روايات

رواية خفايا القدر الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء صلاح

رواية خفايا القدر الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء صلاح

رواية خفايا القدر البارت الثاني عشر

رواية خفايا القدر الجزء الثاني عشر

رواية خفايا القدر
رواية خفايا القدر

رواية خفايا القدر الحلقة الثانية عشر

توقفنا لما الدكتورة اميرة قالت بنرفزه : إزاي دكتورة لسه في فترة التدريب وتدخل غرفة العمليات تعمل عملية
وسمعتها والداته الطفلة وراحت لهم وقالت بعصبية : ايه بتقولي لسه تحت التدريب
ولحظة الدكتورة نهاد انها ممكن تبقي قريبة اللي بيعمل العملية وقالت بارتبارك :لا هي هي تقصد انها
وقطعت والداته الطفلة كلامها وقالت بعصبية : انتي كنتي بتقولي ايه دلوقتي انتي قولتي إنها تحت التدريب صح
ونظرة لها الدكتورة اميرة وقالت باستغراب : معلشي وحضرتك يهمك ايه في اللي انا قولته
والداته الطفلة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : يهمني ايه ازاي دي بنتي هي اللي جوه فى غرفة العمليات
ونظروا لها بإرتباك
والداته الطفلة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : انتي كنت بتقولي ايه اللي انا سمعته ده صح قولي ومسكت فيها
وحطت الدكتورة اميرة يدها علي ايدها وقالت بنرفزه : سبني انتي ازاي تمسكني كده

 

والداته الطفلة قالت بعصبية : مش هسيبك غير لما تقوللي اللى انا سمعته ده صح
ومسكت الدكتورة نهاد يده والداته الطفلة وقالت : اهدي بس وسبيها
والداته الطفلة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : مش هسبها غير لما تقولي اللي هي قالته ده صح ولا لا
الدكتورة اميرة قالت بعصبية : سبني لوسمحتي والا هطلبلك الأمن
الدكتورة نهاد قالت بهدوء :اهدي بس
وبتبكي والداته الطفلة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : مش هدده لما تقولي هي ايه حياة الناس عندكم لعبة تلعبوا فيها زي ما انتم عاوزين
ولا ايه قولي
الدكتورة اميرة قالت بعصبية : سبني بقي انتي فاكرة نفسك مين علشان تمسكني كده
الدكتورة نهاد :اهدي يا اميرة و لوسمحتي سبيها بقي ماصحش كده احنا في مستشفى محترمة
والداته الطفلة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : احنا لما فيه مستشفى محترمة زي ما انتي بتقولي ماكنوش استهتروا بحياة الناس بشكل ده

 

قولي صح إلا أنا سمعته
الدكتورة اميرة قالت بنرفزه وبصوت مرتفع : اههههه يا ستي ومسكت ايدها وشالتها
انصدمت والداته الطفلة من اللي سمعته من الدكتورة اميرة ووقعت علي الأرض وهي بتبكي وقالت : يعني بنتي هتموت هتموت
وسمعتها الدكتورة نهاد ونظرة الي الدكتورة اميرة باستغراب ومسكتها من يدها وقالت : تعالي يادكتورة اميرة
ورحوا الي مكتب الدكتورة اميرة
ودخلت الدكتورة اميرة المكتب ووراها الدكتورة نهاد
الدكتورة نهاد :انتي ازاي تعملي كده
الدكتورة اميرة :انا عملت ايه يعني
الدكتورة نهاد قالت بدهشة : معقولها منتش عارفة انتي عملتي ايه ازاي تقولي والداته الحالة إن الدكتورة ملك لسه تحت التدريب
وسمعتها الدكتورة رانيا وهي معدي من أمام مكتب ودخلت ونظرة الي الدكتورة اميرة باستغراب وقالت : اللي انا سمعته ده صحيح انتي قولتي لولداته الحالة إن الدكتور ملك لسه في فترة التدريب

 

الدكتورة اميرة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : فيه ايه ياجماعة هو انا يعني اتبلت عليها مش هي دي الحقيقة واحدة لسة في فترة تدريب ازاي تدخل العمليات تعمل عملية
الدكتورة رانيا قالت بنرفزه : حتي لو دي الحقيقة لازمته ايه تقوليها من أساس ولولدايه الحالة
الدكتورة اميرة قالت بعصبية : انا مقلتلهاش هي اللي سمعتنا واحنا بنكلم أمام غرفة العمليات
الدكتورة نهاد : كان ممكن تقولي لها انك بتكلمي على دكتورة تانيه في مستشفى تانية وخلاص كان لازمته ايه تشاوري على غرفة العمليات وتقولي اه الدكتورة اللي جوه لسه تحت التدريب
الدكتورة رانيا قالت باستغراب : هي عملت كده
الدكتورة نهاد : اه
الدكتورة اميرة قالت بإرتباك :ماهي اللي مسكت فيها ومش راضيه تسبني لما فقد اعصابي وقلت اللي قالته
الدكتورة رانيا قالت بخوف : طيب والداته الحالة عملت ايه
الدكتورة نهاد : طبعا وقعت من طولها وقعدت تبكي
الدكتورة رانيا :الله يكون في عونها ايه الصوت ده

 

الدكتورة نهاد : إظهار هي باين الموضوع مش هيعدي علي خير
وخرجوا من المكتب ونظروا الي الأسفل
والداته الطفلة قالت بعصبية وبصوت مرتفع : فين مدير المستشفى دي —

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خفايا القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى