روايات

رواية تزوجنا بالاجبار الفصل الرابع عشر 14 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجنا بالاجبار الفصل الرابع عشر 14 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجنا بالاجبار الجزء الرابع عشر

رواية تزوجنا بالاجبار البارت الرابع عشر

رواية تزوجنا بالاجبار الحلقة الرابعة عشر

رهف بس ده مش طريق البيت انت واخدنا علي فين
مراد: هنروح عند ماما لازم افهم منها اي الحكاية
رهف: كل حاجه هتتحل بس انت اهداء
مراد: مش عارفه اهداء ف يوم وليلة واحد ييجي يبقا شريك ف الشركة وبالنص*ب والاحت*يال
رهف: مع بعض هنتخطي كل المشاكل شبكت ايدها ف ايدوا وبصت ف عيونه انا جنبك ومش هسيبك مهما حصل
وصلوا بيت مراد كانت مامته نايمة طلع اوضته واخد رهف معاه وقرر ان يكلم مامته الصبح
رهف: ازاي هنا انا وانت ف اوضة واحده
مراد: وفيها اي ما انتي مراتي
رهف: ناسي اننا كام شهر وهنطلق
مراد: بس انتي دلوقتي مراتي قدام النااس كلها وعشان ماما متحسش بحاجه هنام ف نفس الاوضه
رهف: بس مش هنام جمبك هنام علي الكنبة
مراد: لا والله

 

رهف: اه والله وسع كده عدت من جمبوا واخدت مخدة وراحت نامت علي الكنبة
مراد: الجو برد بلاش عناد وتعالي نامي علي السرير مش هقرب منك
رهف: تؤتؤ هنا كويس
مراد: مش هتغيري رايك
رهف: تؤتؤ
بحركة سريعة كانت بين ايديه
رهف: نزلي انت بتعمل ايه
مراد: عشان مش بتسمعي الكلام
رهف: انا حره
مراد: بس انا جوزك ومن واجبك تسمعي الكلام
رهف: تاني بتقول جوزي
بتحاول تخليه ينزلها وهو ماسك فيها جامد لسه هينزلها وقعت علي السرير ومسكت فيه وقع معاها
رهف نبضات قلبها سرعت لدرجة انه كان سمعها سرح ف عيونها وهيا كمان سرحت فيه قرب منها اكتر وقب*لها لثواني هيا

 

مش مستوعبه اللي حصل بعدها اتجاوبت معاه بعد عنها عندما احس بحاجتها للهواء وهو كذلك رهف بتحاول تاخد نفسها بانتظام وبتلعن نفسها انها اتجاوبت معاه اخدت المخدة ونامت علي السرير وادته ضهرها من غير اي كلمة
وهو كمان نام جمبها وطفاء النور
ف صباح يوم جديد شمس يوم جديد بامل جديد اشرقت
صحيت رهف الاول كان مراد نايم فتحت عيونها لقت مراد نايم قريب منها اوي وايدوا محاوطهاا
رهف ي ويلي انا متجوزة المز ده مدت ايدوا علي وشوا كان نفسي نبقا زي اي اتنين تاني سكت لما حست انه هيفوق شالت ايدوا من عليها براحة وقامت تاخد شاور
صحي مراد بعد ما دخلت بشوية ملقهاش نده عليها ردت عليه من الحمام
رهف: ممكن تجبلي هدوم من عندك نسيت اخد هدوم
مراد: ليه
رهف: هو اي اللي ليه عشان اطلع
مراد: وهو انا قولتلك انسيها
رهف: هتجيب ولا لا
مراد: لا
رهف: طب اطلع بره
مراد: مش طالع اخرجي عشان عايزه استحمي انا كمان
رهف: مراد بالله عليك هات هدوم
حس من نبرة صوتها انه زودهاا وانها شويه وهتبكي

 

مراد: خلاص هجبلك
راح جبلها هدوم من الدولاب وراح عندها اخدتهم
لبست وطلعت من غير ما تتكلم معاه
دخل هو كمان اخد شاور ونزلوا لقا مامته بتفطر
ميادة: صباح الخير ي ولاد وحشيني
مراد: صباح النور ي ماما طمنيني عنك
ميادة: بخير طول ما انتوا بخير
رهف: دايما يارب بخير
ميادة: اوعي ي مراد اما اسلم علي مرات ابني
رهف: ازيك ي مرات عمي
ميادة: عامله ايه الولد ده ضايقك ف حاجه
رهف: لا ابدا
ميادة: ربنا يسعدكم ي بنتي اقعدوا افطروا معايا
مراد: ماما كنت عايزه اسالك علي حاجه
ميادة: قول
مراد: هو بابا كان ليه صاحب اسمو احمد الدسوقي
ميادة: احمد الدسوقي ايوه بس انت تعرفوا منين

 

مراد: اي علاقته ب بابا واي اللي حصل بينهم وبعدها هو ساب البلد واخد ابنوا ومراته وراح انجلترا
ميادة: دي حكاية قديمة اوي بس اي علاقتك بيها بتسال عليها ليه
مراد: عشان ولد رجع من انجلترا ودخل الشركة بالنص*ب والاحتيال وبقا شريك فيها بنسبة40٪
ميادة: هو الولد طالع زي ابوه
مراد: ازاي
ميادة: الحكاية بدات من ساعة ماا **********

يتبع…

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجنا بالاجبار)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى