روايات

رواية حور ومازن الفصل الأول 1 بقلم نوجا أحمد

رواية حور ومازن الفصل الأول 1 بقلم نوجا أحمد

رواية حور ومازن البارت الأول

رواية حور ومازن الجزء الأول

رواية حور ومازن
رواية حور ومازن

رواية حور ومازن الحلقة الأولى

حور بخوف ورعشه… نتا نتا. ايي اللي جابك هنا ابعد عني
مرتضا وهو بيبص لجسمها بقذاره…. اوف مكنتش اعرف انو الباشاااا عيشتو هتخليكي حلوه اوي كد
حور رجعت لورا لحد موصلت عند بابا الاوضه
ولسه هتفتح لاقتو مقفول بالمفتاح
حور خوف ورعشه شديده… ابعد عني احسنلك
مرتضا بهوس… ابعد ايي نا مصدقت اشوفك بس تعرفي نا كنت مغفل اوي لما سيبتك تمشي منغير م اخد اللي نا عايزو
حور بدموع وزعيق….. نتا اييي عايز مني اييي حرام عليك نا قد بنتك ابوس ايدك ابعد
مرتضاا بضحكه خبيثه… ثوثو معنديش وحته لو عندي مكنتش هسيبهااا برضو غير لما اعمل اللي نا عايزو
حور بصت حواليها وبصت للكاميرا اللي فوقيها بامل كبير
حور بدموع…. مرتضاا امشي نا م عايزه اذيك وكمان مازن عدهالك المره اللي فاتت فاكر لاكن المرادي م هيعديها بالساهل امشي لو عايز تبقا كويس وعايش
مرتضا ضحك بصوت عالي اوي وقال بتمتع من منظرها
….. نتي تاذيني مكنش العشم برضووو دنا جوز امك وفمقام ابوكي عيب كد
حور بصراخ…. اياك تجيب سيره ابوياا على لسانك الوسخ ده اياك فاهم ابوياااا اشرف منك ومن مليون واحد زيك
مرتضا قرب عليها وحاصرهاا وقال…. بس نا عايز الدكر بتاعك يجي دلوقتي ع ينقذك من ايدي
حور بقرف وعياط… ارجوك ابعد عني اياكي تلمسني اياك
مرتضا قرب عليها وبقا يحضنها ويتلزق فيها وهياا م قادره تقاوم بس استجمعت قوتها وزقتو بعيد عنها ووقع عالارض وراحت جابت مطوه من الدولاب. وحطيتها فوشو
مرتضاا بضحك…. هههههه نتي م قدها دييي
حور شوحت بايدها ع يخاف ويرجع وقالت بثقه… قدها ونص يمرتضا قدها وهقتلك واشرب من دمك
مرتضا بيبص لجسمها بقذاره وحشه اوي وقال… لا لا مقدرش نا اخيلهم يسجنوكي وخاصه بق لو مزه اوي كد
حور بضحك سخريه…. يسجنوني شكلك نسيت نا مرات مين وبعدين م هيسجنوني عارف ليه لانو نا بدافع عن نفسي من واحد نجس وزباله زيك
مرتضا رفع رجلو ولفها على ايد حور وضربها ضربه على ايدها خلتها توقع المطوه
مرتضا بعصبيه… بق نا زباله طب نا الوقت هوريكي الزباله ده هيعمل فيكي ايي
ولسه هيقرب منها الباب اتكسر
وكان مازن
حور بفرحه ودموع… مازن
مازن راح ناحيه مرتضا ومسكو من ياقه التشرت ونزل فيه ضرب بس مرتضا كان كل مره بيصد الضرب لانو حريف اوي وده لانو هو مدرب ملاكمه
بس مازن ضربو ضربات تعجز خلاه وقع عالارض
مازن نزل لمستواه وقال بغضب…. نا اللي هخليك تندم عاليوم اللي فكرت فيه انك تيجي هنا يوسخ
وشدو من التشرت وهو لسه عالارض وبق يجرجر فيه عالسلم لحد منزل تحت في مدخل العماره
مازن بزعيق… عارف يزفت
عارف جه بسرعه
عارف بخوف… ايوا ي بيه ايوا
مازن رما مرتضا تحت رجليه وقال ببرود… تاخد الوسخ ده تحطو فالمنور اللي ورا وتربطو وتروق عليه
عارف بطاعه… اوامرك ي مازن باشااااا
عارف شد مرتضااا ومشي بيه
ومازن طلع شقتو
دخل الاوضه لاقه حور قاعده عالسرير وبتهز فرجلها وشفايفها بتتهز جامد
مازن راح قلع الشترت بتاعو وراح عندها
وحضنها
حور بعياط… مازن
مازن طبطب على ضهرها وقال بحنيه… معاكي يقلب مازن معاكي
حور حضنتو جامده ومسكت فيه
مازن ضمها لحضنو وكانت زي الطفله في حضن ابوها
مازن بعشق… لازم تعرفي اني معاكي وم هسيبك مفهوم نا جنبك
حور بحب… لولا نتا جيت كان زمان الحقير ده
مازن مسح على شعرها وقال بهدوء… مكنش هيعمل حاجه ده جبان قومي خدي دش دافي ع تفوقي
حور بصتلو وقالت ببراءه…. هو ناا ممكن اطلب منك طلب
مازن بهدوء… نا لسه منستش اللي حصل الصبح تمم
وبعد عنها وراح عند المراياااا وبق يقلع الساعه
حور راحت ووقفت وراه وقاالت بغيظ… والله
مازن مردش عليها
حور بتزعل اوي لما تكون بتكلمو وهو ميردش عليها
حور راحت خدت هدوم ودخلت الحمام خدت دش دافي وخرجت كانت لابسه قميص منقش بلون احمر وابيض ولحد ركبتهاا وكان مغري اوي مع بشرتها الدهبيه وشعرها الطويل الاصفر وجسمها مظبوط اوي فالقميص ورموشها اللي فيها مياه وعيونها اللي لونها بني فاتح اوي وبشرتها دهبيه وشفايفها مرسومه وبارزه اوي ولونهم حلو اوي
حور بصت لاقتو قاعد عالكنبه وممد رجلو ولابس بنطلون بس ولاقتو بيبصلها جامد
حور تجاهلتو وراحت جابت مرهم وفردت رجلها عالسرير وبدات تدهن
منظرها كان بيخلي مازن م قادر يسيطر على نفسو خالص
مازن بق يبصلها وتفاحه ادم بتطلع وتنزل عندو
قام من مكانو وراح عندها وقعد على ركبتو فالارض ومسك رجلها وحطها على رجلو وبق يدهن المرهم على رجلها
حور بتلاعب…. شايف حضرتك عملت ايي شوهتلي جسمي
مازن بصلها وسرح فعيونها وقال بتوهان…. نتي جميله اوي يحوري
حور ضحكت برقه وده خلاه فقد السيطره اسااساا
حور رجعت بجسمها لورا ونامت ورجليها على رجل مازن وبيدهنلها المرهم
مازن قام وراح نام جمبيها وبقا فوقيها دفن راسو فرقبتها وبق يشم ريحتها وكانت جميله اوي بتشد ايي حد
حور قامت وقعدت وقالت بنكش… بقلك ايي جسمي واجعني وم قادره ممكن
مازن قام وقعد جمبها ومسك كتفها بايدو وباسو وقال بتوهان…. حاضر م هعمل حاجه
حور اتعدلت عليها ولفت ايدها حوالين رقبتو
وقالت بمحن… عايزه اكل جعانه
مازن مكنش مركز معاها وعيونو على شفايفها
حور لاحظت كد راحت قربت منو ولسه هيبوسها راحت اديتو خدها
مازن بيكره الحركه دي اوي وبرغم كد حور بتعلمها
مازن مسك شعرها’وشدها ليه وقال ببرود….ولما ازعلك اللي خلفوكي دلوقتي
حور قربت منو جامد ومشت صباعها على وشو وقالت بضحك خليتو يتجننن اوي عليها…. خلاص متزعلش م هعملها تاني يحبيبي
مازن غمض عيونو وقرب على شفايفها وباسها بعشق
وحور اتجاوبت معاه
رجعها لورا عالسرير وبق فوقيها
بعد وقت كتير بعد عنها
ودفن راسو فرقبتها وبقا يستنشق ريحتها بحب كبير
حور بحب…. مازن
مازن بتوهان…. مممم
حور وهيا بتلعب فشعرو…. جعانه
مازن بعد عنها وبصلها وقال بغيظ… حبكت دلوقتي استني شويه
حور بعند… لا واه حبكت دلوقتي مازن جعانه
مازن مردش عليها ورجع دفن راسو فرقبتها
حور بغيظ… مازن ابعد ابعد
مكنش بيرد عليها
مازن بعشق… شويه يحوري طيب شويه.
حور اتقمصت ومردتش عليه
وهو كمل…..
ونسيبهم بق
…………
اسر بعصبيه…. هو نا كيس جوافه
ياقوت بهدوء…. لا وبعدين يا اسر كنت مستعجله
اسر بزعيق… ياقوت متجننيش عليكي نا هعديها اامرادي لاكن اامره الجايه متزعايش من رد فعلي
وساق العربيه بعصبيه
ياقوت حطيت ايدها على ايدو وقالت بهدوء …. حبيبي اهدا خلاص والله اخر مره
اسر ببرود… مهيا فعلااا م هتحصل تاني ع لو حصلت ورحمت ابويااا يا ياقوت مهخليكي تشوفي الشارع تاني ونتي حره
ياقوت بضيق… في اييي يا اسر تحكماتك بدات تخنقني ياا اسر
اسر وقف العربيه وقال بعصبيه…. والله لو م عاجب الهانم روحي شوفي واحد غيري
ياقوت فهمت قصدو وقالت بهدوء… لا م هشوف نتا مالي عيني وبعدين نا بحبك نتا
اسر مسح على وشو بعصبيه شديده
ياقوت قربت منو وقالت بحب… خلاص بق يا اسر اخر مره
اسر ببرود… مفيش جامعه تاني
ياقوت بعدت عنو وقالت بصدمه… ي ي يعني ايي مفيش جامعه
اسر ببرود…. ايواا يعني هسحب ملفك وبيت جوزك اولى بيكي
ياقوت بضيق ودموع… اسر بجد نتا كد بتخنقني ع ايي كل ده طيب م م اختي معاياااا فنفس الجامعه واخوك موافق وسيبها وحور حصل معاهاا نفس الحوار وبعدين يا اسر مقدرش اقعد من الجامعه
اسر ببرود… نا مليش دعوه باخويااا فل نا ليااا دعوه بيكي نتي
ياقوت ببرود…. ونا م هسيب الجامعه يا اسر…
اسر ببرود تام…. كلامي هو اللي هيمشي نتي فاهمه
ياقوت بدموع… لا م فاهمه نتا زهقتني بتحكماتك ديي بجد زهقت
اسر بزعيق… ياقوت اقسم بالله يا ياقوت كلامي لو متنفذش لازعلك جامد
ياقوت بزعل… اسر نا هعمل كل اللي تقولي عليه منغير م اجدلك او اعترض صدقين بس بلاش تقعدني من الجامعه
اسر ببرود…. كلامي هو اللي هيمشي مفيش زفت يعني مفيش
وساق عربيتو ووصلها بيتها ومشي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور ومازن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى