روايات

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الجزء الرابع عشر

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني البارت الرابع عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الحلقة الرابعة عشر

اسيل بوجع ودموع ايييه خطيبتك!!!!!!
اسر بجمود ايوه خطيبتي
عشق بعصبيه انت اتجننت خطيبتك مين انت مش بتحب بنت خاااالك
مازن بعصبيه هو ايه اللي خطيبتك يا اسر انا بنتي تعمل فيها كده انت اتجننت
اسيل بعياط لالا انت بتهزر صح انت اكيد بتهزر انا بحبك والله بحبك ليه تعمل فيا كده يا اسر انا مش هقدر اشوف غيرك
اسر بجمود سامحيني يا اسيل بس انا عرفت طول السنه دي اني كنت غلط اسف اني حسستك بلحب بس دي كانت مشاعر مراهقه ولما بعدت عنك عرفت ده كويس
اسيل بوجع وعياط لا مش مصدقاك انت كدااااب ومسكته من جاكت بدلته واكملت بدموع انت حب عمري يا اسر ده انا ضيعت عمري عليك وبعدين حب سنييين جاي تعرف في سنه واحده انه كان مراهقه انت هتستعبط
اسر بحده اسيل احترمي نفسك انا قولتلك الحقيقه وانتي براحتك
اسيل بصراخ وعياط وانا مش مصدقاك قول انك مش بتحب اسيل وانا هصدقك
اسر بحده من غير ماقول انا قولت اللي عايزو وخلاص
اسيل بدموع وانا مش هصدق غير لما اسمعها منك يا ابن خالي
اسر غمض عينيه بوجع وحاول ان يمسك دموعه ثم فتح وقال بنبره قاسيه مش بحبك يا اسيل مش بحبك ولا حبيتك ولا هحبك خلااااص ارتااااحتي
اسيل دموعها نزلت في صمت وكأن خنجر صاب قلبها كيف كيف حب عمرها ورفيق طفولتها واكتر من طيب جروحها يحطم قلبها بتلك الشده واكملت بنبره موجوعه وجع ملوش اخر ليه يا ابن خالي علشان انا مشوهه صح ??
اسر غمض عينه بألم واكمل لا.مش علشان كده طبعا ايه الجناااان ده
شروق بقرف ايه ده هو انتي مشوهه ?
اسر بحده مسك دراعها واكمل شرررروق دي بنت خالي مسمحلكيش تتكلمي معاها بلطريقه دي خاااالص
شروق بدلع مسكت في ايده واكمل حاضر يا نورعيوني
اسيل بقهر وهي بصه عليهم اكملت وهي بتضربه في صدره بقوه بايديها اكملت ليييه يا حيوان ليييه ليييه توجعني كده ده انا محبتش غيرك يا اسر ومسكت وشه ووجهته لعنيها واكملت بدموع هانت عليك اسيل يا اسر كسرت وعدك يا ابن السيوفي خلاص انا مش قادره.اصدق ده انا كنت بتحامي فيك اتحامي منك فمين بقييي
اسر بعد عن ايديها واكمل بحده انا قولت اللي عندي وخلاص
مازن راح مسك بنته واكمل بحده انت عيل متربتش اسااسا وانا غلطان اني امنت بنتي علي واحد زيك وانسي يا اسر تكون ليك واللي عملناه قبل ما تسافر بيوم انت فاكر ها هتصلحوا انت فااااهم
اسراء بعصبيه اخص عليك يا اسر عمري ماتوقع منك كده ابداااا صدمتني فيك انت ولا ابن اخويا ولا عايزه اعرفك
مراد وقف قدامه بحده واكمل بصوت حاد اللي انت عمال تهري فيه ده صح ??
اسر رايح يتكلم مراد قاطعه واكمل بحده مش عايز كدب انا سايبك تتكلم بس مش مصدق. اي حاجه انت راجل وعندك اخوات بنات مترضاش ابدا يحصلهم كده وانا واثق مربتش ابني علي كده كل اللي عايز اسمعه اسم البنت اللي بتحبها
اسر سكت بوجع وغمض عنيه
مراد بحده اسمع اسمهاااااا يلا
اسر حط راسه في الارض واكمل بوجع شروق
مراد ضربه بلقلم بقوه فشهقت عشق من قوه الضربه واكمل مراد بحده يبقي انا ابني التاني مات ومش معايا غير 3 بنات
اسر بدموع بابا انا
مراد بعصبيه هشششش انا مش ابو حد انت مش ابني وخد فعلمك اني مش مصدقك بس طلما انت نطقت كده خلاص ياسياده الرائد
عشق بعصبيه ودموع اخص عليك وعلي بطني اللي شالتك وعلي حب اسيل ليك اللي انت متستهلوش
مراد خد اسيل في حضنه وبقي يطبطب عليها
اسيل بوجع وعياط قلبي واجعني يا خالي قلبي واجعني اوي
مراد بحزن اهدي يا قلب خالك وبص لابنه بحده واكمل معاش ولا كان اللي يوجع قلبك بس الصبر
مازن بعصبيه اسيل علي اوضتك حالا
مراد بس راسها واكمل بحزن اسمعي كلام ابوكي يا اسيل
اسيل طلعت وهي منهاره وقلب اسر مقهور عليها وعلي شكلها
حسام وهو خارج من الفيلا اكمل يا خساره يا ابن اختي صدمتي فيك مش قادر استوعبها لدلوقتي
شروق بدلع حبيبي فين اوضتي
ايمان بحده اوضه مين يا حبيبتي اللي تقهر قلب حفيدتي ملهاش مكان في بيتي
مراد لو سمحتي يا ماما دي مهما كانت ضيفه تقعد قد ماتقعد وتمشي ميصحش الكلام ده
ادهم انا مع مراد يا ماما لحد مانشوف هترسي علي ايه عن اذنكم
مازن بحده يعني انت شايف كده يا مراد
مراد بصله واكمله ثق فيا متقلقش خليها
مازن تمام وخد بعضه وطلع اوضته
فعلا اسر وصل شروق لاوضتها ودخل اوضته وقفل الباب وضرب ايده بغل في الحيط وقعد علي الارض بانهيار ووجع كوجع طفل فقد امه واكمل بانهيار انا بحبك اكتر من دنيتي يا اسيل غصب عني يا نورعيني غصب عني كان نفسي اخدك في حضني واقولك اني بعشقك يارتني كنت موت ولا اوجعك يا اسيل بس مش هعرف اقولك دلوقتي سامحيني ارجوكي سامحيني اااه يارب كل مافتكر منظرها وهي بتقول قلبها واجعها بسببي واني عملت كده بسبب تشوهها اموت بدل المره الف مره بعد ماكنت بهون عليها وجعها انا اللي كسرتها بايدي حقك عليا يا نورعيني حقك عليا يا حبيبتي الوحيده وحبي الاول والاخير
—————————–
في اوضه اسيل منهاره عياط وكسرت كل حاجه في اوضتها ووقفت قدام المرايا وبصت لنفسها واكملت بوجع وعياط اللي كنت خايفه منه حصلل حب غيري وبسبب اني بقيت مشوهه باينه من برا جميله اوي بس اللي محدش شايفه هو عقدتي الوحيده انا بكرهه نفسي بكرهااااااااا هي السبب فكل ده وكسرت المرايه واكملت بصراخ مش عايزه اشوف شكلي مش عايزه وقعدت علي الارض بتعب وعياط واكملت مش هقدر يا اسر مش هقدر اشوفك مع حد غيري وضربت علي قلبها واكملت غبي غبي مش عايز تصدق ليه انه كرهك مبقاش يحبك متدنيش احساس انه لا وانهارت واكملت اسر طول حياته عمره مانطق انه بيكرهني بس قدر انهارده وحقه انا جسمي وحش اوي وهي جسمها حلو طابع الراجل وشهواته جواه غلب علي طابع الحب ثانيه حب حب ايه وفضلت تضحك واكملت ده ده اصلا طلع محبنيش ااااااه ياااارب اااااه
ودخلت عشق شالتها من الارض وخدتها في حضنها وفضلت تطبطب عليها بدموع
عشق بدموع اهدي وحياه ربنا عندك يا اسيل لتهدي استهدي بالله يا نورعيني انا هربيه والصفرا اللي جايبها دي مش هتتجوزه بوعدك
اسيل بعياط ماهو وعدني بردو وخلف يا عمتي اسر مكنش بيحبني بس انا حبيته والله ليه بعد ماطبطب عليا كده وخلاني حبيت نفسي بعد ما كنت معاديه روحي وصالحني علي كل حاجه جوايا يكسرني كده لييه ي عمتي عمري ماكنت اتخيل ان اسر اكتر حد يحطم قلبي ويقهرني كده
مراد من وراها بحزن قولتلك معاش ولا كان اللي يقهرك يا اسيل وهربيه كويس اوي لازم اعرف عمل كده ليه
اسيل قامت بعياط واكملت ابنك عاش وكان يا خالي ابنك بعد ما دخلته قلبي وحلفت ماراجل غيره يلمسني ولا يكون اب لولادي كسرني لا كسرني ايه ده داس علي قلبي برجله ومهمهوش اني اصلا عايشه علشان هو موجود بعد ماكنت يأست واكلمت بقهر المشكله اني قولتله يسبني لان لو عملها بعدين مش هستحمل ومسمعمش كلامي وقالي انه محبش غيري واديه عملها والمشكله الاكبر بقي ان قلبي الغبي لحد دلوقتي لسه مش مصدق انه باعني بيقولي ده بيحبك يا اسيل
مراد بدموع باس راسها واكمل وقلبك صح يا اسيل ابني بيحبك انا واثق انا مش عارف عمل كده ليه بس بيحبك حتي لو خبا حبه ليكي اللي في عنيه مش هيخبيه عليا انا
اسيل بضحك وهي موجوعه بيحبني اه لا منا عارفه ده بيحبني اوي
عشق بدموع مراد سيبها ترتاح ويلا احنا
مراد باس راسها واكمل هربيهولك والله
وطلعوا وسابوها وفضلت تعيط لحد ما نامت من الوجع
———————————–
في اوضه اسر
اسر وهو خارج من الحمام اكمل ادخل
مراد دخل هو وعشق
مراد بحده انا سكت بس علشان قدام الناس بس دلوقتي احنا لوحدنا تفهمني ايه المسخره دي حااالا
اسر بتعب بابا ارجوك انا جاي تعبان
مراد بعصبيه ولااا اتظبط وانت بتتكلم معايا انت هتكبر عليا ولا ايه
اسر انا اسف يابابا مقصدش طبعا بس حقيقي تعبان بس اوعدك هقولك
مراد امممم يعني انت كنت كداب وبتحب اسيل زي منا عارف بلظبط وعارف ان ابني مستحيل يكون كده صح
اسر بابتسامه مليانه حب اكمل وهو بيشاور علي قلبه ولا حد غيرها يقدر يدخله بنت اختك وقعتني في حبها من الدور 17 يا دكتور
مراد بعصبيه اتفلسف انت هنا وسيب البنت بتموت
اسر بتنهيده مش بمزاجي انا في مهمه تقيله ووجود شروق هيساعدني كتير ولو حد لمح بس خبر ان اسيل تخصني هيمسكوني من ايدي اللي بتوجعني ارجوك افهمني انا ظابط وروحي شايلها في كفي وانا مش هستحمل علي اسيل حاجه
عشق بدموع بعد الشر عليك ينورعيني
مراد بتفهم فهو كمان خاف علي عشق قبل كده من شغله زي ابنه اكمل تمام بس هي حقها تعرف متنساش انها لحد دلوقتي متعرفش انك قبل متسافر قعدت معانا من وراها و
ورايح يكمل قاطعه اسر واكمل عارف وياريت هي متعرفش دلوقتي يا بابا ولا حتي اي حاجه قولتلهالك تتقال وحياه عشق
عشق بضحك مش هيقول من غير ماتحلفه بيا يا اسر ماتقلقش
مراد بتنبيه اسر اسيل حطها في عنيك البت حالتها صعبه
اسر بتنهيده في اقرب وقت والله حاضر هعرفها
———————————–
في الجامعه عند مريم ومكه قاعدين في الاستراحه
مريم مش هتعدلي وشك بقي
مكه بجمود اشربي عصيرك وسيبك مني
مريم طريقتك مع سليم مش عجباني
مكه بحده مريم لو سمحتي انا حره
مريم بتنكري ليه انك بتحبيه
مكه بدموع علشان هو مش بيحبني
مريم بحده انتي هتستعبطي اومال مين زمان اللي كان هيموت عليكي ده
مكه بدموع كنا عيال يا مريم مش كل الناس زيك انتي وزين او اسيل واسر سليم محبنيش وبعامله كده علشان ميفكرش اني هموت عليه
مريم. بحده تفكيرك غلط اووي انتي بتخترعي احداث وتعيشي عليها بس
مكه بتوتر مريم سيبك من سليم خالص عارفه يونس اللي معانا
مريم بشك اه ماله خير
مكه قالي انه معجب بيا وانا هديه فرصه كفايه بقي امسك في حبال دايبه
مريم بحده انتي اكيد اتجننتي يونس ده زباله وماشي مع بنات الجامعه كلهم
مكه قالي انه هيتغير وانا هقوله اني موافقه اديه. فرصه بلاش تندميني اني قولتلك
مريم بحده انتي اختي انا مش هسمحلك تأذي نفسي وتسيبي اللي بيحبك علشان اوهام كدابه في دماغك
مكه بحده مريم انتي مش هتحسي بيا انتي زين بيحبك وبيقول كده ليل نهار مش هتحسي يعني اي نفسي اسمع علشان اتاكد
مريم بس ده مبرر ماهو الراجل مش لاقي منك وش هيقول ايه بس
مكه بغيره شايفه واقف يضحك مع البنات حاجه اخر مسخره وتقوليلي بيحبك
مريم يابنتييي ده دكتوووور طبيعي يعني دول طلابه بت انتي متخلفه بجد
وفونها رن
مريم ايوه يا حبيبي
زين بتنهيده هتيجي امتي
مريم بقلق قربت ليه في حاجه
زين بحزن اخوكي خرب البيت
مريم بقلق عمل ايه اسر
زين حكالها كل حاجه
مريم بصدمه ايييه ازاي يعمل كده ده شكله اتجنن سلام انا هاجي واكملت ياربي عليا وعلي حظي المنيل في اخواتي اتجننوا في يوم واااحد
مكه بقلق في ايه
مريم بحزن حكتلها
مكه بدموع اسر مستحيل يبقي كده
مريم يلا انتي لسه هتفكري لازم نكون مع اسيل
مكه يلا
شاورت مريم لسليم وجالها
سليم ايه ياروما خير
مريم بقلق روحني بسرعه
سليم بقلق حصل ايه
مريم بحزن هحكيلك في الطريق يلا
سليم يلا يلا يا مكه
——————————-
في جامعه القاهره تحديدا كليه الصيدله
قاعده ايلين في الكافيه
عمرو استنيني لما تخلصي ها
ايلين حاضر يا دكتور
وفضلت ترن عليه
ايلين الو فينك يا ابني كل ده جاي الكافيه
الشاب من وراها حط ايده علي عنيها وورده قدام وشها واكمل بحب احلي ورده لاجمل بنت في الدنيا
ايلين بحب كل ده قاعده طول المحاضرات مش عارفه اكملك
الشاب بحب حقك عليا بس كنت بدور علي الشيكولاته اللي بتحبها الاميره ايلي
ايلين بحب وفرح الله قلب ايلي اصلا
الشاب بحب ايوه كده اضحكي خلي الدنيا تنور
ايلين بحب بحبك اوي يا مصطفي
مصطفي بحب وانا بموت فيكي يا قلب مصطفي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي الجزء الثاني)

للعودة لقراءة الجزء الأول من الرواية  اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى