روايات

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم نوسة حمادة

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم نوسة حمادة

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الجزء الثالث والثلاثون

رواية جذبتني بعيونها الخضراء البارت الثالث والثلاثون

رواية جذبتني بعيونها الخضراء
رواية جذبتني بعيونها الخضراء

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الحلقة الثالثة والثلاثون

زينه:يانور يا حبيبي براحتك انت الي تقول رايك انا مش بقوللك وافق غصب عنك لتتابع بحب:حبيبي لولا شايفه أن ميار كويسه ومحترمه مكنتش قولت عليها اي رايك
نور:انا………….
سيف بمرح:مورنج
زينه:صباح الخير يا حبيبي……..ها يا نور كنت بتقول اي
نور:كنت بقوللك…………….
نورهان:ماما ماما………….
زينه بضيق:بس بقاا عايزه اسمع اخوكم هيقول اي
نور:انا موافق
سيف:علي اي
زينه:نور انت متاكد

 

 

نور:ايوه متاكد
سيف:في اي عايز افهم
زينه:نور هيخطب
……………………
دلفت الي المكتب لتتابع بجديه
بسمله:ممكن ادخل
محمد:اتفضلي
بسمله:اتفضل القائمه الي انت طلبتها ودا كمان قائمه الاستهلاك و…………….
محمد وهو يركز ببعض الورق:و اي كملي
بسمله:مفيش انا جبت الي انت قولته عايز حاجه تانيه
وقف من مكانه واتجه إليها ليتابع بحب:انتي كويسه شكللك تعبانه
بسمله:اه كويسه مفيش حاجه
محمد بخبث:علي فكره انتي بتكذبي
بسمله:ا………انا
محمد:ايوه بتكذبي وبطلي كدا عشان مبحبش كدا وقولي في
بسمله:مفيش حاجه
اتجه ناحيه المكتب:طيب عملتي اي يعني في العريس الي جاللك
بسمله بشهقه:ها……….عريس اي
محمد بضيق:بقوللك اي بطلي تقولي ها ونت عارفه كل حاجه
بسمله:ونت عرفت منين أن…………
محمد ببرود:ملكيش في
بسمله:هو انت بكلمي كدا………متكلمني حلو

 

 

محمد:اطلعي بره عشان متعصبش عليكي اطلعييييي
بسمله:لاء مش هطلع……………..ممكن افهم بقاا انت بتتكلم كدا لي شويه تبقا معايا حلو وشويه لا
محمد بهدوء:مقلتيش لجدتك لي
بسمله:انا كنت هقولها بس………………..
محمد:بس اي سكتي لي…………..
بسمله:………..
محمد:تمام كدا فهمت مش عايزه تقوليلها ليتابع بجديه:اتفضلي علي شغللك
بسمله:لاء طبعا عايزه اقولها
محمد:مقلتييييييش لييي يعني انا عايز اعرف انتي مقلتيش
بسمله:انت بتزعقلي كدا لي
محمد:هو انا مش قولتللك شوفي شغللك
…………………….
في بيت بسمله
ساره:جدتي ممكن اقوللك حاجه
الجده:عايزه تقولي اي
ساره:يا جدتي بسمله مش عايزه العريس دا
الجده:انتي ملكيش دعوه بالكلام دا
ساره:لا ليا دعوه وبسمله مبتحبش………………
الجده:مبتحبش اي كملي
ساره:مف……يش
الجده:ساره في اي
ساره:بصي انا هقولك كل حاجه انا مش قادره استحمل ونا كتمه الكلام كدا بسمله بتكلم محمد ولسه بتحبه وكمان هو بيقولها أنها تكلمك في الموضوع تاني بس بسمله كانت هتقوللك وعشان كدا مرضتش تنزل للعريس
الجده بصدمه:بتكلمه………بسمله بتكلمه طب ازاي ومن غير منا اعرف
……………….
كانت تجلس في حديقه المنزل
لارا:بجد يا رنا يعني اي سبتوا بعض
رنا:كدا احنا مش متفاهمين مع بعض اصلا

 

 

لارا:طب انتي كويسه يعني
رنا:كويسه يا لارا كويسه لتتابع بمرح:ها عملتي اي كلمتي نورهان دي
لارا:انا مش مصدقاكي لا لسه مكلمتهاش انا يكلمها يعني بس بصراحه يا رنا هقولها اي بعدين اخوها دا بارد
رنا:سيف العشري بارد
لارا بتريقه:اي ياماما انتي محسيساني أنه مهند في اي
……………………..
دلفت رزان الي شركه لتتابع بخبث:لو سمحتي انا عايزه ندي الشامي
ندي:حضرتك انا ندي
رزان:اهلا بيكي انتي عرفاني
ندي:لاء بصراحه معرفش ح?

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية جذبتني بعيونها الخضراء)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى