روايات

رواية الموقع المجهول الفصل الثاني 2 بقلم هاجر حسين

رواية الموقع المجهول الفصل الثاني 2 بقلم هاجر حسين

رواية الموقع المجهول الجزء الثاني

رواية الموقع المجهول البارت الثاني

رواية الموقع المجهول
رواية الموقع المجهول

رواية الموقع المجهول الحلقة الثانية

الشاويش علي/الحادثه في نفس المكان ونفس الموقع اللي حصلت فيه الحوادث اللي فاتت

عز راح على موقع الحادثه

الطب الشرعي/مفيش اي اثر لأي لأيد حد او حتي حيوان على الضحيه يافندم

نادره/ثانيه واحده اي العلامه دي، دي نفس العلامه اللي علي ايد الضحايا اللي قبلها

عز/انتي مين

نادرة/انا صحفيه في جريدة الجيل

عز/مين سمحلك تيجي تقفي هنا

ياامين معتز خدها من هنا

اللوء قاسم المنشاوي /حضرت الرائد وصلنا لفين

عز/مفيش اي اثر لأي دليل لحد دلوقتي يافندم

نادره /تسمحلي اقول حاجه ياسيدة اللوء

عز/هو انا مش قولت تخدو الصحفيه دي من هنا

اللوء /استنا ياعز ممكن تكون تعرف حاجه احنا مش عرفنها قولي

نادره/بصراحه انا كنت بستخبا في كل مره يحصل فيها حدثه عشان اعرف اجيب معلومات بس اللي لحظته

ان بين كل حدثه وحدثه 3ايام والحادثه لما بتحصل بتحصل في نفس المكان نفس المعاد حتي التوقيت اللي بنلاقي فيه الجثه تقريبا كل مره بيبقا نفس التوقيت

اللوء/قصدك تقولي اي

نادرة/قصدي اقول ان عشان نعرف ازاي الجريمه بتم لازم نستني 3ايام هنا ونراقب لحد اليوم الثالت ونعرف اي اللي بيحصل بس من غير حراسه لأن اللي يرتكب جرايم بالدقه دي اكيد واخد كل احتياطاته

اللوء/اسمع ياعز احنا هنعمل اللي هي بتقول عليه ودي هتكون مسئوليتك انت

عز/تمام يافندم

كل القوات مشيت مفضلش غير نادرة وعز

عز/اسمعي هتفضلي معايا هنا يبقي اللي اقوله يتنفذ انتي فاهمه

نادرة /تمام يافندم

نادرة /انا حاسه ان الجرايم غرايبه ازاي بني ادم بيقتل بالدقه دي

عز/الغريب اكتر حته الوقت وكأنه معاد

عده يوم والتاني ومفيش اي حركه غريبه العربيات بتتحرك عادي

ومفيش اي حاجه غريبه

اليوم 3الساعه 12منتصف الليل

في عربية بتعدي عادي وبتيجي عند النفق وبتدخل بس مبتطلعش وبتختفي

نادرة /انت شوفت اللي انا شوفته

عز/انا مش فاعم حاجه العربيه راحت فين

نادرة وعز فضلو يدورو علي العربيه ويشوفو الطريق

عز/امين معتز شوفلنا العربيه فين في النفق بظبط

معتز/مفيش حاجه في النفق يافندم

عز/انت مجنون بقولك العربيه لسه داخله حالا راحت فين

معتز/انا هبعتلك فيديو النفق

عز بيشوف الفيديو مفيش ولا عربيه دخلت او خرجت بقا هيتجنن

نادرة /مش معقول انا وانت شوفنها وهي داخله العربيه راحت فين

عز/مفيش قدمنا غير حل واحد

نادرة /اي هو

عز/احنا هنستنا ال3ساعات يعدو وساعتها هنعرف هي فين

نادرة /انا حاسه ان في غلط

عز /ازاي

نادره /ازي في كاميرات مراقبه في النفق في الدخول والخروج وازاي العربيه متشفتش وهي داخله

عده ال3ساعات وفجأة العربيه بتخرج من النفق وماشيه عادي كأن حد بيسوقها وفجأة بتقف

عز ونادره بيجرو علي العربيه وبيفتحوها وبيلقو

الست اللي في العربيه

نادره/عز بيه واخد بالك ان هدومها مبلوله

عز/ماتت غرقانه بس مفيش مياه في النفق

نادره/مفيش مياه ومفيش حد ازي والعربيه كانت مختفيه علي الكاميرات

عز/في حاجه غلط في النفق ده

عز بيكلم الامين معتز

عز/معتز عايز قوات حالا والطب الشرعي النفق في حاجه مش طبيعيه وانهارده انا لازم اعرف النفق ده في اي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الموقع المجهول)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى