روايات

رواية حب في انتظار الميلاد الفصل الثالث 3 بقلم سارة أحمد

رواية حب في انتظار الميلاد الفصل الثالث 3 بقلم سارة أحمد

رواية حب في انتظار الميلاد الجزء الثالث

رواية حب في انتظار الميلاد البارت الثالث

رواية حب في انتظار الميلاد الحلقة الثالثة

اياد يا موكي بطلي شغل العيال ده وبلاش عيناد الناس هتصحي

مليكه بعناد كا العاده قعدت علي الارض وكشرت زي العيال مش قايمه ولا دخله غير اما..

تفهمني انا حامل ازي وايه السر الا بينك انت وبابا وانا فين وليه جنتني في قنا في نص الليل هيه يلا

ينفخ اياد ويلعب في شعره دي طريقته اما يتنرفز وبستسلم قعد جنبها

وبخبث عايزه تعرفي ازي الناس بتحمل حاضر هوبا وراح شيلها

وهي تصرخ نزلي واياد يضحك واطي حسك هتفضحنا اباي عليكي

تضحك مليكه ما انت حلو اهو وفي ثانية تاهت في عينه ولف ايدها حولين رقبته

وبدلع اباي عليك انت دوبتني

اياد بخبث لسه برده مصممه تعرفي الحمل بيحصل ازي..

مليكه تفهم قصده لا ونبي نزلني

وفجأه تنور المصابيح وفي ناس نازلت من اوضها والدهش عنوانهم

تتغير ملامح اياد اول ما شاف فتاة وقفه وبتبصله بشماته

أحب اعرفك علي عيلتي
ده مصطفي عمران جدي
وده بوي تاج
ودي اماي فريده
ودي مرات ابوي حورية

والا جنبيها ده اخوي ادريس ابنها
وده عمي هلال ودي مراته قمر وخالتي
اما دي سندس بنت عمي هلال

ووقف قدام تلك الفتاة وبوجع ظاهر في نبره صوته ونظرته دي دي مدام ملاك بنت عمي مش اكده
وبغضب يشدها من ايدها

يجن ادريس اول ما اياد مسك ايدها بس هي فضلت بصله بتحدي وغرور

وبتمثيل الحقني يا ادريس يسحب ادريس مسدسه ويحطه في راس اياد

وبغضب لو قربت من مراتي تاني هبندقك

يضحك اياد مراتك انت واطي مش النهارده كان فرحك

بس تدخل مليكه وبخوف وقوة تشد المسدس من ايدينا ادريس

وتقف في النص وبتحدي وغضب محدش يلمس شعره من جوزي واسكتله

تعجب الجميع مما فعلته فهي صغيره الحجم والسن بس قلبها شجاعه

يسحبها اياد في حضنه بلهفه غريبه مش عارف يفسرها

ادريس يرفع حاجبه ونظره الاعجاب ظاهر
منيحه وجريئه خساره فيك

قبل ان ينطق اي حد يصرخ الجد بحزم اباي عليكم ما فيه احترام لكبير هنا

ادريس خد مارتك وخش اوضتك

ادريس بنظرات مشتعله امرك يا جدي

بس ملاك تحترق من داخلها

الجد يبتسم اهلا بيكي يا بنتي والله حبيتك

تضحك مليكه وتجري وتحضن الجد وانا كمان يا جدي

مليكه اسرت قلوبهم جميعا

تاج بمكر وحب ايه رايك يا موكي في ولدي زين صوح

تنكسف مليكه زين يا عمي
فريده من دلوقتي انتي بنتي وحضنيتها

بس تشعر مليكه بدوار وقبل ان تسقط يلتقتها اياد

الكل بخضه واه مالها اياد وهو شايلها اصلها حامل

مصطفي مبارك يا ولادي يلا عشان تستريح
بقلم
ساره احمد
فضلت تصرخ وتضرب فيه نزلي يا لوح التلج

واياد بيضحك ونزلها علي السرير يا شيخه انهدي بقي

وسابها ودخل الحمام
مليكه صرخت بغضب انت يا لوح التلج انت يا زفت

وهبدت علي باب الحمام اياد افتح

افتح يا جبان وقولي الحمل ده حصل ازاي يلا…

يفتح اياد بغضب ودون كلام يشلها ويحطها علي السرير ويثبت ايدها
وهو فوقها انتي عايزه تعرفي الحمل بيحصل ازاي حاضر

وباسها في البداية قومت بس استسلامت ليه ونزع عنها فستانها وووو…

في الصباح

يصحي اياد علي صوت كركبه
وخبط
بصوت ناعس بتهببي ايه علي الصبح

مليكه بعصبيه ونرفزه انا مشيه من هنا مستحيل استني معاك بعد الا حصل امبارح انت حقير

وسحبت الشنطه ولسه هتفتح الباب فلقيت الا شدها من ايدها
وببرود علي فين
مليكه بتوتر وربكه ابعد عني

انت حيوان،
يسحبها اياد علي السرير وهي فوقها بس انتي استمتعتي امبارح والا مكنتيش جريتيني

وكنتي جامده
تحمر خجلا انت انت سافل سبني بقي

يسحبها اياد لتصبح تحته وبنظره شهوة متجي نكرر سفاله امبارح ومسك ايدها بقوة وباسها

بس هي زقته وطلعت تجري

بره الاوضه وتبكي فجري ورها اياد

بس كانت اختفت
واثناء بحثه يصطدم بملاك… فيسقطاه ارضا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب في انتظار الميلاد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى