روايات

رواية حور الصقر الفصل الرابع 4 بقلم مريم

رواية حور الصقر الفصل الرابع 4 بقلم مريم

رواية حور الصقر الجزء الرابع

رواية حور الصقر البارت الرابع

رواية حور الصقر
رواية حور الصقر

رواية حور الصقر الحلقة الرابعة

تاني يوم عند صقر صحي ملقاش حور قام يدخل الحمام اتصدم لما شاف حور طلعه من الحمام و لفه الفوطه على جسماها

حور اول ما شافت صقر اتخضت و لسه هتجري على الحمام لكن كانت ايد صقر اسرع ومسكها من وسطها و قال بتوهان اي الجمال ده كلو

حور بكسوف و وشها احمر : بعد ازنك ابعد صقر تؤ تؤ

وقرب صقر من حور و قبلها قبله طويله و حور استجابت معاه بعد دقائق بعد صقر عن حور حس انها بحاجه للتنفس

حور اتكسفت جامدو خدودها احمرت اوي

صقر : بحبك و انتي زي الفرولايه كده

( ايوه يا شباب صقر اعترف لنفسه انو بيحب حور بس مش هيقول غير لما كل الأمور تتصلح 😂😂❤️)

حور استغربت تعامل صقر معاها و صقر فهم

صقر تليفونه رن و كان ضياع

صقر : اي يا ضياع

ضياع : انا بكرا هتجوز

صقر : انت بتتكلم بجد

ضياع: اه بس مفيش فرح

صقر : لي

ضياع : قص لهو كل شي

صقر بضحك : ربنا معاك يا صاحبي

قفل صقر مع ضياع ولبس عشان يروح الشغل و نزل لقا حور في المطبخ دخل و حضنها من ضهرها و قال

صقر : انا رايح يا حبيبتي الشغل

حور بكسوف : براحتك

صقر : براحتي طب انا رايح اخونك يا حور

حور : نعم يا حبيبي

صقر حب يستفذها و يشوف غريتها : مش هوا براحتي

حور : لا مش براحتك

صقر: طب هاعيد تاني انا رايح الشغل

حور ببرود : مع السلامه يا حياتي

صقر بسها من خدها و مشي

اما حور مكنتش فاهمه تغير صقر معاها ولا غيرتها عاليه و مشاعرها المتلغبطه و مبقتش فاهمه حاجه

عند صقر

دخل الشركه لقا عز واقف سرحان

صقر بصوت عالي و مضحك : عززززززززز

عز بخضه : ايه

صقر شوفتك سرحان قولت اخضك

عز : تعالي معايا على مكتبك عايز اقولك حاجه

بعد ما دخلو المكتب

عز : صقر انا بكرا هتجوز

صقر بضحك : انت كمان هوا بكرا يوم الجواز العالمي

عز :لي هوا في حد تاني

صقر :اه ضياع بس مش هيعمل فرح

عز: ولا انا

صقر: لي

عز : قص لهو كل شئ

صقر : دي الصناره غمزت

عز : شكلها كده

ضياع دخل في اللحظه دي وقعد

ضياع : اي الأخبار

صقر : كلو تمام اوعدنا يارب

عز وضياع في نفس الوقت : ب اي

صقر : ان الصناره تغمزلي زيكو

ضياع : ده من امتا

عز: مش ده تقريبا بتاع الحب ملغي من قاموسي

صقر بسرحان: اي حد يشوف الملاك المعايا يقع في الحب

عز : مين الملاك

ضياع : ابهرنا

صقر : قص لهو كل شي ****

ضياع وعز : كل ده حصل

عز : ده انت شكلك واقع على وشوشتك

ضياع بضحك : ده انت عاديت مرحلة الحب

صقر : بلاش انت يا بتاع من اول نظره انت و الباشا الجمبك

عز : احكي و ابهرني

ضياع قص كل شي عز كذالك

بعد ما صقر روح البيت طله الاوضه لقا حور قاعده بتذاكر

صقر بهدؤ : حور

حور برعب: انا اسفه انا بس قعدت اذاكر عشان و قبل ماتكمل

صقر : اهدي انا بنده عليكي عادي

حور : يعني مش ها تضربني

صقر : عمري ما هضربك يا حوري

اخد حور و نامت في حضنه

تاني يوم

صقر صحي قبل حور و لبس و صحي حور

صقر : حور حبيبتي يلا قومي

حور : صباح الخير

صقر : صباح النور

يلا قومي

قامت حور دخلت الحمام

وصقر رن علي ضياع و عز مكلمه جامعيه و قال انتو الاتنين هاتجوزو في الاقصر عندي و انا عندي المأذون بتاعي وافقو الاتنين وقفل صقر وقال لحور

صقر : اجهزي عشان ضياع و عز هاتجوزو عندي هنا

حور : حاضر

بليل كان ضياع جه هوا و رغد و بعد شويه كان داخل عز و معاه مريم

مريم : حور ازاي

حور:بصدمه مريم

مريم جريت على حور حضنتها و حكت لها كل شي

حور : و ازاي متقوليش

مريم : انا اسفه كنت تعبانه

حور حضنت مريم

عز : انتو تعرفو بعض

مريم : حور أقرب حد ليا و صديقة طفولتي و اختي

المأذون جه و تم الجواز

مشي مريمو عز و ضياع و رغد بعد السلامات

صقر : كنت عايز اقولك حاجه يا حور

حور : اتفضل

صقر : انا………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى