روايات

رواية سكرتيرتي السمينة الفصل الأول 1 بقلم أماني خالد

رواية سكرتيرتي السمينة الفصل الأول 1 بقلم أماني خالد

رواية سكرتيرتي السمينة الجزء الأول

رواية سكرتيرتي السمينة البارت الأول

سكرتيرتي السمينة
سكرتيرتي السمينة

رواية سكرتيرتي السمينة الحلقة الأولى

مراد : انتي ي زفته انا مش ندهتلك ولا انتي شغاله ف زريبه
ياسمين : اسفه ي مستر مراد
مراد : ثااااانيه ويكون عندي ملف الجارحي
ياسمين اومئت له براسها بمعني حاضر
خرجت ياسمين وهي تبكي وجلست ع مكتبها واحضرت الفولدر وذهبت لمكتب مراد
ياسمين خبطت
مراد : ادخل
ياسمين : اتفضل الملف اهووو
مراد : � مكشر
خرجت ياسمين وقلبها يعتصر الما علي معامله مراد لها خصوصا بعد معرفته بذاك الموضوع
جلست ياسمين ع مكتبها تبكي بشده
حتي سمعت طرق ع الباب
ياسمين : ادخل
رامي : حبيبتي الصغنونه عامله اي
ياسمين وقد ارتمت في احضان رامي وبدات في البكاء
رامي : ياسمين ي حبيبتي مالك
ياسمين : انا انااااا مش عاوزا اتجوزه ي رامي انا بكرهووووو بكرهوووو وتعالت شهقاتها
رامي وشعر بارتياح بداخله : مش هسيبك ي ياسمين مش هخلي يازيكي وزاد من احتضانه ومسك وجهها ذو الخدود المنتفخة ومسح دموعها وقبل عيونها برفق
رامي : بصوت مبحوح بحبك ي ياسمين بحبك اوووووي مش متخيلك مع حد غيري جدي السبب ف كل دا انا مش هسيبو يقرب منك واقترب من شفتيها الحمروات وظل يقبلها بنعومة وهو يبث لها اشتياقه وعشقه لها
وبين قبلاته تسمع منه كلمات تزيد في تغديرها بين يديه
ثم وجدت يديه الرجوليه تلتف حول خصرها السمين ويجذبها اليه اكثر ويديه تعبث بجسدها وهو مغيب عن الوعي
اما عن تلك البريئه التي لا تعرف شئ عما يفعله هي مستمتعه فقد عقلها يناااادي ان هذا كله خطا ومشاعرها غير ابيه بذالك كانت تشعر ولاول مره بانها انثي فعلا تري اعجاب وشوق في عين رامي كانت تتمناه اي فتاه مراهقه نعم هي لم تعد مراهقه ولكنها لم تعش سنها بسبب سمنتها لاول مره تري اعجاب بدلا من السخريه
زاااااادت شهوه رامي وزادت معه قبلاته وحركة يديه علي جسدها الرخو الناعم الممتلئ
رامي وهو يلهث : انتي حلوه اووي اووي ي ياسمين كل حاجة فيكي حلوه عيونك شفايفك وسطك و ..شهقت ياسمين رغم اندماجها معه الا انها خجلت
رامي بين قبلاته الحاره مش قاااااااادر انا عاوز اتجوزك ي ياسمين
ياسمين : ابعد ي رامي اسكتها رامي بقبله اكثر حراره وامتدت يده لانحاء جسدها
ياسمين : رااامي كفاااايا
رامي : مش قاااااااااادر
حتي وجت من يسحبه الا الخلف
مراد: لكمه في وجهه لكمة قويه ثم امسكه من ثيابه مش قااادر هاااااا انا هخليك تقدر ي ……. وظل يضربه حتي نزف وجهه كثيرا
ياسمين : سيبه بقي اوووعي
واخذت رامي بين احضانها
ياسمين : رااااامي رااااامي انتا كويس رااامي رد عليا ي حبيبي
امسكها مراد من شعرها
مراد: بغضب شديد طبعااااااا خايفه ع حبيب القلب الا مستغفلاني وهو عمال يبوس فيكي هنااااااااا
ثم نظر لملابسها ليجدها غير مرتبه دليل علي ان رامي قد عبث بها
صفع مراد ياسمين بشده واردف
مراد: وحياااااات امي لربيكي سيباله نفسك اااه منا خلاص ادبست مش كفايا شبه العجله كمان ****
ياسمين بغضب : اخرس قطع لسانك انا اصلا مش طيقاك بكرهك بكره ريحتك بكره وجودك ياااارب تغور وارتاح منك امشييييييي بقيييي
مراد لا يعلم لما كلماتها جرحت قلبه واحزنته
مراد : وامسك رامي من جديد
مش عييييب عليك تعمل كدا مع الا هتبقي مرات بن عمككككككك
رامي : بضعف مش هيحصل ياسمين بتاااااعتي انا وبس انتا سااااامع مش هسيبهالك انا هتجوزها هسبلكو كل حاجة انا مش عاوز غير ياسمين
مراد وضربه مجددا لو نطقت اسمهاااااا تاااااااني هقتلك انتا ساااامع ولا لااااااء مش خلاااص حسست براحتك سيبها بقي ولا عاوز حاجة اكتر
لكمة رامي علي وجهه بشده
ام تتكلم ع مراتي تتكلم كويس
مراد : مرررررررراتك منيييييين
رامي : هتجوزها انشاله اخدها واهرب هتجوزهااااااا
مراد بكل غيظ: مش هتشوفهاااااا تااااني ي رااامي
ياسمين : مش عيزااااااااك ي اخي بكرهك بكرهككككككككككك
مراد وصفعها بغضب : اماااال عاوزا مين عاوزا رااااامي اي عجبك تحسيسه منا بعرف احسس بردو حتي شوفي واقترب منها امام رامي
يااااااسمين : عااااااااااااااااااااااااا لي ي راااااامي كدااااا مرااااد مراااااااااااااااااد دا مش بيرد يارامي اتصل بالاسعااااف بسرعه دا بيموووووت حرام عليك ي راااامي

يأتي الصيف بنسائمه اللطيفة المائله للحراره وتتعرق جبين فتاه الثامنه عشر
ياسمين : اوووووووف يلااااهوي انا بسيييييييح ي جدعان مين وطي التكييف هموووووت
سمع ذاك الاهوج طيب القلب ولكن لسانه يسوقه دائما حيث دخل لها الغرفه خصيصا
حسام : لا ي حبيبتي الجو كويس انتي بس الا شحومك كاتمه ع مرواح قلبك عشان كدا حرانه اقولك احسن افضلي اعرقي كدا يمكن الدهون تسيح ولقدر الله تخسي
ياسمين وقد انجرحت مشاعرها ولكنها لم تبين : وانتا مالك ي بارد هي مرواح قلبي ولا قلبك غور من هنا
حسام : ماماااااااااا لو عندك صفيحة سمنه قديمة هاتيها بسرعه ياسمين بدات تسيح وهتنزل سمنه اللهم صل علي النبي دا هتاجر ف الشحوم ي بت وابقي مليونير استحملي شويه كمان هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
ياسمين وقد فقدت سيطرتها علي عيونها : انا هنام عشان مش فاضيه للبرود دا
وقبل وضع رأسها علي السرير قد كانت دموعها اسرع منها ووصلت قبلها وكتمت شهقاتها بين المخدات
ياسمين : حتي انتا ي حسام بتتريق عليا ام اخويا بيتريق الناس الا برا بتقول اي ياااارب بقي انا خلاص هخس ومحدش يعايرني تاني
ولكن شمت رائحة فصلتها عن العالم كله
ياسمين : اممممممممم بيض بالبسطرمة بحبه اوي ولو بفينو بقي وطعميه سخنه بالفينو السخن والسمسم اممممممممممممممم وبعدها طبق رز بلبن او ام علي اااااه
وقامت ياسمين متناسيه تماما استهزاء حسام اخوها بجسدها
ياسمين : ماماااااااااا انا جعانه
الام : يلهوي عليا وع الا جايبني بدري ي بنتي الناس بتصحي تغسل وشها تشرب ميه نسكافيه قهوه مش تصحي تاكل
ياسمين : اموت من الجوع ي سوسو يعني
الام : يختي محدش بيموت من الجوع والله بس استحملي ع كرشك دا شويه هتروحي فين تاني ي بت يخربيت امك هتفرقي خدودك لو منفوخة عند ببتاع العجل مش هتبقي كدا
ياسمين : اتريقي انتي كمان منا مسختكو ف البيت دااااا
تاتي اختها الصغير من خلفها
صباح الخير ي يسووو وشك منور النهارده كنتي بتحلمي بجاسر بتاع الرويات ي بت ولا اي😂
ياسمين :متفكرنيش ي بت كل يوم اخلص روايه فيها جاسر واحلم بيه هييييييييييييييييح
اختها : بتحلمي بايه ي اوختشي بيبوسك هاااا
ياسمين بإبتسامة سمجة : لا بيبقي الحلم وردي يختي بس مره وحدا بيتفزع ويقولي اعوذ بالله من الخبث والخبائث غلبت اقنعو ف كل حلم انها بوسه مش داخل حمام مفيش فايده 💔😂😂😂
اختها : اوعي تقولي عملالو عمل وبيشوفك رفيعه وام يبوسك كل حاجة بتنفش والحلم بيقلب حبيبي نائما
ياسمين : حاااااجة زي كدااا 😂😂😂
الام : اممممممممم واي كمان ي تربيه **** منك ليها
ياسمين : ي سوسو حرام عليكو بقي هو لا حلم ولا حقيقه وقال جت الحزينه تفرح ملقتلهاااااش مطرح دا حتي ف الحلم اتخض مني لا لا في مشكله ف السستم بتاع الاحلام عندي 😂😂💔
الام : عوض عليا عوض الصابرين ياااااااااارب هبله في جسم بقره بت انتي تروحي الصين يخسيسوكي وياكلوكي كلبين كدا يرمو عضمك وتيجي
ياسمين : كلبين ي سوسو انا اخاف اروح هناك يفكروني حيوان جيد ويعملوني شورمة😂😂😂💔💔💔
الام : انتهت كل حلول الارض والامر متروك لتدبير السماء😂😂🙏🙏🙏🙏🙏
ياسمين : ع فكره انا خارجة من ثانويه عامة المفروض اتغذي
الام : لا وانتي ماشاء الله ضعفانا اووووي الصراحة
ياسمين : اوووووي اووووي
حسااااام : عاااااااااا الحقي ي بت ي ياسمييييييين نتيجتك طلعت ي بت سقطي ي سقوطه 😂😂
ياسميين : عاااااااااااا لاااااا يارب استر ي رب
دخلت ياسمين علي موقع الثانويه العامة وكتبت رقم جلوسها واسمها
ياسمين : عاااااااااااااااااااااااا نجحت ي كلب البحر نجحت لوووووووولي
الام : ها جبتي كاااام
ياسمين : 95%
الام : لوووووووووووووولي لوووووووولي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سكرتيرتي السمينة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى