روايات

رواية سجينة القاسم الفصل السابع 7 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم الفصل السابع 7 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم الجزء السابع

رواية سجينة القاسم البارت السابع

رواية سجينة القاسم
رواية سجينة القاسم

رواية سجينة القاسم الحلقة السابعة

ابتسام فضلت قاعده مستنيه شوق تيجي من السوق بس اتأخرت “طفت التليفزيون بضيق ووقفت
ابتسام بنداء..:” عااامر واد ياعاامر
عامر طلع من الاوضه بضيق وبصلها..: ” خير يا اما
ابتسام بسخريه..: ” انزل ياخويا شوف البت شوق اتأخرت كده لي
عامر بستغراب..: ” لي هيا راحت فين
ابتسام بمتغاض..: ” نزلت السوق تجيب طلبات البيت مجتش الي متتسمي
عامر بخبث..: ” خلاص انا هنزل اجيبها
ابتسام بسخريه..: ” متتأخرش انت التاني ياحنيين
عامر اتجه للباب علشان يخرج وقال بمكر..: ” مش هنتأخر “خرج وقفل الباب وراه
ابتسام ببتسامه..:” اهو الواحد يقوم يعمله كبايه شاي وطبق لــب ويقعد قدام المسلسل بمذااج
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
قاسم فضل متابعها بعينيه “وقرر يقرب منها بأيه حجه” قرب منها ببطء ووقف جمبها وهيا مش منتبهاله لحد محد بيزق قاسم من غير قصد وبيخبط فيها “رفعت شوق عينيها الفيروزيه لتقابل عينيه البُنيه اللتي تشبه القهوه” ليسرح في جمال عينيها ويتناسي من حوله
شوق بستغراب من هيئته وملابسه الفاخمه ايه الي يجيبه سوق زي ده
شوق بستفهام..”: في حاجه حضرتك
فاق علي صوتها وبصلها وحمحم بأحراج مصطنع
قاسم ببتسامه..: ” ممكن يا انسه تساعديني
شوق بصتله ببراءه واتكلمت بلطف..: ” اكيد حضرتك محتاج حاجه
قاسم ببتسامه…: ” هاا” اه معلش ممكن تنقيلي لأني معرفش في الحاجات دي
شوق ببتسامه..:” اكيد مافيش مشكله
قاسم قالها محتاج قد ايه “(وهوا في الواقع مش محتاج حاجه وجيلك انتي يابنت الهبله🙁😹)” قاسم فضل متابعها بعينيه وهيا بتتنقل بخفه وبتوريه الحاجه الي بتجيبهاله
شوق مدت اديها بالأكياس ببتسامه لطيفه..: ” اتفضل
قاسم مد ايديه ياخد منها الاكياس “مسك ايديها بمكر وبصلها” شوق سحبت ايديها بأحراج ورجعت خطوه لورا “قاسم كان لسه هيتكلم قاطع صوته شخص من وراهم
….: ” الله الله ياست شووق ما انتي عادي اهو امال عامله عليا الخضرا الشريفه لي ياروح امك
عامر قرب منها بعصبيه ومسك دراعها بعنف..: ” ايه الي موقفك مع الجدع ده ياشوق “انطقي
شوق بألم ودموع..:” سبني ياعامر بتوجعني “انا معرفوش والله
عامر بعصبيه..: ” اسيبك ايه ده انا هكسر عضمك يابنت*****
قاسم ادخل ببرود ومسك ايد عامر الي ماسكه شوق وشالها عنها وزقه لورا
قاسم ببرود وغضب خفي..: ” مش قالتلك معرفوش ولا انت بتحب تعيش الدور ياعين امك
عامر بصله بسخريه..: ” وانت مال امك بتدخل ليه
قاسم بشر..: ” امي “قاسم هجم عليه ونزل فيه ضرب والناس اتلمت عليهم وبيحولو ينقظو عامر من ايدين قاسم بس لا حياه لمن تنادي
شوق بدمووع..:” سيبه ارجوك
قاسم بعد عن عامر بعنف وبص لدموعها بغضب وسابها ومشي
شوق قربت من عامر بدموع وسندته لحد موقف علي رجليه “عامر بصلها بشر ومسكها من شعرها لحد البيت
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
قاسم دخل الشركه بعصبيه واتجه لمكتبه قعد علي كرسيه بعنف” دخل عليه مُنذر بهدوء وقعد قدامه
مُنذر بهدوء.: ” مالك
قاسم بعصبيه..: ” مافيش حاجه
مُنذر بصله بسخريه..: ” وبالنسبه لوشك الي فيه كدمات
قاسم بنرفزه..: ” مُنذر انا مش ناقصك
مُنذر بهدوء..: ” تمام ياقاسم “مين الي عمل فيك كده
قاسم بعصبيه..:” عيل ميسوااش وحيات امي مهسيبه ابن*****
مُنذر بصله ببرود..: ” ومسكتو في بعض علشان واحده متسواش اكيد ” صح
قاسم بعصبيه ذائده..: ” منذر متتكلمش عنهاا بالطريقه دي “ساااامع
قاسم قام وخرج من المكتب بعنف وعصبيه
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
دخل عامر البيت وهوا ماسك شوق من شعرها بعنف ورماها علي الارض” طلعت ابتسام بخضه
ابتسام ..: ” في اي
عامر بعصبيه..: ” ست الحسن مدوراها بره وواقفه مع واحد وماسك ايديها وعامله الخضرا الشريفه في البيت
شوق بدموع وشهقات عاليه..: ” والله معرفه م معرفوش والله
ابتسام ميلت عليها بسخريه ومسكت شعرها بعنف..: ” وطلما متعرفيهوش اي الي موقفك معاه ياقليلة الرباايه
شوق بألم..: ” والله ك كنت بساعده “ااه
ابتسام زقتها بعنف وقامت بصت لعامر…:” وانت ايه الي عمل في وشك كده ياحيلة امك
عامر بعصبيه..: ” ابن *** الي كان واقف معاها حب يعمل فيها دكر قدمها
ابتسام بصتله بسخريه..: ” ادخل ياخويا حط اي حاجه علي وشك ده “بصت لشوق بسخريه” وانتي ياست الحسن اخفي من وشي لحد ما ابوكي يجي شفلو صرفه في تربيته الي تعر
شوق قامت بضعف دخلت اوضتها وقفلت عليها رمت نفسها علي السرير وصوت شهقاتها يعلو في ارجاء الغرفه
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
قاسم دخل اوضته وشاف بنت قاعده علي السرير بقميص نوم مكشوف “قرب منها بخبث وقعد علي السرير
البنت بدلع..:” اتأخرت لي يابيبي
قاسم قرب من شفايفها وهمس بضعف..: ” انا اقدر اتأخر عليك يابطل
قاسم قرب منها وباسها بضعف وهجم عليها بعنف ينزع ملابسها ونام فوقيها ليغرق في بحر شهواته….
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سجينة القاسم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!