رواية حور الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا أحمد
رواية حور الفهد الجزء الحادي عشر
رواية حور الفهد البارت الحادي عشر
رواية حور الفهد الحلقة الحادية عشر
وصلنا لحد م حور نزلت تحت واتصدمت من الل شافته لقت فهد وابو فهد والماذون
ابوفهد كان باين علي وشه الحزن والزعل من اللي بيحصل
فهد تعالي ي حور
حور هو هو فيه اي وكانت بتتكلم بخوف ان يكون اللي في بالهاا صح
فهد دا الماذون اللي هيطلقنا يا حور
حور بس انا مش عاوزه اتطلق ي فهد
ابو فهد فرح اوي من كلامها وحس ان حور حبت فهد
حست اي بس ي عمو دي بتموت فيه🤭
نرجع للروايه تاني
فهد مينفعش نكمل في علاقه طرف واحد بس اللي عاوز يكمل والطرف التاني لا
حور بس انا عاوزه اكمل ي فهد
فهد انتي بتقولي كده عشان اتعودتي علياا مش عشان حبتيني ي حور
حور لا يافهد مش اتعودتك عليك بس انا بحبك
فهد اي؟.
حور ايوه حبيتك وحبيت اهتمامك وخوفك عليا ووقفتك جمبي وقت م بابا مات بحبك يافهد
فهد كان فرحان من كلام حور اوي ومكنش مصدق انها حبته في الفتره دي
ونا كمان بحبك يا حوري واخدهاا في حضنه وقعده وقت كبير وهما حاضنين بعض
طبعاً هتقولو هما بيتكلمو قدام الماذون وابو فهد احب اقولكم ان ابو فهد طلع شخص جميل كدا اخد الماذون ومشيوا راجل اصيل 😂😂
حور طلعت من حضن فهد
وفهد كان بيبصلهاا ومكنش مصدق انهاا خلاص حبته زي ماهو حبها
حور اتكسفت من نظره فهد
حور فهد فهد
فهد ايوه ي حوري
حور يلاا نخرج عشان نشوف
فهد اخد حور وطلعو يشوفو ابو فهد
اول م طلعو كان قاعد ابو فهد وفرحان ان خلاص علاقتهم اتظبطت
ابو فهد تعالي في حضني ي حبيبتي
وحضن حور وحور حست بي الامان في حضنه وان ابو فهد هيعوضها عن موت باباها
فهد سحبهاا من حضن ابوه
فهد كفايه احضان دي مراتي
ابو فهد وحور قعدو يضحكو عليه
فهد حور اطلعي غيري عشان هنخرج انهارده
حور حاضر وطلعت عشان تجهز للخروج مع حبيبهاا
فهد جهز وكان حاجه كده عسل
راح عشان يشوف حور
خبط علي الباب وفتحه وشاف حوريه قدامه
فهد بسم الله ماشاء الله ♥
حور كانت قمر مع ان محطتش غير حاجات بسيطه عشان هي جميله وكانت لابسه فستان لونه اسود واسع شويه لايق علي بشرتهاا البيضه
حور حلو الفستان
فهد اللي لابسه الفستان هي اللي محلياه
حور اتكسفت وحطت وشها في الارض
فهد قرب منها ورفع وشها وباسها في خدها واخدهاا في حضنه
وبعد دقايق عدت عليهم
فهد يلا نمشي عشان محضرلك مفاجأه اخد حور وركبو العربيه ومشيوا وفهد شغل اغنيه رومانسيه وحور كانت فرحانه اوي
وصلو المكان بس قبل ما ينزلو فهد حط شريط علي عين حور واخدهاا للمكان اللي هيسهرو فيه ومحضرلهاا فيه المفاجأه
فهد شال الشريط اللي علي عين حور
حور فتحت عينيها وفرحت اوي من المكان والزينه والمكان كان مزين بطريقه جميله اوي
فهد عجبك المكان
حور حلو ا وي اوي
فهد قعدها علي الكرسي وهو قعد
فهد حور
حور نعم
فهد كل سنه وانتي منوره حياتي كلها
حور فرحت اوي ان فهد عارف ان انهارده عيد ميلادها
حور وانت طيب ومنور حياتي
دخل النادل وماسك العربه اللي عليهاا التورته وكانت صوره حور عليها حور كانت فرحانه اوي ب اللي بيحصل وان ربنا عوضهاا عن كل اللي شافته وحش زمان
فهد مسك ايد حور وقطعو التورته وحور اكلت فهد وفهد اكلهاا وكانو مبسوطين اوي
حور شافت حاجه بتلمع وبتشوف ايي هي لقيت ان خاتم زواج
فهد مسك خاتم وقالهاا تقبلي تكملي باقي حياتك معايا
حور هزت راسهاا وفهد لابسهاا الخاتم وحور حضنت فهد وعيطت وفهد بيهدي فيهاا
حور شكرا علي كل حاجه عملتها عشاني
فهد باس راسهاا وقالها دي اقل حاجه ل حوري
وفجاه حصلت حاجه مكنتش ف توقعات حد خالص
ياتري حصل اي؟..
وهل السعاده هتدوم ليهم ولاا هتحصل حاجه؟..
وهل هيظهر حد هيفرق حور وفهد.؟
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الفهد)