روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء الثاني عشر

رواية حوريتي الجميلة البارت الثاني عشر

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة الثانية عشر

حسن . الحقني يا يوسف انا في مشكله كبيره لا انا في نصيبه
يوسف بتوتر خير يا بابا
الاب الحق حور يا يوسف
حسن فريال وكنان عملو……
يوسف بغضب شديد وهو يضعف علي ايده
خير يا حسن انتا تعاله بس وسيب الباقي عليا انا
حسن بسرعه بس انا خايف علي حور
يوسف متخافيش عليها
انتا تعاله بس علي شان عمي بيسال عليا انتا وحور
حسن بسرعه اروح اجيب حور
يوسف لا سيب حور
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂عند حور في الغرفه
فلاش باك
فريال انتي يا جزمه عمك مشاء راح الشغل عارف لما ياجي لو قولتلي ان كنان او حنان كانو هنا هعمل فيكي ايه
حور بس انا مش بخبي حاجه علي عمي
فريال بغضب تمسكها من شعرها سمعني بتقولي ايه كده علي شان انا ما سمعتش
حور. سيبي شعري بيوجعني حرام عليك
فريال اخرسي
يدخل كنان بسرعه ويسحب ايد امه من علي شعر حور سيبيها يا ماما كفايه بفا
ويخرج امه من العرفه
كنان بحنان وحب. حور انتي كويسه دلوقتي
حور بدموع . انا مش كويسه وبكرهك انتا وامك

 

 

 

اخرجو بر حياتنا بفا
انا هقول لي يوسف
كنان بسرعه وهو يمسك حور من وشها وبضعط
عليه بشده اوعي تنطقي اسم الزفت ده تاني انتي سمعه
حور بدموع لا
كنان. تمام ويطرب بلقلم على وشها انتي اللي اخترتي يا حور لو سمعت اسم يوسف اواي اسم راجل علي لسانك هيكون ده عقابك
يخرج كنان ونهار حور علي الارض
. 💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮عوده من الفلاش
حور بدموع ليه سبتني وحدي
ده انتا كن هنا وفي غياب ساعة او اتنين كانو بيضربوني
امال دلوقتي هيعملو ايه
ونهار في الدموع
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 عند كنان وفريال
فريال انتا تتحكم في حور زياده وتسيطر
عليها ومتخلهاش تتنفس النفس حسبها عليه
كنان بس كده حور هتكرهن يا ماما مش هتحبني
فريال انتا بس اسمع الكلام
كنان خاضر
…………………………. في اليوم التاني
فريال يلا غور نظفي البيت
حور بخزن خاضر
حنان ماما انا خارج مع اصحابي
فريال مع السلامه يا قلبي ماما
تنظر اليهم حور بدموع ووجع
فريال بتبصي علي ايه يا حيوانه غوري علي جوه
تدخل حور تنظف المنزل
وتنزل حنان تروح النادي مع اصحابها
في النادي علي التربيزه قريبه من حنان
يوجد عليها شبان يتحدث
عمار لو حبت البيت نفس الموصفات

 

 

 

اللي قولتلك عليها هديك 2مليون يا عبده
عبده . هجبهالك يا ستت البيه البت هتكون عندك خلال شهر
عمار. لو اتاخرت عليه هشوف غيرك الباشا مستعجل والشهر ده كتيير اووي هو 10ايام حلوه الكلام
عبده بطمع حلو يابيه
عمار يقول من علي التربيزه
سلام
عبده مع السلامه
حنان. بطمع دي في نفسها ظي نفس موصفات حور
زينه حنان رحتي فين
مروه . دي اكيد بتفكر في وليد هههههعع
حنان بغضب سلام بنات تفهين
تذهب بسرعه الي الخارج يا استاذ يا استاذ
عمار يقف وينظر اليها من فوق لتحت بشمازاز
انتي بتكلمي انا
حنان نعم انا ممكن اجبلك البت اللي انتا عوزها
عمار. بقرف والمطلوب ايه
حنان 3مليون
عمار ينظر اليها ههههه دي انتي واسقه من نفسك بقا
حنان طبعا بس اديني فرصه 5 ايام بس
عمار ليه انتي هتخطفيها ولا ايه
حنان بسرعه لا طبعا
عمار تمام ادي الكرت بتاعي
حنان تمام
يذهب عمار في السياره وخلفه البورد جارد
تنظر اليه حور بابتسامة واسعة وتنظر الي الكرت هي دي الفرصه الي من دهب اهي تغور من وشي واخد فلوس كمان
تذهب سريعا الي البيت
حنان ماما يا ماما
فريال مالك اتجننتي يا بت
حنان اكتر يا ماما
فرصه هترفعك
فوق فوق في سابع سما وتعيش في قصر مش الشقه المعفنه دي ويكون عندك خدم وتحكي في الناس
الام لي انا شا الله لفيتي مصباح السحري
ولا دخلتي برنامج من سيربح المليون
حنان بسرعه لا يا ماما دول 2مليون
الام بي فما مفتوح انتي بتقولي ايه
حنان بصوت واطي تعالي في الاوضه علي شان حور مش تسمعنا
الام تمام
تدخل حنان الاوضه هي والام وتغلق الباب بمفتاح
الام ايه في لده كله
حنان اسمع يا ماما
انتي مش بتحبي حور صح
الام بغل صح
حنان تمام والي يخلص منها
الام بسرعه يا ريت بس كنان ممكن يموت اي حد يقرب عليها
حنان كنان دلوقتي سافر للشغل وهيرجع اخر الشهر صح
الام صح
حنان تمام بفا علي بال ما يرجع كنان نكون احنا اتخلصنا
من حور كمان تخدي 2مليون
فريال بفرح بجد يعني عصفرين بحجر واحد
حنان تمام
حنان في نفسها والمليون الباقي ليه انا هههه

 

 

 

يوسف وهو ينظر الي صورت حور
#سيدتي أبحـرت في عشـق هـواك حتي غـرقت في أعمـاق حنانك
وشعـرت يـومـا حينها بأن أمـواج قلبك تأخذني بين أحضانك
حتي وجـدت نفسي علي شاطيء غرامك
واصبحت كيانك
وسكنت بين نبضات قلبك
أذوب عشقا بين وريدك وشريان
يوسف حوريتي الجميله

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى