روايات

رواية حوريه الادهم الفصل الثامن 8 بقلم مريم عباس

رواية حوريه الادهم الفصل الثامن 8 بقلم مريم عباس

رواية حوريه الادهم الجزء الثامن

رواية حوريه الادهم البارت الثامن

حوريه الادهم
حوريه الادهم

رواية حوريه الادهم الحلقة الثامنة

حازم دخل وقال :يلا يحوريه عشان هتيجي معايه
حوريه قامت وقالت :وانا مش هروح معاك في حته
حازم :مهو يتيجي معايه بي الذوق أو بالعافيه وكداكدا هخدك
حوريه كانت بت فكر وبتسمت بي خبث :تمام وانا جايه معاك
حازم ابتسم بي انتصار :تمام جهزي هدومك وانا مستنيكي تحت
ايمان بيعياط :هتسبيني وتمشي ي حوريه ههون عليكي
حوريه بحب :عمري مهسيبك ي ماما دا انا مجهزالو خطه هخليه يلف حولين نفسه
ايمان ابتسمت بخبث:ايوه خارجي حوريه الشقيه من جواكي كدا
حوريه ضحكت وقالت :ماشي ممكن تسبيني بقا عشان الم هدومي
سبتها ايمان وخرجت
عند حازم :ماجده انا قولت مت خفيش انا مجهز خطه عشان ارجع ايمان انا لسه بحبها ومش هسيبها حتا لو فيها موتي هرجعها لي حضني تاني
ماجده :ماشي بس خد بالك لا حوريه تكتشف الخطه وتقولها لي ايمان وكل حاجه تبوظ
هنا قطعهم دخول حوريه وهي بتقول :يلا انا جهزت
حازم :تمام يلا بقا سلام
حوريه حضنت كلمتها وماجده ومشيه
حازم حوريه وصلو
لارا بغضب:هي بتعمل دي هنا اي
حازم ببرود:جيه هتعيش هنا زيها زيك
لارا :عمرها مهتكون زي انا
حوريه بشرشحه :ومكنش زيك لي ي ماما كنت بنت الزبال وانا معرفش
حازم كتم ضحكه
حازم حاول يتكلم بجديه :خلاص ي حوريه معلش يلا عشان اوريكي الاوضه بتعتك
حوريه وهي بتبص لي لارا :يلا ي بابي ي حبيبي وطلعت ليسانها لي لارا
لارا دبدبت بي رجليها في الأرض
عند حوريه حازم وراها اوضيتها واعدت تظبت هدومها دخلت عليها لارا وقالت : تخدي كام وتغوري انت وامك من هنا
حوريه كانت فتحه الفون علي وضع التسجيل وكانت عارفه أن لارا هتقولها كدا حوريه ببرود :مش همشي من هنا انا أعده في بيت ابويا زي مهو بيتك فا هو بيتي انا كمان
لارا :انتي هتعملي فيها الشريفه دخدي كام وتغوري من البلد كلها
حوريه بي عند :انا قولت الي عندي ممكن تخرجي من الاوضه بتاعتي بقا
لارا خرجت بي غضب :والله لوريكي ي حوريه ماشي
عند حوريه وقفت التسجيل وبتسمت بي خبث
: والله عشان لو عملتيلي حاجه اهددها بيه
وعدت كملت بقيت الهدوم
بس قاطعها اتصال من مازن
حوريه برقه :ازيك ي مازن عامل ايه
مازن بحب :الحمد الله انتي عامله اي
حوريه برقه وحب :انا الحمد الله
مازن :حوريه اي رقيك انهارده نخرج مع بعض ونتغدا
حوريه بتفكير هي عارفه مازن ووثقه فيه :تمام بس هرجع البيت علي ٩
مازن بي فرحه :تمام يلا اسيبك بقا عشان اجهز يلا باي
حوريه :باي
حوريه قامت لبست فستان اوف وايت وعليه شنطه بيضه
وكوتشي ابيض
عند مازن لبس بنطلون جينز اسود علي قميص ابيض ورش من البرفان الخاص بيه
عند ادهم :كان اعد بيتغدا لوحدو وهو حزين
لان مامتو في الشركه بتشتغل ومش بتيجي دلوقتي وباباه اعد في اوضه المكتب ومش بيخرج منها غير علي النوم
والاكل بيطلعلو فوق مش بينزل يا كل مع ادهم
جت الخدامه عشان تحط اكل لي ابو ادهم فارس
قلها سبيه انا هطلعهولو
وفعلا ادهم طلع الأكل لي أبوه
ودخل عليه لقاهواعد بيتفرج علي فديو لي اخوات ادهم معلومه ادهم كان عندو اخ توام واخ اكبر منو هنعرف هما فين في الأحداث
ادهم:بتعمل اي ي بابا مش هتنزل تاكل معايه تحت
فارس :انا باكل بي العافيه ي ادهم مش بيكون ليا نفس بس باكل عشان خاطر اخد العلاج
ادهم :الف سلامه عليك ي حبيبي
فارس بي حب :الله يسلمك يابني
هنا دخلت الخدامه وقالت
ادهم بي صدمه ٠٠٠٠

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريه الادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى