روايات

رواية بعت نفسي الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء الرابع والأربعون

رواية بعت نفسي البارت الرابع والأربعون

رواية بعت نفسي الحلقة الرابعة والأربعون

رجعت مليكه القصر واكرم شايل الشنطه
كان ادهم علي نار مستنيها
شافها رحيم راح عندها
**رحيم روحي يا مليكه ادهم معرفش مالو متنرفز علي الاخر وكسر حاجات كثير في اوضه ومش عايز حد يدخل عندو
مليكه اول ماسمعت كده راحت تجري عندو
مليكه اتصدمت لما شافت الاوضه مقلوبه
**مليكه انا اسفه و الله اتاخرت عليك
وراحت عندو تحضنو
وبصت علي هدومو عرفت انو عمل حمام علي نفسو
**ادهم بكل عصبيه وبصوت عالي انت مش لازم تتحركي من جنبي فاهمه ولا ولا ؟؟؟!
**مليكه فاهمه اسفه مش حاتتكرر تاني بس انت اهدا
**ادهم اهدا ازاي وانت سيبتيني هنا لوحدي
اكرم و رحيم كانو واقفين قدام باب البلكونه
**مليكه اخر مره والله
مليكه لمحت اكرم ورحيم
وراحت تقفل الباب وعملت بوشها معلش
**رحيم فهمت حاجه ؟
**اكرم تعالا يا جدي خليهم علي راحتهم
**رحيم خفت عليه اوي اوي دا طرد الدادا وداد اللي بموت فيها وعمرو مزعق ليها
**اكرم جدي لازم نفهم ادهم وضعوا حرج اكيد كان عايز يروح الحمام وخاصه انو رفض يلبس الحفاضات ومليكه بتساعدو يدخل الحمام رغم ايديها المكسوره
**رحيم يا الله علي وجعك يا ادهم مش قادر استحمل اشوفو كده
عند مليكه
ساعدت ادهم يعمل دوش وسابتو مع نفسو في الحمام وطلعت غيرت كل فرش السرير بسرعه وراحت رمتو في الزباله
**اكرم شوفت يا جدي رمت الفرش علشان ما يحسش بي احراج
**رحيم هي بتحبو كده ؟
**اكرم هي بتعمل واجبها كا زوجه
**مليكه اتعشيت؟
**ادهم بعد ما هدي
مستنيكي نتعشا مع بعض معلش اتعصبت عليكي
**مليكه مافيش مشكله ممكن اروح احضر العشاء؟
**ادهم لا خليكي جنبي حاتصل بيهم في المطبخ
**مليكه ماشي تعالا نطلع البلكونه نشم شويه هوا
**ادهم عايز ادخن سيجاره
**مليكه ممممم كنت فكرت انك وقفت تدخين
**ادهم مش قادر محتاج ادخن دلوقتي
طلعو بره واتعشو
وجا وقت النوم
لبست بيجامه ستان ونامت جنبو
**مليكه عايزه اروح عند امي بعد اذنك
**ادهم من حقك بكره اخلي حوده ياخدك عندها علشان تطمني عليها بس اوعديني انك ترجعي
**مليكه اوعدك
ثاني يوم
صحيت وحضرت الفطار وكل حاجه تخص ادهم
و غيرت ليه وخلتو في الجنينه
وراحت مع حوده
**حوده مالك يا ست مليكه ؟؟
**مليكه مش عارفه قلبي مقبوض
**حوده إن شاءالله خير
وصلت مليكه الشارع وشافتو هادي ومكان كويس
طلعت فوق
رنت الجرس مع حوده
فتحت امها الباب
**نعمات وحشتيني يا بنتي
و حضنتها
**حوده حستناكي تحت يا ست مليكه
**مليكه ماشي يا حوده
**نعمات هو انت مش جايه تقعدي معانا
**مليكه تعالي ياما نتكلم جوه
**نعمات ايديك مالها يا ضنايا ؟؟
**مليكه عملت حادثه
**نعمات يا حبيبتي يا بنتي
ايه اللي حصلك ؟؟
مليكه مش عارفه تتكلم
**نعمات مالك يا بت وشك اصفر كده ليه ومش علي بعضك كنتي فين؟ وايه حكايه الشقه دي ؟
**مليكه عبد الرحمن فين؟؟
**نعمات في الشغل شويه ويجي
**مليكه وسها في المدرسه؟؟
**نعمات بشك من طريقه مليكه اه في المدرسه
**مليكه وحشتيني ياما
**نعمات بت يا مليكه انطقي في ايه حالك مش عاجبني وايه اللبس اوبها اللي انت لابساه ؟؟
**مليكه صلي على نبي ياما
**نعمات عليه افضل الصلاه والسلام
**مليكه ابتدت تحكي ليها كل القصه من الاول لحد ما عملو الحادثه بس ما قالتش علي اللي عملو ليها ادهم في ليله الدخله ولا اهانتو ليها ولا علي اغتصاب
**نعمات يامري يامري
بتقولي اتجوزتي؟؟
**مليكه والله يا امي علي سنه الله ورسوله
**نعمات جواز ايه يا ام جواز قوليلي انا بعت نفسي ياما انا روحت مع راجل غريب يقضي معايا يومين ويرميني
**مليكه لا والله ادهم مش كده
**نعمات كانت في قمه عصبيتها طلعتي من طوعي يا بنت بطني وبعت نفسك لراجل اللي دخلك السجن وضحك عليكي بورقتين يا خساره تربيتي فيكي اقول لخالك ايه ولا عمك ايه ؟؟
لو انا كنت عايزه اجوزك كنت جوزتك لي ابن عمك
وابتدت تضرب فيها
هنا حوده سمع الصويت كان علي الباب
واتصل بي ادهم
**ادهم الو
**حوده ادهم بيه الست ام مليكه بتزعق وشكلها بتضربها
**ادهم تضربها ازاي ؟؟
**حوده مش عارف بس صوتها جايب لي اخر الشارع
اهو اخوها جا
**ادهم طلع مليكه وجيبها علي القصر حوده اوعي تسيبها هناك
عبد الرحمن فتح الباب
**عبد الرحمن مالك ياما ؟؟
**نعمات شرفت يا راجل يالي بعت اختك اتفو عليك
عبد الرحمان وهو بحاول يفك مليكه من ايدين نعمات
**نعمات يا خساره تربيتي فيكي يا مليكه
بعت شرفك
**مليكه والله ياما اتجوزني بي مأذون شرعي
وحايعترف بجوارنا ويعملي فرح
**نعمات فرح ايه يا ام فرح يالي مشيتي رخيصه انت خدامه عندو يوقف علي رجلو ويرميكي
وابتدت تمسكها من شعرها
وتدخل هنا حوده
**حوده يا ست نعمات عيب اللي بتعمليه
**نعمات عيب واللي عملتو الفاجره دي مش عيب
يا فضحتك السوده يا نعمات بنتك بقت خاطيه ليه يابنتي عملت فيا كده حرمتيني من الفرحه حرمتيني اشوفك بي الفستان الابيض واسلمك لعريسك حرمتيني اني اجي عندك في الصباحيه
ادهم كان بيتصل
رد عليه حوده
**مليكه سامحيني ياما والله غصب عني كنتي بتموتي وانا مش عارفه انقذك ازاي
**نعمات ياريتني مت ولا بعت نفسك
ادهم سمع صوت مليكه منهاره
وطلب من حوده يطلع مليكه
وخايف لا ماترجعش
جا عندو اكرم
**اكرم ايه اتاخرت عليك ؟؟
**ادهم امها بتضربها
**اكرم نعم!!!
**ادهم قالت ليها اننا اتجوزنا مش عارف اللي حصل سمعتها بتعيط خايف ماترجعش
**اكرم بس امها لازم تفرح
**ادهم مش عارف
**اكرم ربنا يستر
**مليكه والله حايعمل ليا فرح بس يبقا كويس
**نعمات خلاص تفضلي جنبي لحد مايعملك فرح
**مليكه ياما هو محتاجني ماقدرش اتخلي عنو والله ياما هو كويس واعتذر علي كل حاجه عملها معايا
**نعمات اشتراكي بفلوسو يا كلبه هي دي تربيتي ليكي وريني عقد الجواز ؟؟
**حوده يا ست نعمات والله اتجوزت بي مؤذون شرعي وانا اللي جبتو وابن عمو كان وكيلها وفي حضور اخوها وانا كنت شاهد علي العقد وهو اعترف بيها قدام الكل ودخلها القصر استهدي بالله
**نعمات كل دا مايهنيش قلبي مش مرتاح خليكي يا ضنايا معايا
**مليكه ماقدرش اسيبو
**نعمات يبقا اختارتي طريقك لو رجعت عندو انسي إن ليكي أم مش انا اسيب بلدي واهلي واصحابي واتغرب هنا علشانك وتيحي انت تتجوزي زي اللي عامله عمله عززي نفسك يا بت
هنا مليكه كانت محتاره وادهم بيتصل كثير
**حوده ست مليكه يلا بينا
**نعمات لو طلعت من هنا مش عايزه اشوف وشك والشقه دي حاطلع منها وحارجع اوضه فوق السطوح حدا الله بيني وبين فلوس الحرام مش حاصرف من فلوس شرفك
ياريتني كنت موت ولا شوفت اليوم دا
حسبي الله ونعم الوكيل
**مليكه سامحيني ياما ابوس ايديك
**حوده ست مليكه ادهم حايتتجنن لازم نمشي
قامت مليكه وراحت عند الباب
**نعمات قلبي غضبان عليكي لي يوم الدين يا مليكه يابنت نعمات

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى