل بالبوليس وجم لقوا سوزان على الارض مغمى عليها
الظابط رفع النقاب عنها لقها متشوهه بطريقه بشعه وطلب الاسعاف
مروان
قرب من حازم انت كويس ايديك حصلها حاجه
حازم وبيبص على حور
انا تمام حاجه بسيطه
حور بعدت عن ماهر وراحت ل حازم
انت كويس
حازم بحب
كويس المهم انتى
حور
انا مش عارفه اشكرك ازاى على ال عملته لولاك كان زمانى متشوهه
حازم
انا فداكى المهم تكونى كويسه
ماهر قرب وبيحاول يتحكم فى غيرته
شكرا يا حازم
جاسر بابتسامه
مفيش شكر يا ماهر ده ال كان لازم اعمله وبعدين حور دي اختي
ماهر
طب تعالى روح المستشفى
حازم
متقلقش انا هروح دلوقتى اشوف وشكم بخير انا هسافر بليل وربنا يسعدكم
حور
انت هتسافر تاني يحازم وتسبني
حازم معلشي يحور انا لازم اسافر وهرجع تاني
ومشى حازم
بعد اسبوع كان مروان وماهر جهزوا كل حاجه ل حور وناريمان
وف يوم حور صحيت وملقتش ماهر لقت ورقه على السرير كان سايبها ليها
ومكتوب فيها
« صباح الخير يحوري انا محبتش اصحيكي قومي وافطري وشويه وهتلاقي واحده جايه تعمل ليكي ميكب وانا هبعتلك فستانين واحد ليكي واحد ل ناريمان البسوا عشان مروان عامل مفجاءة ل ناريمان بس متقوليلهاش
بحبك ❤» حور قامت وراحت لناريمان وقالت ليها ان ماهر هيخرجهم النهارده بليل وانه هيبعت ليهم فستاتين كمان عشان يخرجوا بيها وبعد شويه جت الفساتين بس كانت فساتين فرح
وبتاعت الميكب جت وبدات تلبسهم الفساتين وهما مش فاهمين حاجه
حور باستغراب
اي دي الفساتين دي لمين دي مش لينا اكيد
البنوته اسمها لين قالت
يمدام ماهر باشا هو الى مختار الفساتين دي وكمان قالي اني احط. ليكم ميكب
حور
تمام
وبعدين وقت لبست حور وناريمان الفساتين وكانوا زي القمر وبعد شويه جه ماهر ومروان واول مفتحو الباب ودخلوا ليهم
ماهر بانبهار
اي القمر دا ربنا يسطر. ومرتكبش جريمه النهارده
حور
انا مش فاهمه حاجه فهمني في اي
ماهر مسك. ايدها وقال بحب
النهارده احلي يوم ف حياتي واحلي فرح لاحلي حور ف الدنيا
حور بدموع فرحه
بجد. يا ماهر هتعملي فرح انا كمان مع ناريمان
ماهر بجد. يا روح ماهر
ويلا بقا
اما عند. مروان
راح مروان عند. ناريمان
وخبط الباب وناريمان فتحت
ناريمان بخوف
مروان انتا بتعمل اي هنا امشي لاحسن ماهر يشوفك.
ومخدتش بالها من لبسوا
مروان بس اي مصورة واتفتحت وبعدين اخوكي عارف اني هنا بس اي الامر ده
ناريمان انا مش فاهمه حاجه فهمني
مروان طلع شريط. اسمر من جيبه وغما ليها عنيها وقال هش هاتي ايدك وانزلي معايا وانا هفهمك كل حاجه اما نوصل
وفعلا بعد فتره وصلوا القاعه وكانت متزينه بشكل جميل جداً
ومروان نزل هو ناريمان وحور وماهر كمان
ودخلوا وهنا مروان وماهر فكوا الشريط من على عنيهم
وحور وناريمان انصدموا من جمال المكان وهنا الاتنين ركعوا على رجليهم قدامهم وطلع ماهر خاتم 💍لونه دهبي وقال بفرحه
تتجوزيني يحور
حور واقفه مبتتكلمش من كتر الفرحه
ماهر يحور حرام عليكي رجلي ورمت
حور
موافقه
ماهر قام وفضل يلف بيها
ومروان عمل نفس النظام
وبعد فتره كانوا على المسرح وبيرقصوا اسلوا
على اغنيه مكتوبه ليك
ومروان قال انا اسعد واحد ف الدنيا النهارده بحبك يا ناري
ناريمان بكسوف
وانا كمان
مروان بفرحه وانتي اي
ناريمان مروان بطل. بقا تكسفني
مروان بزعل مصطنع
يبقي انتي مش بتحبيني
ناريمان بسرعه
لا والله بحبك
مروان اخيرا نطقتيها ياشيخه
وعدا اليوم على خير وكانوا كلهم فرحانين
وبعد سنه
كلهم كانوا قاعدين على الفطار وحور معاهم فجاءة حور قالت بصراخ
ماااهر الحقني بولد
ماهر ببرود
كل يوم نفس الجمله اتهدي. بقا يحور مزهقتيش
حور انا مش بهزر يا ابن هدي الحقنيييييييييي
ماهر بفزع دي شكلها بتولد بجد
هدي يلا ياماهر خدها على المستشفى
وحور اول مدخلت
منك للله ياابن هدي طلقنييييييي
ماهر
محسساني انه كان غصب عنك م كله كان بمزاجك منك للله يحور الكلب اتهدي بقا فضحتيني
وبعد. شويه من الصويت والخناقه
ولدت حور وجابت بنوته زي القمر وسموها مرام
وعاشوا ف تبات ونبات
اما مروان وناريمان لسه ماجلين موضوع الخلفه شويه لحد م ناريمان تخلص كليه
انتهت قصتنا
يارب تكون عجبتكم

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صعيدية أوقعتني في حبها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى