روايات

رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم جنة الورد

رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم جنة الورد

رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني الجزء الرابع عشر

رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني البارت الرابع عشر

رواية تزوجت من اغتصبني
رواية تزوجت من اغتصبني

رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني الحلقة الرابعة عشر

مكتب أسد (قصر المغربي)
أسد بصراخ و عصبية
– اغبيييييية.. مشغل معايا شوية اغبية
كان عاصم و اربع رجال يقفوا أمام أسد و ينظرون الي أسفل من شدة الاحراج
عاصم : حضرتك…
قاطع أسد حديث عمر و هو يصرخ قائلاً
– اسكت خالص… سامع.. مش عايز اسمع حرف.. يعني إيه مش لاقينو… إنشقت الأرض و بلعت امه مثلاً…كل ده علشان اغبية
عاصم : في حد اكيد قالوا.. و هو من ضمن الرجالة
أسد : يعني انت كده بتهديني مثلاً..عاصم خد الرجالة و اطلع برا
علشان عفاريت الدنيا كلها بتتطنط في وشي
ذهب عاصم و خلفه الرجال.. بينما أسد تنفس بضيق و جلس على المكتب و سند ذقنه على ذراعه.. و اخذ يفكر في اسيل و ماذا تفعل هل هي تأكل… هل تبكي.. هل تتألم.. ماذا يفعلوا بها عل يعذبونها.. اخذت تدور برأسه أسئلة كثيرة شعر بالضيق و ذهب إلى غرفته.. و عندما ولج إليها تذكر أن اسيل ليس بها
و ليس موجودة بالقصر بأكمله… خرج خارج القصر و هو لا يعرف الي اين سيذهب… و فجأة توقف عند إحدى الملاهي الليلة.. ذهب إلى البار
الجارسون : أسد باشا… عاش من شافك
أسد : ازيك… هات المشروب بتاعي
الجارسون : امرك
جأت إحدى الفتيات و حاولت أن تلفت إنتباه أسد… و لكن أسد لا يشعر بشئ فا كل تفكيره في اسيل.. شعر أسد بيد احد على كتفه.. نظر أسد وجدها تلك الفتاة… امسك بيدها و ابعدها عنه بقوة ثم اخذ مفاتيح سيارته و ذهب… توقف أسد بعد قليل كان يشعر بالإختناق يشعر بالوحدة ترجل من السيارة… و سند بظهره على الباب لأول مرة يشعر بالضعف.. حيث أن اسيل قام احد بإختاطفها من منزله.. و غير ذلك لا يعلم من فعل ذلك.. وضع بده على رأسه و اخذ يتذكر اسيل و ملامحها و ابتسامته
ثم صرخ بقوة و هو يقول :-
-ياااااااارب…. لو ده عقابك ليا…. اسيل مش ليها ذنب… انا اللي عاملت كل حاجة وحشة… كل حاجة.. إذيني انا مش هي.. هي ملهاش ذنب يااارب…رجعها ليا.. و انا مستعد اعمل اي حاجة
######
قصر الدمنهوري (غرفة اسيا)
امسك عمر اسيل من ذراعها و سحبها خلفه بينما اسيل كانت تترجاه لكي يتركها تجلس قليلا مع اسيا و لكنه لا يعطيها اهتمام.. و نظرات اسيا كانت مليئة بالحزن.. أغلق عمر الغرفة
وصل عمر الي غرفة اسيل فتح الباب و دفع اسيل دخلها
عمر : إسمعي بكرا هترجعي بيتك… قدامك اسبوعين بس علشان
تطلقي… إسبوعين و ثانية… لا أكون جايبك هنا و موتها اقصادك.. و هعمل زي ما أسد المغربي عمل فيكي.. سامعة
و خرج من الغرفة بعد أن انهي كلامه
####
بالخارج
دخل عمر الي الغرفة وجد نيرة تجلس على الفراش و ترتدي قميص إسود شفاف و يظهر اكثر مما يخفى.. ابعد نظره و جلس على الكرسي
عمر : غيري القرف ده و روحي حضري ليها العشا
شعرت نيرة بالضيق و نهضت على الفراش بعصبية و وقفت أمام عمر و هو يجلس على الكرسي
نيرة : إظهار ان اسيل هانم واخدة عقلك اكتر من الازم… اسمع انا بقالي خمس سنين.. بخدم سيادتك و إنت حتي مش معبرني و لا بتهتم بيا.. و….
قاطع عمر حدثها و هو ينهض و يصفعها صفعة قوية جعلتها تسقط ارضاً و تنزف الدماء من انفها
وضع يده في جيبه و نظر لها بنظرات إستحقار
– و إظهار إنك نسيتي انتي بتكلمي مين… و ممكن يعمل فيكي إيه.. إحمدي ربنا ان انا مخليكي واقفة قصادي.. يلاا.. يا روح ماما اعملي اللي قولتلك عليه
لم تتحرك نيرة من مكانها و ظلت تنظر له
صرخ عمر قائلاً
– يلااااااا
نهضت نيرة و الدموع تملئ عيناه و دلفت الي المرحاض و بدلت ملابسها و ذهبت إلى المطبخ و و حضرت العشاء لأسيل.. ثم اخذت الطعام الي غرفتها.. عندما دخلت الي الغرفة وجدت اسيل تجلس على أرضية الغرفة و تبكي و ترتجف
اقتربت منها و جلست أمامها و اخذت كوب العصير و أعطته لها و لكن اسيل أدارت وجهها الي الناحية الأخرى
تنهدت نيرة بعصبية و قالت
-الاكل عندك انا مش ناقصاكي
ثم نهضت و كادت ان تخرج و لكن توقفت عندما سمعت صوت اسيل و هي تقول :-
-لو عايزة تبعديني عن حبيبك يبقى لازم تساعديني
ألتفت نيرة الي اسيل و قالت
– اه انا مش طايقاكي و عايزاك تبعدي عنه بس إستحالة اساعدك لان انا متأكدة ان اي حاجة هتعمليها هتبقى ضده.. معطلكيش
ثم ذهبت بينما اسيل بكت اكثر
#######
دخلت نيرة غرفة عمر.. ليقوم عمر بمسكها من خصرها جعل ظهرها يلتصق بصدره.. شهقت نيرة
عمر :واللهِ… مكنتش اعرف إنك بتخافي
ابتلعت نيرة ريقها بخوف
حمل عمر نيرة و اتجه الي الفراش و ألقاها بقوة…كان يفك ازرر قميصه و ينظر لها
عمر : عايز اعرفك حاجة ان ده بمزاجي.. مش بمزاجك يعني وقت ما عوزك الاقيكي.. مش العكس.. فاهمة
أومأت نيرة برأسها… ابتسم عمر ابتسامته الشيطانية و قال :-
– بحبك و إنتي مطيعة
#####
في الصباح
######
قصر المغربي (مكتب أسد)
من شدة تعب أسد نام على الكنبة التي بالمكتب.. إستيقظ على صوت هاتفه و هو يرن
أسد بنعاس : الو
إنتفض أشد من مكانه و ذهب سريعا.. نظر الجميع له و هو يركض و تعجب
ثريا : يبقى اسيل فيها حاجة
تقي : ليه بتقولي كده يا ماما
رعد : إنتو بتسبقو الأحداث ليه
كوثر : انت واقف بتعمل ايه.. روح شوف اخوك
ذهب رعد خلفه و لكنه لم يلحق به.. اخذ سيارته و اخذ يلحقه الي ان توقف عند إحدى المستشفيات الحكومية
دخل أسد الي المستشفى و ظل ينظر حوله في كل مكان
ثم توجه الي الاستقبال
أسد : في حالة لسه جاية اسمها اسيل
الشخص : في حالات لسه جاية في الاوضة اللي على اليمين ادخل شوف
رعد : أسد في إيه… ايه اللي جايبك هنا
أسد : اسيل هنا
توجه أسد الي الغرفة و عندما دخل وجد اكثر من حالة ظل يتأمل الي ان وجد اسيل تنام على الفراش و كان وجهها ملئ بالكدمات و جسدها كذلك كادمات زرقاء نظر أسد لها و كان يستشيط غاضباً من الذي تجرئ و فعل ذلك
أسد : طمني يا دكتور
الطبيب : حضرتك مين
أسد : أسد المغربي جوزها
ابتلع الطبيب ريقه بصعوبة و شعر بالخوف
الطبيب : أسد باشا اتفضل اقعد
أسد بنفاذ صبر : مش عايز… هي عاملة ايه
الطبيب : حالتها مستقرة.. شوية كدمات و هتخف
أسد : يعني اقدر اخدها
الطبيب : اه بس لازم يكون في حد يرعاها
اسد : تمام ماشي
الطبيب : عن إذنك
أسد : رعد هطلب خدمة منك
رعد : قول يا بني
أسد : عايزك تروح تشوف كاميرات المراقبة.. عايز اعرف مين اللي جابها
رعد : بس كده تؤمر
ثم ذهب… أقترب أسد من اسيل و امسك بكفها و اخذ يملس على شعرها.. ثم قبلها من رأسها
######
بعد مرور ساعات
######
وصل كلا من رعد و أسد و اسيل الي القصر و كانت أسيل مازالت نائمة
حمل أسد اسيل طرق رعد الباب.. فتحت له إحدى الخادمات
دخل رعد و خلفه أسد و هو يحمل اسيل
فزع الجميع عندما رأو اسيل بهذه الحالة
ثريا : بنتي
أسد : متقلقيش بقت احسن
صعد أسد بها إلى الغرفة و وضعها على الفراش بهدوء.. و توجه الي المرحاض و قام بفتح الدش ثم ذهب نزع عن اسيل ملابسها الشبه ممزقة و حملها و توجه الي المرحاض توقف تحت الدش و بعد دقائق خرج و وضع اسيل على الفراش و ذهب إلى خزانة الملابس و اخرج لها ملابس و البسها إيها.. و بعد ذلك اخذ المشط
و سرح لها شعرها ثم صفف لها شعرها بمصفف الشعر.. و بعد ذلك قام بتغيير ملابسه و عندما خرج من المرحاض و رأي ثيابها الشبه ممزقة.. شعر بأن هناك شخص كان يريد أن يغتصبها و لكن توقف..تذكر أن هناك تقرير لحالتها الصحية فتح الملف و عندما فتحه لم بجد شئ كهذا حاول أن ينسى تلك الفكرة من رأسه و ذهب إلى الفراش.. و جلس بجوار اسيل و ظل يتأملها الي ان نام نوم عميق
في اليوم التالي في الصباح
استيقظت اسيل و نظرت حاولها كانت الصورة غير واضحة بعد دقائق اتضحت الصورة نظرت فوجدت أسد نائم بجوراها و يضع على قدميه الاب توب و يسند رأسه على رأس الفراش
تذكرت ما حدث اخر مرة
Flash back
دخل عمر الي الغرفة بينما اسيل كانت نائمة و عندما سمعت خطواته نهضت
عمر : جاهزة
أومأت اسيل رأسها بخوف
اسيل : ممكن اقول حاجة
عمر : سامعك
اسيل : يعني أسد مش غبي.. أسد لما يلاقيني رجعت من غير ما حد يطلب فدية او اي حاجة هيفضل ورا الموضوع لحد ما يعرف.. فبالتالي هيتمسك بيا اكتر و…
عمر : اه فهمت.. تمام يبقى نعمل خطة حلوة
اسيل : إيه
اقترب عمر منها و صفعها على وجهها عدت صفعات متتالية الي ان فقدت الوعي ظل يضرب فيها توقف عندما تأكد أن جميع أنحاء جسدها ملطخة بالدم.. شعر بأنه يريدها فمزق عنها ملابسها.. و لكن في لحظة توقف و نهض عنها و ابتسم بسخرية و هو يقول :-
-مش هخلف بوعدي
ثم خرج من الغرفة و امر احد حراسه بأن يقوم بأخذها الي أقرب مستشفى

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت من اغتصبني الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى