روايات

رواية سجينة القاسم الفصل العشرون 20 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم الفصل العشرون 20 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم الجزء العشرون

رواية سجينة القاسم البارت العشرون

رواية سجينة القاسم
رواية سجينة القاسم

رواية سجينة القاسم الحلقة العشرون

وصلو تحت المبني وفضلو واقفين مع بعض كان ساند علي عربيته وهيا واقفه قدامه تبصله بحب
منذر ببتسامه..: ” مش هتطلعي بقا ولا ايه
مروه ببتسامه..: ” انا مبسوطه كده
منذر بمكر..: ” الاول مكنتيش بطقيني دلوقتي مبسوطه وانتي واقفه معايا
مروه بتوتر..: ” ع عادي يعني وبعدين انت الي كنت قفل كده
منذر بضحك..: ” الاول كنت قفل ودلوقتي معاكي المفتاح يعني ولا ايه
مروه ببتسامه..: ” حاجه زي كده
منذر بحب..: ” تعرفي اني مكنتش بطيقك بردو بس دلوقتي بحب اقضي معاكي معظم وقتي
مروه بتوتر..: ” بجد و انت عامل ايه انهارده
منذر بضحك..: ” ده علي اساس اني مكنتش معاكي النهار كله “اتنهد وبصلها ” اعملي حسابك بعد بكره هنكتب الكتاب انشاء الله
مروه بصدمه..: ” بالسرعه دي
منذر بهدوء..: ” خير البر عاجله “واكمل بحنيه” وبعدين انتي شايفه كل واحد معاه مراته وبيروحو ويجو براحتهم وانا عاوزك جمبي
مروه بكسوف..: ” بأذن الله
قرب مسك ايديها بحنيه وبصلها..: ” لو عاوزه شويه وقت مش هضغط عليكي بالعكس انا عاوزك تكوني راضيه عن كل حاجه هتحصل قولتي ايه
مروه بحرج..: ” م موافقه
منذر بصلها ببتسامه وضم وشها بين ايديه وميل باس جبينها بحب..: ” علي بركه الله “بعد عنها خطوتين وبصلها..:” يلا اطلعي الوقت اتأخر بكره هعدي عليكي نروح الشركه مع بعض
مروه ببتسامه..: ” حاضر “اتحركت ودخلت من بوابه المبني وهوا فضل متابعها بعينيه لحد مختفت من قدامه فتح باب عربيته ركب واتحرك علي بيته….
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
وصلو ودخله من الباب القصر كان هادي علي غير العاده طلعو غرفتهم من غير ولا كلمه واتحرك اخد بنطلون ودخل الحمام وقفل الباب وهيا فضلت متبعاه بحصره اتحركت للدولاب طلعت هدوم للنوم غيرت هدومها لمنامه مُريحه واتحركت قعدت علي السرير” بعد فتره طلع من الحمام وهوا بينشف شعره يرتدي بنطلون قطني بالون الاسود عاري الجزع العلوي رمي الفوطه علي الكرسي و قرب من السرير قعد عليه وبصلها
عاصي بهدوء..: ” تعالي
روح قربت منه بخوف.: ” نعم
عاصي بحده خفيفه…: ” مالك خايفه من ايه انا هكلك
روح هزت رأسها بـ لا “قرب من شفايفها يتحسسهم برغبه وبص في عينيها نيمها علي السرير واعتلاها يوزع قبلاته علي وجهها بنعومه
روح بخوف..:” ع عاصي
عاصي..: ” امممم
روح برتجاف..: ” م مش عاوزه
عاصي وقف عن الي بيعمله وبعد عنها وبصلها بحده..: ” انتي مالك في ايه مش مظبوطه الايام دي ليه “قام من جمبها اخد سجاره من علي الكوميدينه وولعها بغضب وبصلها وقال بصوت غاضب..:” قومي طلعيلي هدووم
انتفضت علي صوته واتجهت صوب الدولاب طلعت هدوم وقربت منه شد الهدوم منها بعنف وبداء يغير هدومه
عاصي بحده..: ” بعدتيني عنك ياروح ومش اول مره بس انا هعديها بمزاجي “واكمل بخبث” متبقيش تروحي تعيطي لجدي لما تشوفيني في حضن واحده تانيه
روح بدموع..: ” ع عاصي انـ
عاصي بضيق..: ” ششششش مش عاوز اسمعلك نفس ” اخد الموبايل وساجيره ومفاتيح عربيته وسابها واقفه تبصله بصدمه ومشي من قدامها…..
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
…: ” اريِك ياعزيزي
اريك ببتسامه..: ” عزيزي ريك اين انت يارجل
ريك ببتسامه..: ” خارج البلاد يا اخي “واكمل بنبره خبيثه” كيف الحال اريك
اريِك بمكر..: ” انهم يشتاقون اليك يا اخي ان البلاد تنقلب رأساً علي عقب لرؤيتك
ريك بنبره تشبه الجحيم..: ” اوووه لقد اشتقت لهم حقاً لنا لقاء عزيزي اريِك دعنا نأخذ هدنه قليلاً ليأتيهم الرد مفجاءه
اريِك بنبره سوداويه..: ” اشتقت لهذا يارجُل
ريك بمكر..: ” اقترب موعد الحفل ياعزيزي ” لنكمل غداً يا اخي
اريك بحب اخوي..: ” حسناً عزيزي القاك قريباً……
اغلق الخط لينظر للهاتف ويبتسم ابتسامه مختله ويضع الهاتف في جيب بنطاله……
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
..: ” النتيجه ظهرت قاااااااسم انا نجحت نجحتتتتت
دخلت الاوضه بفرحه وطلعت علي السرير وفضلت تتنطط وتغني..: ” نجحتتتت
قاسم بصدمه..: ” يابنت المجانين حد يصحي حد كده
شوق بفرحه..: ” نجحتتتت 97 ٪ هييييييييي “نزلت لمستواه بفرحه وحضنته
قاسم ببتسامه خبيثه..:” يارب تنجحي كده علي طول
بعدت عن حضنه بحرج وجت تقوم شدها عليه قرب من شفايفها وباسها بحب
قاسم بحنيه..: ” الف مبروك ياحبيبتي ناويه علي ايه
شوق بكسوف..: ” ه ها
قاسم بضحك..: ” ناويه تدخلي ايه
شوق بفرحه..: ” طب بشري
قاسم ببتسامه حنونه..: ” بس كده وماله طب بشري علشان خاطر عيون ست شوق
شوق بحب..: ” ربنا يخليك ليا
قاسم بحنيه..: ” انا عندي كام شوق
اقترب منها بخبث وقال..: ” طب ايه
شوق بعدم فهم..: ” ايه
قاسم بمكر..: ” فين حلاوه النجاح
شوق ببراءه..: ” اجبلك جاتو
قاسم هز رأسه بخبث وكانت لسه هتتحرك مسكها..: ” رايحه فين
شوق ببراءه..: ” هجبلك جاتو
قاسم بمكر..: ” طب ما التورته كلها قدامي اهي
شوق بحرج..: ” ق قاسم عيب
قاسم بخبث..: ” تؤ تؤ ما انا هحلي ياعني هحلي النهارده ” اعتلاها بحركه سريعه منه وقرب من شفايقها بحب وباسها برقه
شوق بخوف..: ” ق قاسم
قاسم بحنيه..: ” بتثقي فيا ياشوق
شوق بحب..: ” اكتر من نفسي
قاسم بحنيه..: ” متاخفيش انا عمري مهأذيكي “اقترب مره اخري يوزع قبلاته علي وجهها وعنقها ليبداء بأذالت ملابسها بحنيه ويقول لها بعض الكلمات الحنونه بحب لكي لا تخاف ليصدر منها بعد وقت صرخه مكتومه لتسيل دموعها ليقترب من وجهها بنفاس لاهثه ويقبلها بحنان” عدي الوقت وكانت نامت علي صدره من الارهاق لينظر لها بحب ويجذبها اكثر داخله احضانه ويغمض عينيه ليغرق في النوم……..
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
…: ” فهمتي هتعملي ايه
…: ” ايوه يابيه هحطله السم في اي مشروب
…: ” لو شوق حصلها حاجه هقـ**ـتلك هيبقا اخر يوم في عمرك
البنت بخوف..: ” امرك يا عامر بيه
عامر بخبث..: ” الي قوليلي انتي عندك كام سنه ياحلوه
البنت بتوتر..: ” 20سنه
قرب ايديه يتحسس جسمها بمكر..: ” طب تعالي عاوزك
البنت انتفضت بخوف وزقته..: ” انا وافقت اعمل كده علشان الفلوس لكن شرفي مش للبيع يابيه
عامر ببراءه مصطنعه..: ” فهمتيني غلط ده انا كنت هديكي فلوس تحت الحساب
البنت بقلق..: ” متديهاني هنا
عامر بخبث..: ” ادخلي معايا خديها انا لو دخلت مش هطلع تاني وانتي بقا استني لحد متخلصي مهمتك وابقي خدي فلوسك
البنت بخوف..: ” لا خلاص هاجي معاك اخد الفلوس
عامر ببتسامه ماكره..: ” تعالي ادخلي
البنت دخلت المكان وهوا دخل وراها وبصلها بمكر لف وشه قفل الباب بالمفتاح وحطه في جيبه ورجع بصلها وقرب منها
البنت برعشه..: ” انت قفلت الباب ليه هات الفلوس علشان امشي
عامر بسخريه..: ” ليه هوا دخول الحمام زي خروجه ” لم يعطي لها فرصع للرد عليه لينقض عليها لينزع ملابسها لتصرخ هيا بعلو صوتها لينقذها احد لكن لا يوجد “فضلت تصرخ وتحاول تبعده عنها مقدرتش ضربها عامر بالقلم ومسك دماغها ورزعها في الارض لترتخي اعصابها وتستسلم للظلام” لينظر لها بشهوه ليهجم عليها لكي يأخذ منها اعز ماتملك….
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
….: ” قطتي
دولي بدعاء الغضب منه..: ” لما اتصلت بي ياهذا
سفيان بخبث..: ” اشتقت لكي قطتي الصغيره
دولي…..
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سجينة القاسم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى