روايات

رواية سجينه قسوته الفصل الرابع عشر 14 بقلم سمسمة سيد

رواية سجينه قسوته الفصل الرابع عشر 14 بقلم سمسمة سيد

رواية سجينه قسوته الجزء الرابع عشر

رواية سجينه قسوته البارت الرابع عشر

سجينه قسوته
سجينه قسوته

رواية سجينه قسوته الحلقة الرابعة عشر

نظر تميم ليد جاسم الممسكه بيارا بغضب والي يارا ايضا بغضب ليردف قائلا بصوت جهوري :
سيب مراتي ياجااااااااسم
جاسم بهدوء مميت :
انا مش فايقلك ياتميم امشي من وشي
تميم وهو يحاول نزع يد يارا من يده :
سيبها ياجاسم سيبهاااا بقولك
يارا بعدم فهم :
سيب ايدي ياجدع انت انت مين اصلا
نظر تميم إليها بنظرات ناريه ليردف قائلا :
انا هطلع بروحك بس افضالك
عاد ليوجه نظره نحو جاسم مردداً :
سيب مراتي ياجاسم احسنلك
اردفت يارا بحده :
مراتك ايه انت عبيط ياجدع انت ولاايه
رفع تميم يده ليصفعها لتكون هي الاسرع وتمسك بها
دفعته يارا للخلف وهي تنظر إليه مردده :
هتدفع تمن رفعة ايدك دي غالي اووي يابتاع انت
همت لتذهب ليجذبها تميم من يدها بغضب
رفعت اصبعها في وجهه بتحذير :
اوعه تتجرء وتلمسني احسلك صدقني المره الجايه ردت فعلي هتبقي وحشه اووي
تركته وذهبت لينظر جاسم إليه بهدوء ومن ثم ذهب خلفها
دخل تميم لداخل الڤيلا بغضب شديد ومن ثم صعد الي غرفته ولم ينتبه علي تلك الجالسه في غرفة الجلوس مع غافر وسميره
عند يارا وجاسم ركض جاسم خلفها ليجذبها من يدها بااتجاه سيارته ليفتح الباب الامامي بجانب السائق ويلقيها بااهمال بداخله ومن ثم صعد خلف مقود البنزين لينطلق بسيارته
بعد مرور بعض الوقت اوقف جاسم السياره في احدي المناطق الهادئه والخاليه من تواجد اي شخص
هبط من سيارته وهو يشعل سيجار
لتهبط يارا خلفه بغضب وتنظر إليه مردده :
انت جايبني هنا ليه وازاي تتجرئ وتمسكني اصلا ووو
قاطعها جاسم وهو ينفث دخان السيجار في وجهها ليردف قائلا :
انتي حابه تلعبي معايا ياحلوه ماشي يبقي مترجعيش تعيطي
يارا بحده :
اتكلم معايا بااسلوب احسن من كدا
القي جاسم السيجار الخاص به ليجذبها فجأه من خصرها حاولت الافلات من قبضته ولكن لم تنجح ليبتسم جاسم وهو يقترب منها بهدوء :
قولتي انك خطيبتي لا وكمان اننا هنتجوز وكنتي فاكره انك كده هتهزميني
صمت ليبتسم بخبث مرددا بصوت جعل القشعريره تسير في جسدها :
بس ال متعرفهوش انك حققتيلي ال انا كنت بخططله يازوجتي المستقبليه
ابتعد وهو يدفعها بعيدا عنه بعد ان نال مايريد
ليردف قائلا ببرود :
ودلوقتي يلا عشان اوصلك واعملي حسابك الفرح الاسبوع الجي جهزي نفسك ياعروسه
انهي كلماته ولم يعطي لها مجالا للحديث ليصعد بسيارته منتظراً منها الصعود لتصعد وهي شارده تماماً في حديثه
في غرفة الجلوس تحدثت تريم قائله :
بعد اذنكم انا هطلع ارتاح في اوضتي شويه
سميره :
ماتخليكي قاعده معانا طلاما ابو الهول مش هنا
ابتسمت تريم علي كلمات سميره مردده :
معلش ياطنط هبقي انزل اقعد معاكم تاني لما استاذ جاسم يجي عشان افهم ايه موضوع الشبه ال بيني وبين البنت دي
سميره :
ماشي ياحبيبتي اطلعي
نظرت تريم الي غافر مردده بااحترام :
بعد اذنك ياجدو انا هطلع
ابتسم غافر مرددا :
اتفضلي يابنتي
تركتهم تريم لتصعد الي غرفتها وماان دلفت لداخل الغرفه واغلقت الباب لتجد يد قويه تقبض علي حجابها
تميم بغضب :
بقي انا تعملي فيا كده ياخاينه والله ماهسيبك انا هقتلك باايدي مش انا ال تخونيني
نظرت تريم إليه بآلم وعدم فهم لتردف قائله :
خاا خاينه ايه والله ماعملت حاجه
تميم بغضب :
هو احسن مني في ايييه ها احسسسن مني في ايه عشان تختاريه هو قوليلي احسن منيييي في ايه
اردف بكلماته الاخيره بصوت جهوري لينتفض جسدها بين يديه لتردف بدموع :
انا انا مش فاهمه حاجه بالله عليك سيبني والله ماغلطت في حاجه
دفعها تميم ليجذب ذلك السوط الموضوع علي الحائط خلف باب الغرفه
تميم بغضب اعمي :
مش عوزاني المسك انما هو يلمسك وتمشي معاه عادي صح لييييييه هااا ليييييه
هوي بذلك السوط علي جسدها لتصرخ بآلم وووو
_________________________

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سجينه قسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى