روايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الأربعون 40 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح الفصل الأربعون 40 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح البارت الأربعون

رواية حبيبي الشبح الجزء الأربعون

رواية حبيبي الشبح
رواية حبيبي الشبح

رواية حبيبي الشبح الحلقة الأربعون

الجد لياسمين : يونس طالب ايديكي
ياسمين بصدمه : اية مين فين إزاي أمته
الجد بأستغراب : مالك يا ياسمين متركزي شويه بقولك يونس طلب ايديكي عايز يتجوزك آنتى إيه رأيك
ياسمين بتوتر : ما هو ماا هو إللي تشوفه يا جدو وبعدين قامت من علي السرير بسرعه وخرجت بره
الجد ضحك عليها
ياسمين دخلت اوضتها وقفلت الباب وهي بتاخد نفسها وقلبها بيدق فضلت تتضحك وتطنط وفرحانه جدا إن يونس طلب أيديها لحد ما دماغها وجعتها
ياسمين بوجع وهي بتحط أيديها على دماغها : آه يا دماغي إللي يحرقك يا عقراء وبعدين قالت بحب : حبيبي يا يونس إنا كنت ناويه اعذبك بس لا بلاش العمر مفهوش كتير وبعدين انا هبله اصلا يلا يلا المسامح كريم هي هييييييييييه
بعد شويه ياسمين خرجت من الاوضه بعد ما غيرت
وماسكه دماغها علشان فيها صداع بسيط وراحت علي اوضه ايمن خبطت : ادخل
ياسمين بأبتسامه : حضره الظابط فاضي

 

ايمن اتعدل علي السرير وقال بهزار : ولو مش فاضي افضالك يا باشا أنا ليا غيرك تعالي
ياسمين ضحكت وبعدين راحت قعدت في الكرسي اللي جمب السرير بس طبعا سايبين الباب مفتوح
ياسمين : عايزه اقولك حاجه
ايمن : جول يا برنس
ياسمين ضحكت وبعدين قالت : يونس طلب أيدي من جدو
ايمن بصدمه : يا راجل
ياسمين بأبتسامه : والله
ايمن : عملها إزاي إبن اللقيمه ده
ياسمين : معرفش هو جدو لسه قايلي
ايمن بخبث : طب وانتي ايه رايك مصممه في العذاب ولا ايه
ياسمين اتنهدت : لا خلاص أنا بحبو يا ايمن بس أنا مدايقه منو في الكدب عليا بس العمر مش في باقي لازم نعيش حياتنا مع اللي بنحبهم

 

ايمن ضحك : يا سيدي يا سيدي يا عيني ياعيني فين صبا تسمع الكلام ده
ياسمين : آه صح إنت ناوي تقولها أمته
ايمن : لما نرجع بعون الله
ياسمين : طب افرض جالها عرسان واتخطبو
ايمن بخضه : مين ده فال الله ولا فالك وبعدين قال بثقه: إنا أساسا مخلي واحد زي البغل كده واقف تحت العماره علشان يعرف مين طالع ومين نازل ولو لاقي أي شاب داخل العماره يسالو لو لاقه إن هو العريس يعمل معاه السليمه علي طول إنا مش أي حد برضو
ياسمين ضحكت : يا عبيط يا أهبل إنت بجد مش طبيعي
ايمن ضحك : اومال يعني اخلي البت تضيع مني
ياسمين : لا طبعا مينفعش
ايمن : أهو
ياسمين : طيب فين بقي الزفته عقراء
ايمن ضحك : عقراء مين دي
ياسمين : صفاء يا أخويا معانه الاسم مش راكب علي الشخصيه
ايمن ضحك
ياسمين : ها فينها بقي

 

ايمن : حابسها في اوضه الضيوف وكل ما امها تيجي علشان تطلعها اهددها تدخلها مكانها ترجع زي إلفار المبلول اوضتها تأنى هههههه
ياسمين : هههههه لا جدع وديني عندها بقي
ايمن قام : عيني للجميل انت تؤمر يا قمر اتفضلي قدامي
ياسمين ضحكت وقامت طلعو من الاوضه وراحو لاوضه اللي فيها عقراء قصدي صفاء
ايمن فتح الباب ودخلو ياسمين صفاء كانت قاعده علي السرير شافتها قامت بغضب وكانت رايحه تضربها بس أيمن مسكها بسرعه وقال بغضب : إنتي مش بتحرمي ها أعملك إيه تآني آكتر مانا حبستك هنا
صفاء وهي بتحاول تسيب نفسها من ايمن بغضب : اوعي سيبني اضربها
ياسمين وهي بتشمر وبتقول : وليه يا حبيبتي أنا هعملك إللي آنتي عايزاه تعالي بقي ياسمين شدت صفاء وفضلت تتضرب فيها من رغم وجع دماغ ياسمين بس هي مش حاسه بيها قد ما كانت عايزه تاخد حقها منها فضلت تضرب فيها وصفاء تصرخ من الوجع وبقت تحاول إنها تضرب ياسمين بس هى مش مدايها فرصه وايمن واقف ومربع ايده وبيبص لصفاء بشامته كل العيله جت علي صوت صريخ صفاء دخلو اتصدمو لما شافو ياسمين فوقيها وعماله تضرب فيها
كريمه بصريخ وبتحاول تشيل ياسمين من علي بنتها : اوعي من علي بنتي يا حيوانه انتي

 

ياسمين بصتلها : اوعي يا وليه انتي بدل ما اجيبك جمبها
كريمه بعدت عنها بخوف بس كانت خايفه على بنتها
صابر بضحكه مكتومه : خلاص يا ياسمين قومي بقي
ياسمين بصت علي منظرها بانتصار : علشان خاطرك بس يا عمو وبعدين بصت لصفاء : اسمعي يا بت انتي لو لسانك طول عليا تآني هعمل فيكي اكتر من كده سامعه ولا لا هاا
صفاء هزت راسها بسرعه وخوف
ياسمين : ايوه كده بعد اذنكو بقي علشان إنت تعبت واروح انام
كلهم : اتفضلي
ياسمين دخلت اوضتها وبعد كده نامت من التعب

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبي الشبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى