روايات

رواية جبروت أنثى الفهد الفصل السابع 7 بقلم هدير بدر

رواية جبروت أنثى الفهد الفصل السابع 7 بقلم هدير بدر

رواية جبروت أنثى الفهد الجزء السابع

رواية جبروت أنثى الفهد البارت السابع

رواية جبروت أنثى الفهد الحلقة السابعة

هايدي وصلت الفيلا ودخلت بتكبر زي عادتها
اول مادخلت شافت عنايات
عنايات قامت بسرعه وبصيت ليها وشاورتلها علي رحيل
هايدي قربت من رحيل وشد_يتها من ايدها بقو_ه
رحيل اتخضيت وبصيت ليها برعب
هايدي اضايقت اوي من جمال رحيل
هايدي بتكبر: انتي الشغاله الجديده
رحيل وهي بتترعش: ايوا
هايدي سابتها وقعدت علي الاريكه وحطيت رجل علي رجل عايزه عصير فريش
رحيل هرولت ناحيه المطبخ وبدأت تعملها العصير ومستغربه مين دي وبعدين راحت لهايدي
هايدي اول ماشربت اول بؤ بصقت علي الارض وبصتلها بشر: ايه دا انتي ماتعرفيش تعملى بتعملى ليه
رحيل وهي بتفرك في ايدها علشان ماتعيطشي ادامها : بس انا عملاه كويس
هايدي قامت ولويت ايد رحيل ورا ضهرها : اما اتكلم تسكتي وماترديش عليا انتي فاهمه

 

رحيل بدموع ماقدرتشي تخفيها : ف فاهمه والله انا اسفه
هايدي قعدت ببرود تاني : تعمليلي اكل علشان جعانه اوي بس يليق بيا انا وحبيبي واتعمدت تجز سنانها علي كلمه حبيبي
رحيل استغربت من طريقه كلامها بس ماعقبتشي : حاضر
هايدي بحده : وياريت كمان طول ما البيه هنا مالمحكيش ولا تخليه يشوفك حتي انتي فاهمه لان لو لمحك بس صدقيني هاعمل حاجه مش هتعجبك ويالا انجري من وشي
رحيل هرولت ناحيه المطبخ وهي بتمسح دموعها : يارب قويني مش عارفه ليه كله بيكرهني كدا
وبدأت تحضر الاكل وطبعا هايدي طلبت منها أصناف كتير
رحيل كانت كل شويه تحس بدوخه بس كانت بتتحامل علي نفسها
بعد مده نذار جيه بس قبل ميعاده الأساسي واتفاجئ بوجود هايدي
نذار بصلها باستغراب وبعدين قالها بحب : نورتي البيت ياحبيبتي ماقلتليش ليه وكنت جيت معاكي احسن
هايدي قربت منه بدلع : انا قلت اعمالهالك مفاجاه
نذار بصلها بحب : احلى مفاجأه ياحبيبتي وطبع قبله علي جبينها
رحيل كانت طالعه ترس الاكل علشان هايدي مدياها ميعاد معين
واول ماشافت نذار الطبق وقع من ايدها وجسمها بدا يتنفض من الخوف
هايدي ونذار بصوا لاثر الطبق

 

هايدي بغضب وعنف راحت ناحيتها سحبتها من شعرها : انا قلتلك ايه
رحيل وهي بتحاول تغطي شعرها بس هايدي كانت شداها بقوه لدرجه الطرحه وقعت
رحيل بعياط ووجع: والله ماعرف ياهانم
هايدي بغضب زقيتها في الأرض دماغها خبطت في السلم فا بدأت تنزل د_م
رحيل حسيت بدوخه شديده بس كان كل همها تغطي شعرها
نذار كان باصص بذهول للبيحصل وبعدين قرب من هايدي وضر_بها بالقلم
هايدي بصتله بصدمه
………..
هنا دخلت البيت وكانت طبعا رابطه دماغها
عزيز وحنان قاموا بسرعه
عزيز بقلق : مالك يابنتي حصلك ايه
هنا ابتسمتلهم علشان تطمنهم : اقعدوا بس حصل ايه خبط في عربيه بس والله ماحصليش حاجه خبطه بسيطه وعديت علي خير
حنان قربت منها بدموع وخدتها في حضنها : حاسه بوجع صح
هنا شديت علي حضنها : صدقيني انا كويسه والله مانا زي القرد اهو

 

عزيز بص لحنان بهدوء : طب حضرلنا الاكل ياحجه
هنا قامت : انا هاحضره ارتاحي انتي ياماما
حنان بصتلها بحنان : لا ياحبيبتي انتي ادخلى غيري علشان تاكلي وترتاحي مافيش شغل بكرا
هنا بتسرع: لا طبعا لازم اروح بكرا وانا والله مش تعبانه امال انا دكتوره ازاى بقا لو تعبانه هقولك والله
عزيز عارف عند بنته: خلاص ادخلى غيري ياحبيبتي
هنا حضنتهم ودخلت
حنان كانت بتفضي الاكل وهي خايفه تفقد واحد من عيالها تاني
عزيز خدها في حضنه : ممكن الجميل مايزعلشي ولا يخاف
حنان ابتسمت علي حنان جوزها وحبه ليها اللي مازال موجود بعد العمر دا كله : ربنا يخليك ليا ياحبيبي وانا مش خايفه وانت جنبي انت سندي وضهري وكل حاجه ليا
عزيز طبع قبله علي جبينها: طب يالا علشان عصافير بطني بتصوصو
حنان ضحكة علي مشاكسه جوزها وبدأت ترس الاكل وعزيز بيساعدها
هنا طلعت وبدأت تاكل معاهم في جو اسري
هنا بضحك: والله رزاله الواد بدر وحشتني امتي يرجع بقا
عزيز بضحك: بكرا يجيلك وتجروا ورا بعض تاني ماتقلقيش
……………….

 

فهد وصل المقر كانت كيان لسه نايمه
فهد قرب منها وبدأ يفوقها كانت حرارتها عاليه جدا
فهد اضايق جدا علشان هو السبب في تعبها فضل يصحيها براحه
كيان بدأت تفتح عينها بتعب وغمضتها تاني
فهد بدا يهزها براحه
كيان فتحت عينها وبصتله
فهد بقلق: انتي كويسه
كيان وهي بتحاول تقوم: ايوا انا كويسه
فهد عارف انها تعبانه بس بتعاند : اتفضلي يالا
كيان جات تقوم كانت بتترنح في مشيتها سندت علي فهد
فهد ماستحملشي قام شايلها
كيان بضعف: ن نزلني انا انا بخير
فهد بعصبيه وقلق: اسكتي اسكتي خالص

 

كيان سكتت علشان ماكنتشي قادره تتكلم دخل اوضته كان مراد قاعد مستنيه
مراد وقف واستغرب ان فهد شايل كيان
مراد بخوف : في ايه يافهد
فهد بقلق : مش وقته هات بسرعه حقنه ****
كيان بصتله برعب: ل لا حقنه لمين بالله عليك لا
فهد بعصبيه: اسكتي هو انتي طفله امال ظابط ازاى
كيان بتعب واضح : انا بخاف بلاش
مراد اداله الحقنه وفهد بدا يعبيها
كيان بصتله بتوتر : انت هاتعمل ايه
فهد مسك دراعها قامت شداه برعب
فهد بص لمراد انه يطلع برا
مراد كان مستغرب صاحبه لانه شديد جدا ومش بيحب الدلع
فهد مسك كيان كيان بتبص لاقيت نفسها في حضن فهد سرحت في عنيه وفهد أداها الحقنه
كيان صرخت بتعب
فهد بقلق : مالك في ايه حاجه تعبتك

 

كيان بدموع : بتوجعني
فهد بدا يدلك ايدها
كيان بصتله بامتنان وبعدين حسيت بتقل في دماغها نامت تاني
فهد فضل يبصلها وبعدين نيمها على سريره وطلع
مراد جري عليه : في ايه يابني وجبتها تاني ليه
فهد بدا يقص عليه كل حاجه
مراد باستغراب : بس انت مش بتقبل ستات تدرب معاك ياصاحبي
فهد بلا مبالاه: انت عارف مش برفض للواء طلب
مراد بغمزه: والا حاجه تانيه
فهد بصله بغضب : نعم حاجه تانيه زي ايه
مراد وهو بيهز اكتافه : مش عارف
فهد بغضب : طب غور من وشي بقا وبعدين نده للفريق كامل
وبدأ يضربهم
بعد الانتهاء من التدريب
فهد دخل الخيمه ولسه بيقلع افتكر وجود كيان راح يطمن عليها
اول مابصلها اترعب

 

فهد بقلق: ك كيان قومي
كيان فتحت عينها بتعب : انا تعبانه اوي بس عايزاك تدربني
فهد : اسكتي مش وقته ايه الد_م دا
لقي د_م نازل من بؤها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جبروت أنثى الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى