روايات

رواية زواج بالغصب الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة نور

رواية زواج بالغصب الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة نور

رواية زواج بالغصب البارت الثامن

رواية زواج بالغصب الجزء الثامن

رواية زواج بالغصب
رواية زواج بالغصب

رواية زواج بالغصب الحلقة الثامنة

ايمان: ايوة يا ست نور انتي هتقوليله امتا انك بتحبيه
نور: خايفه يا ايمان اوي خايفه يطلع زيهم😭
ايمان: نور متبقيش عبيطة بقا كل المواقف اللي مرت عليكم أكدتلك انو مش زيهم مستنية ايه ولا انتى محبتهوش ولا ايه
نور: انا بحبه اوي يا ايمي بس خوفي دا اللي عاملي المشكلة
سارة بخبث: خليكي بقا خايفه لحد ما هيفتكر انك مبتحبيهوش ويسيبك
نور: ايه هو ممكن يسيبني
ايمان وغمزت ل سارة: أيوة الراجل حتي لو بيعشق اللي ادامه وحس انها مش عاوزاه هيسيبها وكمان انا شايفه البنات عليه ايه ألا اي رأيك ف اللي اسمها سهيلة دي
نور: دا انا كنت اقتله لو عملها
سارة: متقتليهوش ولا حاجه شيلي الأفكار اللي ف مخك دي وروحي قوليله محمد انا بحبك وعاوزة نكمل جوازنا
نور: بس انا حاسه انو مش وقته

 

ايمان ل سارة: خلاص يا سارة احنا عملنا اللي علينا خلي سهيلة بقا تاخدو منها وهي شوفتيها عاملة ازاي وفي طب شكله يعني توافق من كله
سارة: اه وخلي نور بقا تتدور ع الوقت المناسب عما يكونوا اتجوزوا دا انا حتى لسه شايفهم مع بعض
نور طلعت تجري
ايمان وسارة قعدوا يضحكوا
ايمان: ربنا يكرمك يا نور وتقوليله
سارة: تعالي نروح نشوفهم من بعيد
عند محمد كان واقف مع سهيله ونور شافته وخدته بعيد
محمد: في ايه يا نور مالك
نور: كنت واقف مع البت الملزقه دي ليه
محمد: هي اللي كانت بتسألني عن حاجه في المحاضرات مش فاهماها كنتي عاوزة حاجة
نور: أيوة كنت عاوزة أقولك اني
ايمان وسارة: من بعيد: ايوة قولي بقا
سارة ل ايمان: شوفي مين رايح عليهم هيبوظ كل حاجه
ايمان: يلهوي دا عمر وجريت عليه اخدته من ايده لمكان تاني ووقعت فوقه
عمر: ايه في ايه ولم يكمل بهذة التي وقعت فوقه وظلو في هذا الوضع للحظه
ايمان بحرج: أنا آسفه
عمر: لأ عادي ولا يهمك وقومها

 

ايمان: أصل احنا مصدقنا اقنعنا نور تعترف بحبها ل محمد وانت كنت هتبوظ اللحظة
عمر: يا ابن المحظوظه يا محمد
ايمان بضحك: عقبالك يا أستاذ عمر
عمر: ما بلاش أستاذ دي عشان اقدر اقولك يا ايمان
ايمان: حاضر يا عمر بس يلا عشان الحق اشوف البت دي نطقت ولا ايه
عمر بحب: يلا يا ايمي 😍
ايمان بتوتر: ها يلا
عند نور
محمد: قولي بقا يا نور بقالنا ساعه واقفين ومش فاهم منك حاجة
نور: أنا بصراحه
محمد: ايه
نور وحضنته جامد: أنا بحبك اوى 😭❤❤
محمد بفرحة وضمها اليه بشدة: أخيراً يا نور ❤🫂
نور بدموع: انت عمرك ما هتسيبني صح

 

محمد: مستحيل يا حبيبتي والله انا بعشقك
نور وهي تشدد من احتضانه بدموع غزيرة: يعنى مش هتسيبني وتروح ل سهيلة دي
محمد بضحك: انتي بتعيطي عشان كدا وبعدين مين قالك الكلام دا
نور بدموع: ايمان وسارة قالولي اني لو معترفتلكش بحبي هتزهق مني وتروح ل سهيلة 😭
محمد وهو يمسح دموعها: أولاً انا عاوز اشكرهم عشان خلوني أسعد انسان في الدنيا النهاردا ثانياً لا سهيلة ولا مليون زيها يملو عيني انا بحبك انتي ومش عاوز غيرك
نور بفرحة وتشدد من احتضانه: أنا بحبك اوى ❤❤❤
محمد وهو يضمها إليه: ربنا يخليكي ليا يارب 😍❤
عمر وايمان وسارة من خلفهم: ربنا يخلينا ليكم 🤣😅
عمر:الله يسهلو يا عم
محمد: يبني انت بتطلعلي منين يبني
عمر: تصدق ان انا غلطان يلا عشان نكمل تجهيز الخيم
محمد: طب روحوا واحنا جايين وراكوا
عمر وايمان وسارة مشيو
محمد شدد من احتضان نور التي مازالت ف حضنه
نور: احم هو احنا مش هنروح ولا ايه
محمد: لا انا عاوز افضل حضنك العمر كله 😍
نور: للدرجه دي بتحبني
محمد: نور أنا بعشقك من زمان اوي انا مفيش صلاة صليتها إلا وكنتي دعوتي فيها واول ما طلبت ايدك كنت متأكد انك هترفضي بس فضلت ادعي كتير واستغربت ازاي خالي وافق لأ وأجبرك كمان أنا نفسي اتفاجئت مكنتش اتمنى اتجوزك بالطريقه دي بس كنت عاوزك تبقي معايا وخلاص

 

نور بدموع: أنا كنت وحشه اوي معاك سامحني
محمد وهو يقبل جبينها: مسامحك يا روحي
نور: تعرف كنت دايماً بدعي ف كل صلاه ان ربنا يرزقني بواحد حنين مكنتش عاوزه اي حاجه غير انه يكون حنين لحد ما بعتك ليا حنية الدنيا كلها فيك 🥺❤
محمد بحب: ياه يا نور انا الدنيا مش سيعاني النهاردا 🥰♥
نور بضحك: طب يلا بقا نرجع
محمد بخبث : مش هنرجع غير لما وشاور ع شفايفه
نور: اي دا عمر جاي علينا
محمد بص ملقاش حد ونور طلعت تجري
محمد: كدا بتضحكي عليا وطلع يجرى وراها و…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالغصب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!