روايات

رواية تحرش طفله الفصل الثامن 8 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الفصل الثامن 8 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الجزء الثامن

رواية تحرش طفله البارت الثامن

رواية تحرش طفله الحلقة الثامنة

يوسف قاعده وعلامات الصدمه ع وشو :هي ساره كانت حامل وسقطت
الدكتور:ع حسب علمي انو مدام ساره كانت حامل من تالت سنين او اكتر تقريبا
يوسف قام مشي من غير ولا كلمه
يوسف دخل لساره اللي نايمه وباين عليها التعب
ساره:انت مين
يوسف:انتي متجوزه
ساره بستغراب:نعم
يوسف بعصبيه :سؤالي واضح يا مدام ساره فين جوزك
ساره بدموع:مات زي ماما
يوسف بستغراب انو مش كان يعرف انها متجوزه بس كان يعرف بموت مامتها
يوسف:مات من اي
ساره بصوت تعبان :حادثه عربيه انا عاوزه اروح
يوسف:حسه بتعب عايزه تروحي علشان تخدي القرف بتاعك
ساره بنفعال :انت ازاي تكلمني كدا انت مين اصلا
يوسف بزعيق:اخرسي خالص مش عاوز اسمع صوتك انتي مهمله ضيعتي ابنك بسبب الزفت اللي بتخدي وضيعتي نفسك
ساره بدأت تتعب :عاوزه اروح ابعد عني
يوسف شاور لدكتور تديها حقنه مهدء
يوسف:هي هتخرج امتي
الدكتور :لازم تطلع ع مصحه
يوسف :انا عاوز اخدها تتعالج ف البيت احسن
الدكتور:استاذ يوسف مي
يوسف قطعو:انا درست طب وفاهم في الحاجات دي كويس فممكن تكتبلها ع خروج تحت مسؤوليتي
الدكتور:حضرتك تقربلها اي
يوسف بشرود :جوزها
*******
وعد بصويت :دم لا دم لا
عمرو جري عليها :اهدي حصل اي
وعد :دم دم
عمرو بنفعال :ما انا عارف انو دم اهدي دي حاجه بسيطه
وعد بغمضه عليها وبتعيط في صمت
عمرو ربط ايديها ومسح الدم وفضل وقف يبص عليها بقرف
عمرو:هتفضلي نايمه كدا كتير
وعد فتحت عنيها وبصت ع ايديها وبصت لي عمرو ولعنت نفسها ع الموقف اللي حطت نفسها في
وعد برخامه :شكرا
وعد مشت
عمرو:راحه فين
وعد :خلصت ولازم امشي
عمرو بص عليها بستغراب واللي حصل
********
مازن :ماما ماتت لما عرفت انو ساره حامل
طارق بصصلو ومش مصدق
مازن كمل :انا خبيت عليك علشان خايف اخسرك مش عايزه تمشي زيهم بابا سامحني والله كان غصب عني انا مش بكره ماما زي ما انت متخيل ممكن لو كانت قدامي دلوقتي كونت زماني سمحتها ومضيعتش دقيقه الا وانا معاها كونت هعرف منها عملت كل دا ليه فيا وفي ساره
بابا ساره كمان ضحيه انا عرفت دا متاخر انا مسمعتهاش ومشتها
مازن بيفتكر اللي حصل ما بينو ومابين ساره اخر مره
ساره واقفه قدام البيت وبتعيط
مازن فتح الباب بستغراب وخوف:ساره مالك بتعيطي ليه واي الاسود دا
ساره بانهيار :ماما ماما ماتت بسببي يا مازن
مازن واقف مصدوم
ساره قربت منو مازن ساعدني انا حامل
مازن سند ع الحيطه مش عارف يتملك نفسو من كتر الصدمات
مازن:انتي اتجوزتي
ساره بدموع وندمت:غلط
مازن فاق وبصلها :غلطي!
ساره :انا اسفه
مازن مسكها من شعرها :جايه برجلك لحد هنا وتقولي غلطي موتيها موتي امك وكمان غلطي يا بجحتك انتي اي يا شيخه اي البجاحه دي جيبها منين
ساره بدموع: مازن علشان خاطري اديني فرصه انا غلطت مازن انت مش هقول لبابا صح مازن ساعدني
مازن :بابا لو عرف هيروح فيها وانا مش مستعد اخسرو انا تعبت من الوحده مش مستعد
ساره:مازن
مازن:اطلعي بره
ساره بصتلو بصدمه
مازن مسك ايدها وطلعها بره البيت:روحي مكان مجيتي اعتبرينا موتنا لما عرفنا انك حامل مجيش هنا تاني انت فاهمه
ساره بدموع:مازن اسمعني
مازن:لو جيتي تاني هموتك يا ساره وسعتها هيكون عندي حق فاهمه
&&&&&
مازن :انا اسف يا بابا بس دا كله كان غصب عني
طارق بشرود:انا عاوز ساره
مازن مسح دموعو :هطمن عليك وهسافر هروح اجبها
طارق :لا اختك تيجي يا مازن انهارده قبل بكره
مازن:اسيبك لواحدك ازاي
طارق:انا كويس وهبقا كويس اكتر لما اشوفك واشوفها قدامي اسمع كلامي يا مازن
مازن:حاضر يا بابا حاضر
&&&&
عمرو واقف الجيم وعامل يبص حواليه
عميله من اللي شغالين:محتاج حاجه يا استاذ عمرو
عمرو: كان في بنت هنا بتنضف امبارح فينها
العميله بستغراب :قصدك مين وعد
عمرو:اه اه هي فين
العميله :بيقولو تعبانه ومجتش انهارده تقريبا اللي عليها تعبها
عمرو بستغراب :نعم
العميله :اصل هي ملبوسه
عمرو بصلها
العميله:اه والله ملبوسه لما تسمع صوت عالي بتفضل تعيط كدا وتقعد في ركن لواحدها وبتصوت كتير اوي وساعات بتكلم نفسها انا قولتلها نروح لشيخ زعقتلي جا
عمرو بمقطعه:ع شغلك
العميله:نعم
عمرو بزعيق:ع شغلك
عمرو قعد يشوف في اوراق المواظفين لحد ما لقه ورق وعد وتنح لما لاقها في كليه تجاره
عمرو:كليه تجاره وبتنضف في الجيم شكلها ملبوسه فعلا
&&&&&&
يوسف رجع البيت وهو شايل ساره
روح قامت بسرعه:مين دي يا يوسف
يوسف بص لروح وبص لساره :ماما هطلعها فوق وهنزل افهمك
روح بصتلو بستغراب وسكتت
يوسف حط ساره في اوضو وقفل الأوضه كويس بلمفتاح ونزل
روح:مين دي
يوسف قعد قدمها وبداء يحكي ع كل حاجه :ساره جارتنا من زمان من اول مجينا هنا وانا حبيتها
روح بستغراب :احنا لما جينا هنا كونت عندك 16سنه يا يوسف
يوسف:كونت الاول بحسبو حب طفوله بس انا كبرت وهي كبرت وحبها كبر معايا
روح:وهي بتحبك
يوسف :هي متعرفنيش اصلا
روح:نعم انت مش قولتلها
يوسف:كونت خايف
روح:انت اللي عملت فيها كدا
يوسف بسرعه :لالا دي حادثه
روح:وبعدين يا يوسف
يوسف بصلها وساكت
روح:هتفضل هنا من غير جواز فين ابوها امها اي حد
يوسف : مامتها ماتت ومعرفش بابها فين لما تفوق هنعرف
يوسف قام علشان يمشي
بس وقف تاني:ماما ممكن مش تطلعي ليها خالص
روح بستغراب:والسبب
يوسف اتنهد بحزن:ساره مدمنه
روح بصدمه:انت اتجننت بتحب واحده بتخد مخدرات
يوسف:هتخف يا ماما ساعديني انا بحبها
روح بصتلو
يوسف بكره هتنزل مصر انا حجزت الطياره
روح:وهي
يوسف مشي وسبها:هتيجي معانا
&&&&
ذكره قاعده ويتكلم محمد
محمد:وحشتيني متيجي نتقابل
ذكره بسعاده :هقوم البس ونتقابل ع الكورنيش محمد :لا هوديكي مكان يجنن غير الكورنيش
وعد قاعده بتحاول توصل لي الشخص اللي بتكلمو ع النت
وعد بصت لي ذكره:خارجه
ذكره:اه محمد هيخرجني
وعد بابتسامه خلي بالك من نفسك
ذكره ابتسمت وفتحت الدولاب وقع منها فستان قصير مسكتو ودموعها نزلت وهي بتفتكر &&
جابر :ذكره بصي جبتلك اي
ذكره:الله يا بابا حلو اوي
جابر مسك ذكره من وسطها:دانتي اللي حلوه اوي يلا ادخلي البسي ووريني
ذكره لبست الفستان والفستان كان قصير لحد الركبه ومبين رجلها
جابر شافها فضل يبص عليها وذكره عامله تلف بي الفستان بفرحه
جابر مسكها وفضل يحسس ع جسمها وهو ماسك الفستان
ذكره:بابا اوعه بتعمل اي
جابر بدون وعي:رحتك حلوه
ذكره زقت جابر وجريت استخبت ومريم دخلت عليهم
مريم :في اي
جابر بتوتر:مافيش دا دا ذكره
ذكره طلعت من تحت السرير وجريت ع مريم:ماما
مريم :في اي واي اللي انتي لابسه دا
مريم بصت لي جابر :انت كونت بتضربها
جابر:لالالا دانا حته جبتلها فستان جديد
جابر بص لي ذكره وبرقلها:مش كدا يا ذكره
ذكره بخوف:ايوا
&&&&&
وعد قربت من ذكره
وعد :مالك ليه بتعيطي
ذكره وهي مسكه الفستان وبتوري لي وعد
وعد بدموع :كان بيلمسك
ذكره بدموع:كان بيستغل اي فرصه كان بيستغلني لما اطلب حاجه منو كان بيجبلي حاجات ويخد المقابل يا وعد
وعد: كله هيعدي مش تقلقي بس انا عايزاكي قويه اوعي تخلي يلمسك تاني انتي فاهمه
ذكره:انا بخاف يا وعد
وعد :لتعيشي محافظه ع نفسك لتعيشي طول عمرك ندمانه انك كونتي خايفه
ذكره:ماما وسليم ميعرفوش
وعد :وانا مش عايزه اعرفهم دلوقتي
ذكره بستغراب:مش هيصدقو
وعد :بس احنا مصدقين نفسنا ودا اهم حاجه
ذكره:بقيتي كدا ازاي
وعد مسكت دموعها:ها الدنيا بتعلم يلا روحي لي محمد زمانو مستنيكي
ذكره :صح محمد يلا باي
&&&&&&
ساره بدأت تفوق واتخضت لما لقت نفسها في مكان مش تعرفو
يوسف دخل عليها بعد مخبط
يوسف :انتي كويسه
ساره:انا فين
يوسف:في بيتي
ساره بنفعال :انت اتجننت ازاي تخدني من المستشفي وتجبني بيتك
يوسف :علشان لو روحتي بيتك هتروحي تشربي الزفت اللي بتشربي دا
ساره بعصبيه وتعب:وانت مالك بيا اعمل اللي انا عاوزه
يوسف قرب منها:جوزك لو كان عايش وعرف انو ابنو مات بسبب المخدرات كان زمانو قتلك انتي مهمله وقتلتي روح ملهاش ذنب
ساره بنفعال:انا مكونتش متجوزه اصلاا!
يوسف بصلها بصدمه!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تحرش طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى