روايات

رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم حسني

رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم حسني

رواية سجينة جبروته وقسوته الجزء الحادي عشر

رواية سجينة جبروته وقسوته البارت الحادي عشر

سجينته جبروته وقسوته
سجينته جبروته وقسوته

رواية سجينة جبروته وقسوته الحلقة الحادية عشر

نور قامت من مكنها لما الباب خبط فتحت لقت ليليان ويوسف
نور اهلا وسهلا
ليليان بابتسامة انا ليليان احمد وده يوسف اخويا جيرانكوا هنا
نور اه طبعا اتفضلوا ادخلوا
ليليان ويوسف دخلوا
يوسف باحراج احنا اسفين عشان جينا كده من غير معاد بس اللس حصل الصبح خلينا نيجي نطمن عليكي
نور لا ابدا نورتوا وانا اسفه علي اللي حصل وعلي اننا ازعجناكوا يعني
ليليان لا طبعا مفيش ازاعج ولا حاجه اصلا في اي وقت تحس انك عايزانا لازم تندهي علينا على طول وبعدين هو البني ادم ده مين اساسا وكنتي بتصوتي ليه الصبح
نور باحراج ده جوزي احنا كنا بنتخانق عادي زي اي اتنين انا بس اللي مجنونه شويه
يوسف احنا طبعا مش قصدين ان احنا ندخل ولا اي حاجه احنا بس شايفين سنك صغير و مستغربين هو زي جوزك ومنقصدش ان احنا هندخل في اي تفصيل
نور اه طبعا اكيد انا مش قدمتلكوا حاجه تشربوها عن اذنكوا وسابتهم ودخلت المطبخ
يوسف علي فكره احنا احرجنها
ليليان ليه يعني احنا بس بنطمن عليها
يوسف مش عارف بس شكلها اضايقت

 

 

نور خرجت ومعها عصير اتفضلوا
بوسف شكرا هو ممكن اسالك سؤال
نور اه اكيد
يوسف انتي عندك كام سنه
نور ١٦ سنه
يوسف انتي صغيره اوي علي الجواز
نور احم
ليليان بصي انت ياستي عندي ٢٠ سنه في اداب انجليزي
نور ابتسمت مشاء الله
ليليان ويوسف بيشتغل محامي
نور اه
يوسف هو انتي اتجوزتي ازاي اصل ده جواز قصرات يعني مش قانوني
نور احم العصير حلو
يوسف باحراج اه جدا طب احنا اتاخرنا يلا يا لي لي
ليليان اه يلا نور عاوزه رقم تليفونك
نور اه هو بس اصل هو اتكسر فا اول ما اجيب فون جديد هقولك
ليليان تمام عموما في اي وقت لو عاوزه حاجه تعاليلي علي طول
نور اه طبعا ان شاءالله شكرا يا جماعه بجد
يوسف العفو عن اذنك وخرجوا
نور فضلت قاعده بتتفرج عل التلفزيون
شويه ولقت بدر داخل البيت اول ما دخل راح قعد جنبها
بدر نور ممكن نتكلم

 

 

نور اتنهدت وبصتله نعم
بدر بصي عرفت ون النهاردة العيد بتاع الحب ده اسمو الاين باين
نور فلانتين مالو
بدر احنا متخنقين وانا عارف انك مش طيقاني بس ممكن يعني نحاول نعمل حاجه النهاردة
نور واللي هي
بدر تعالي نخرج اجيبلك لبس جديد وكل حاجه انتي عاوزها
نور تمام وده عشان انا فعلا محتاجه حاجات كتير بس في مشكله
بدر اي هي
نور همشي ازاي وانا جيسمي كله مكسر وفي علامات فيه وف وشي
بدر بلع ريقه احم بصي انا هديكي حقنه مسكنه وممكن تداري وشك بشعرك والميكياج
نور غربيه عندك حل لشكلي اللي بوظته مع انك ممكن من الاول مكنتش تبوظه
بدر انا آسف
نور لا اسف دي لما تبقي دايس على رجلي تبقي ساعتها اسف انا هقوم اروح لليليان واخليها تحطلي ميك اب
بدر باستغراب ليليان مين
نور جارتنا
بدر وانتي تعرفيها منين
نور هما جم النهاردة هي واخوها
بدر نعم واي
نور اخوها استاذ يوسف
بدر بغيظ اه استاذ يوسف ده الواد اللي كان واقف في البلكونه الصبح
نور واد ده محامي
بدر مسكها من دراعها بغيظ وانت محموقاله كده ليه
نور بحذير بدر دراعي والله هصوت وهتجنن عليك

 

 

بدر انتي هتستهبلي في اي يا نور ما تظبطي كده هو انتي دخلتيهم البيت كمان وانا مش موجود
بدر بوجع بدر سيب دراعي بيوجعني عشان خاطري
بدر سابها وهو بيحاول يسمك نفسه نور متجننيش من فضلك
نور هو انا عملت اي
بدر نور انتي مراتي متكلميش حد غيري
نور وده مين الاي قال كده ان شاءالله
بدر بزعيق انا وفو شوفتك بتكلمي الوفت اللي جنبينا ده هكسر عضمك
نور عيطت ولسه هتمشي بدر شدها من درعها لحضنه
بدر خلاص انا اسف عشان زعقت
نور زقته اوعي ملكش دعوة بيا فاهم
بدر اتنهد حاضر ممكن تروحي تلبسب عشان نخرج تشتري اللي انتي عاوزه
نور سابته ودخلت الاوضه تلبس وخرجت بعد شويه يلا
بدر حاضر يلا واخدها وراحوا مول نور دخلت محل لبس
البنت اللي في المحل تحبي اساعدك في حاجه
نور اه وابتدت تقولها علي اللي هي عاوزه
اشترت هدوم كتير جدا بشكل مش طبيعي
بدر بضيق في اي يا نور كل ده
نور اي بشتري لبس
بدر ده لبس لقبيله
نور انا حره
بدر اتنهد ماشي نور برحتك مبروك عليكي
نور جعانه
بدر حاضر يلا نتعشي وهما بيتعشوا بدر طلع علبه سودا فيها شريطه حمرا

 

 

بدر بابتسامة اتفضلي يا نور النهارده كمان عيد ميلادك غير انو عيد الحب كل سنة وانتي طيبة
نور شكرا وانت طيب عرفت منين ان النهارده عيد ميلادي
بدر ابتسم انا عمري ما نسيت عيدميلادك نور انا عاوز اقولك اي سبب جوازي منك ومعملتي ليكي ده
نور بصدمه انو فعلا هيقولها اي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية سجينة جبروته وقسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى