روايات

رواية رهف حياتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الجزء الثالث والعشرون

رواية رهف حياتي البارت الثالث والعشرون

رواية رهف حياتي الحلقة الثالثة والعشرون

بدء الخاطف يقرب من رهف وهي تبعد وعايزه تصوت مش عارفه وعماله تعيط جامد وفجأه لاقو صوت ضرب نار برا نورهان اخدت رهف وستخبت والخاطف فضل واقف ومسك المسدس اللي معاه فجأه باب المخزن اتكسر كان اسر وعلي رفعوا الاتنين المسدسات عليه.
اسر بعصبيه وزعيق:نزل اللي ف ايدك.
الخاطف طبعا خاف شويه كدا وبدء ينزل السلاح واحده واحده من ايده.
اسر:فين رهف انطق عشان مصفيش دماغك.
الخاطف:رهف مين انا معرفش حد بالاسم دا.
اسر:انطق ياض بدل وربنا اوقعك مكانك كدا واروح اجبها بردو.
الخاطف:انا معرفش انت قصدك علي مين انا مخطفتش حد.
اسر راح ضرب طلقه في الهوا:انطق ياض ومين اللي بعتك تخطفها.
اول لمه نورهان سمعت كدا اخدت رهف وطلعت من الباب اللي وراه ورهف عماله تقاوم وعايزه تصوت عشان اسر يسمعها مش عارفه.

 

اسر:انت شكلك عايز كدا تتحاسب صح وحط المسدس علي راسه.
الخاطف:حاضر حاضر هقول والله خلاص.
اسر:قول يلا ياروح امك.
الخاطف:واحده اسمها نورهان ست كبيره هي كدا خالتني اخطفها عشان اغتص*بها واطلب منك فيديا.
اسر مش غريب عليه الاسم دا فضل يفكر لحد ماافتكر انها خالتها:خالتها اللي خطفتها دا انت وابنك حسبكم معايا عسير تعالي معايا ياروح امك هي فين.
الخاطف اخده وراح للمكان اللي هي مستخبيه في ملقهاش ولاقو باب التاني مفتوح اسر رمه الخاطف لعلي يمسكوا وجري علي برا عشان يلحق رهف.
بقلمي رحمة محمد
منه قاعده مستنيه علي واسر في العربيه بعيد شويه عن المكان منه شافت نورهان وهي بتجر رهف وبتجري بيها قبل ماحد يشوفها منه لقت في مسدس في العربيه اخدته ونزلت بسرعه ووقفت قدام نورهان ورهف.
منه:سبيها عشان مموتكيش.

 

نورهان:ابعدي يابت انتي عشان مأذكيش.
منه:قربت شويه كمان منها بقولك سيبي رهف عشان مضربكيش بالنار.
رهف شافت نورهان وهي بطلع المسدس من ورها وعماله تهز لمنه بدمغها ابعدي ابعدي.
منه مش فاهمه حاجه من رهف وراحت نورهان رفعت المسدس علي منه ورايحه تضربها بالنار جه اسر من وراها راح ضرب نورهان بالنار جبها في رجليها وقعدت نورهان علي الارض جريت منه علي رهف فكتها وفكت بقها راحت حضنتها علي طول وفضلوا هما الاتنين بيعيطه.
رهف قامت وجريت علي اسر حضنته وهي عماله تعيط اسر بدلها نفس الحضن متعيطيش انا جمبك ومش هسيبك تاني ابدا اوعدك راح اخدها وركبها العربيه هي ومنه وفضل اسر وعلي مسكين نورهان والخاطف وعلي رن علي البوليس.
رهف:اسر انا عايزه اعمل حاجه بس عشان ارتاح ممكن.
اسر:عايزه تعملي اي.
رهف:نزلني من العربيه بس ممكن.
اسر نزل رهف وراحت نحيت نورهان ادتها نفس القلمين اللي ادتهملها نورهان صوتت من الوجع.
رهف:بس انا كدا ارتاحت وراحت رجعت مكنها تاني جمب منه.
اسر:فضل يضحك عليها شاطر يابنوتي.😹

 

رهف:بصتلو وضحكت هي كمان.
منه اخدت رهف في حضنها انتي كويسه يارهف.
رهف:اه ياحبيبتي انتي كويسه.
منه:الحمدلله رحو نامو ع كتف بعض لحد ما البوليس جه وقبض علي الخاطف ونورهان واسر وعلي ركبوا العربيه وكل واحد روح علي بيته.
اسر ورهف حكوا كل حاجه حصلت لمصطفى ورانيا رانيا جريت علي بنتها وفضلت تعيط عليها حقك عليا ياقلب امك انا مش هعرفك الناس دي تاني خالص.
مصطفي:طب انتو كويسين دلوقتي.
اسر:اه هنطلع بس كدا كل واحد ياخد شور ونريح شويه اليوم كان طويل اوي.
رهف:اه ماشي وطلعوا هما الاتنين.
رهف داخله اوضتها لقت اسر رايح يدخل معاها.
رهف:اي اي انت رايح فين مش عندك حمام ف اوضتك.
اسر:بت بقولك اي اوعي من خلقتي كدا راح مسكها من قفها ودخلها الاوضه معاه وقفل الباب.
رهف:اوعي ياض انت متمسكنيش كدا.

 

اسر:امسكك زي ماانا عايز واسكتي عشان ممسكيش من …وهو بيبص علي ضهرها.
رهف:انت واحد سا*فل وقليل الادب اوعي كدا وراحت اخدت هدومها ورايحه تدخل الحمام.
اسر:عايز ادخل معاكي.
رهف:اسر اطلع برا عشان وربنا مش نقصاك.
اسر:ولو مطلعتش ودخلت معاكي بالعافيه هتعملي اي يعني.
رهف:هضربك وهطلعك غصب عنك بردو.
اسر:طيب وعمل نفسه هيخرج راح زقها للحمام وقفل باب الحمام.
رهف:اوعي يااسر واطلع برا.
اسر:راح سبها وقلع القميص اللي كان لبسه.
رهف غمت عنيها بسرعه اطلع يااسر انت بتعمل اي.
اسر:بقلع عشان اخد شور اي في اي.
رهف:طب اوعي كدا اطلع انا ابعد كدا.
اسر:راح وقف قدام الباب لا مش طلعه ورايح يقلع البنطلون رهف ودت وشها الناحيه التانيه وصوتت لااااااااااااااا ياقليل الادب البس هدومك.

 

اسر مرضيش يقلع البنطلون راح قرب منها وفتح الدش عليهم هما الاتنين وهي مديالو ضهرها وعضلاته برزت وراح قلعها الطرحه اللي كانت لبسها ورهف ساكته بكل هدوء مش عارفه تنطق ولا كلمه فرد لها شعرها ونزل لحد اخر ضهرها راح لم شعرها لقدام وقرب علي ودنها بهمس شعرك حلو اوي وانتي كلك علي بعضك جميله اوي نفسي ادوقك اوي لو انتي ترضي بس.
رهف:بصوت واطي خالص ورقيق ابعد عني يااسر مينفعش اللي بتعملوا معايا دا.
اسر:لا ينفع انتي مراتي وممكن دلوقتي اعم….
رهف:خلاص اسكت طلعني برا ولمه تخلص هدخل انا.
اسر راح قرب من رقبتها ونزل دماغه وبسها بوسه رقيقه اوي رهف حست انه جسمها كله بدء يترعش وبصوت حنين جدا ابعد يااسر عني اسر راح مسكها من بطنها وشدها ليه جامد.
اسر:مقدرش ابعد عنك انتي حياتي يارهف.
رهف:اسر خلاص ابعد عني عشان مينفعش كدا.
اسر:لفها وخله وشها في وشه ورايح يبوسها فجأه هما الاتنين سمعوا صوت حد بيزعق جامد تحت و………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رهف حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى