روايات

رواية العدو العاشق الفصل العشرون 20 بقلم مجهول

رواية العدو العاشق الفصل العشرون 20 بقلم مجهول

رواية العدو العاشق الجزء العشرون

رواية العدو العاشق البارت العشرون

رواية العدو العاشق الحلقة العشرون

أدم.. نور… أيه الي وقعك كده..
نور.. أصلي حاولت أقوم أغير هدومي ما قدرتش أقف..
أدم.. مش أنا قولتلك لو عوذتي حاجه ترني الجرس وأنا هاجيلك.
نور.. مش عايذه منك حاجه..
أدم.. بطلي عند شويه وقام شايلها وحطها علي السرير برفق..
أدم.. قوليلي كنتي قايمه راحه فين..
نور.. كنت عايذه أخود شاور وأغير هدومي..
أدم.. تمام.. وقام دخل غرفة الملابس وجاب لبس لنور وراح لنور
أدم.. أنا جبتلك لبس تعالي أما أساعدك وأدخلك الحمام تاخدي شاور..
نور.. لاء مستحيل مش عايذه منك أي مساعده وطول الفتره الي أنا قاعده فيها هنا لو سمحت ماتكلمنيش لحاد ما أخف وأروح عند خالتو.. 🥺🤨🤨🫵🫵🫵
أدم.. ياسلام دا الي هو أزاي يعني أنتي ناسيه أنك مراتي ولسه علي ذمتي.. 🤨🤨🤨😡😡
نور.. لاء مش ناسيه بس الظاهر أنك أنتا ألي ناسي أنتا عملت فيا أيه..
أدم.. خلاص يانور قولتلك أما تخفي لو طلبتي أواديكي عند خالتك تريحي أعصابك ساعتها مش هارفوض ويله تعالي عشان تدخلي تاخدي شاور وماتخافيش هادخلك الحمام وهاسيبك لوحدك وأطلع ولو عوزتي حاجه أندهي عليا.. 🤨😔😔🤨🤨
نور.. أذا كان كده ماشي.🤔🤔🤔🤔🤔
وقام أدم شال نور ودخلها الحمام وملئ البانيو بالمياه ووضع فيها شاور….
أدم…يله غيري هدومك وخودي شاور يريح أعصابك ولو أحتاجتي حاجه أندهي عليا….
نور….ماشي وقامت قفلت الباب ورا أدم وغيرت ملابسها ونزلت في البانيو لعلها تريح أعصابها….
وبعد دقايق..خلاصت نور شاور وقامت لافت عليها الفوطه وجت تخرج من البانيو أتزحلقت وقعت علي الارض وحاولت تقوم ماقدرتش وقامت ندهت علي أدم..وأدم أول ماسمع صوتها راح بسرعه فتح باب الحمام لاقا نور واقعه علي الارض..
أدم..نور بردو وقعتي نفسي تبطلي عندك ده . وأماتحتاجي مساعده قوليلي مهأه كان الخلاف ألي بينا أنا بردو جوزك..
نور.. أنتا لسه هاترغي ساعدني أقوم عشان البس والا أنتا فرحان بمنظري ده….
أدم… أنتي مافيش فايده في لسان أمك ده. وقام غمزلها بعنيه..
أدم.. بس عايذه الصراحه أه فرحان بمنظرك الي ذي القمر ده ياموزتي.. 🤔😉😉😅😅
نور.. علي فكره أنتا قليل الادب لو هاتساعدني أتفضل لو مش هاتساعدني أندهلي حد من تحت يساعدني..
أدم.. نعم ياروح أمك أنتي عايذه حد من الخدامين يشوفك بالمنظر ده ياست هانم……. 😡😡😡😡😡😡😡
نور.. يخرب بيت التخلف.. أنا قصدي داده سميحه وأتفضل شيلني بقه أحسن شكلي بردت.. 🤨🤨🤨🤨
وقام أدم شايلها ودخلها غرفة النوم ووضعها علي السرير برفق.
أدم.. أتفضلي لبسك أهو تعالي أساعدك تلبس بقا..
نور.. أيه لاء طبعا أطلع باره أنا هالبس هدومي لوحدي.. 🙄🙄
أدم ماتخافيش هالبسك وأنا مغمض عيني.. 🤔😅😅😅
نور… ياسلام ما ممكن تفتحها ياظريف.. 🤔🤨🤨🤨
أدم.. طب أقولك هالبسك والنور مطفي عشان تعرفي أن أنا أنسان مؤدب وأنتي ظالماني. 🤔😉😅😅😅
نور.. أطلع باره يا أدم علي ماأغير هدومي..😡😡😡😡😡
أدم… أنتي حره أنا غلطان أني كنت عايذ أساعدك أنا بس الي قلبي طيب وماهونتيش عليا… 🤔😉😉😉😉😅
نور.. أه أنتا هاتقولي علي قلبك الطيب. روح ياشيخ ألهي تولع في وسط البحر وماتلاقيش الي يطفيك.. أيه الهبل الي بقوله ده هايولع في وسط البحر أزاي دانا غبيه أوي منك لله ياأدم جننتني
وجبتلي هطل في دماغي من عمايلك السوده…
كل ده وأدم واقف باره سامع كلامها وعمال يضحك عليها..
أدم.. 😅😅يابنت المجنونه اابت أتهبلت بعشقك يابنت المجانين
وبعد شويه خبط أدم علي الباب.ودخل لاقا نور قاعده علي كرسي التسريحه وبتحاول تسرح شعرها ومش عارفه.
أدم..تسمحيلي أسرحلك شعرك أنا..
نور..هاتعرف..
أدم..طبعا وأعملهولك فورمه كمان..
نور..واللهي طب أتفضل.بس لو بوظته هاخنوقك..🤔🤨🤨
ومسك أدم فرشة الشعر وفضل يسرحلها شعرها..
أدم..علي فكره شعرك حلو أوي يانور يله غمضي بقا عينك عشان المفجأه عاملك فورمه تجنن….
نور..بجد أديني غمضت أهو ..
أدم.. أعدلي بس راسك عشان أظبوطلك الفورمه… وبعد ثواني قال
أدم.. خلاص أنا خلاصت ها أيه رأيك تجنن مش كده..
نور أأأأه. مين الغوريلا دي.. 🙄🙄🙄🙄🙄
أدم. أنتي يانور ها أيه رأيك في الفورمه تجنن مش كده.. 🤔😅
نور… ألهي تتجن ياشيخ دي فورمه دي دانتا عاملني شبه أمنا الغوله.. الله يحرقك. يا أدم قطعتلي الخلف… 🤨🤨🤨😡😡
أدم.. تصدقي أنا غلطان كنت عايذ أساعدك ياحيوانه أنتي حره خودي الفرشه وسرحيه أنتي علي ما أروح أعملك سندوتشات عشان تاكلي وتاخدي علاجك..
نور.. هات. هو أنا ليا نفس أكل بعد ماشوفت منظري ده 🤔😡
وراح أدم المطبخ يعمل سندوتشات لنور..
وفضلت نور تسرح شعرها وبعد ما خلاصت لاقت أدم داخل ومعاه السندوتشات والعصير…
أدم يله يانور عشان تاكلي وتاخدي العلاج وقام مسك أيدها وقعدها علي السرير وحط جمبها السندوتشات..
نور.. أيه كل السندوتشات دي..
أدم.. لازم تاكلي كويس عشان تاخدي العلاج وياسيتي أنا هاكل معاكي عشان أفتح نفسك..
وبعد شويه كانو خلاصو أكل قام شال أدم الصنيه. وجاب العلاج أداه لنور..
أدم.. يله يانور عشان ننام…
نور.. ماشي أفضل أنتا..
أدم.. ماشي وكان لسه هاينام..
نور. أنتا بتعمل أيه.. 🤔🤔🤔
أدم.. هانام هاكون بعمل أيه..
نور.. ياسلام لاء طبعا ماينفعش روح أوضتك..
أدم.. طب ماهي دي أوضتي بردو يانور.. بوصي أنا عندي فكره هاقسم السرير نصين و هاحوط فوطه في نص السرير أيه رأيك.. 😉😉😅
نور.. واللهي ده ناقص تقولي هاحوط منديل في الوسط..
أدم.. نور أنا تعبان وعايز أنام يله تصبحي علي خير…
نور.. دانتا أنسان رخم ومستفذ…. وقامت مسكت مخده وحاطاها بينها وبين أدم وبعد دقايق راحت في نوم عميق.. 😔😔😔😔
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
وتاني يوم حس أدم بثقل علي صدره فتح عينه وجد نور نايمه علي صدره فأبتسم وجد شعرها ىغطي وشها وبدأ يحرك شعرها بأنامله وبدأ يتأمل وجهها الابيض وخدودها الممتلئه وشفايفها الورديه وفجأه حس بأن نور بدأت تحرك جفونها وفتحت عيونها
وأول ما فتحت عيونها وجدت نفسها في حضن أدم..
أدم.. صباح القمر زيك يانوري.. 😉😉💖❤❤️‍🩹
نور.. أأأ.. أنا أسفه ماكنتش أقصد أنام علي صدرك أصل نومي تقيل. ومش بحس بنفسي وأنا نايمه.. 🙄🙄🥺🥺😔
أدم.. بس أنا مش مضايق بالعكس ده أكتر يوم نمت فيه وأنا حاسيت بالحب والدفئ وأنتي جمبي يانوري أرجوكي يانور ماتسيبنيش أنا ماصدقت أنك دخلتي حياتي ونورتيها بعد ماكانت
عتمه أنا من غيرك كنت عامل زي الجسم الي من غير روح
وكل الي عملته معاكي كان من ورا قلبي كان بسبب واااا
وفجأه الباب خبط….
أدم. أحم.. أدخل..
داده سميحه… صباح الخير في واحده تحت بتقول أنها الممرضه ألي أتفقت معاها أمبارح عشان مادام نور هو أيه الي حصل يابني مالها نور..
أدم.. مش وقته ياداده أنزلي قوليلها ربع ساعه وتطلع..
داده… حاضر.. عن أزنكو..
أدم.. يله يانور تعالي أساعدك عشان تغيري هدومك علي ما الممرضه تطلع..
نور.. لاء شكرا روح أنتا شغلك..
أدم لاء أنا مش هاروح الشغل النهارده هاقعد معاكي..
براحتك أنتا حور.. أدم من شويه كنت بتقولي أن في شخص هو السبب في معاملتك بقسوه معايا مين الشخص ده…
أدم.. مش وقته يانور بعدين أنا هاخوش أخود شاور..
وبعد ثواني خرج أدم وهو يرتدي بنطلون وكان عاري الصدر وماسك الفوطه بينشف شعره..
نور.. أأأيه قلة الادب دي ماتلبس تيشرت والا حاجه.. 🙄🙄🙄
أدم.. أيه أتكثفتي يانوري فنظرت له نور وجدت عضلاته البارزه
وجسمه الرياضي وفضلت تتأمل وسامته.. وفجأه دخلت الممرضه
وأول ماشافت أدم وقفت و تنحت تتأمل جسد أدم الرياضي..
وفجأه حست نور بغيره شديده علي فنظرت للممرضه بغضب..
نور.. أنتي ياماما واقفه عندك بتبصي علي أيه وأزاي تدخلي هجم زي الجاموسه كده..🤨😡😡😡😡😡😡
الممرضه…. أنا أسفه يافندم ماكنش قصدي وبعدين الاستاز قال أدخل بعد ربع ساعه.. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
نور.. ولو المفروض تخبطي علي الباب وأحنا نقولك تدخلي والا لا
وأول أدم ماحس بغيرة نور فحب يستغل الموقف فنظر للممرضه.
أدم… خلاص يانور أكيد الاموره ماكانتش تقصد مش كده ياحلوه..
الممرضه.. هااا… فعلا ياموز. أحم.. قصدي يافندم… 🙄🙄🙄
فنظرت نور بغضب للبنت وقالت لها.. 😡😡😡😡
نور.. يله أخفي باره وماتدخليش غير لما نقولك
الممرضه.. حاضر يافندم وخرجت الممرضه..
وفجأه قامت نور من السرير بغضب وراحت لادم وقالت..
نور.. أنتا أزاي تقف قصادها كده وكمان واقف بتعاكسها قدامي..
أدم.. أنتي بتغيري عليا يانوري.. 😉😉😉❤️‍🩹❤💖
نور… …. ها مين أنا لا طبعا أنا أقصد المفروض أنا مراتك وتخاف علي منظري قدام الناس…
وفجأه بدأ أدم يقرب منها ومسكها من وسطها وقربها ليه..
أدم.. يعني أنتي ماغرتيش عليا طب عيني في عينك كده..
نور.. لاء ماغرتش وعيني في عينك أهو عادي وما غ. لم تكمل نور كلامها فالتهم أدم شفايفها في قبله شوق لنور الي بيعشقها
حاولت نور تخلص نفسها من حضنه ولا كن فجأه وجدت نفسه لم تقدر علي معارضته ومغادرة حضنه…
وبعد ثواني خرجت نور من حضن أدم. فقال لها أدم..
أدم.. أرجوكي سامحيني يانور وأدينا فرصه نبدا ياه جديده..
نور.. مش هاقدر أنسا علي الاقل دلوقتي يا أدم..
أدم.. وأنا مش هيأس يانور لحاد ماتسامحيني.يانوري.. 🌹❤❤️‍🩹
وفي مكان في الفيلا كانت تجلس الممرضه تنظر للفيلا ومبهوره
وبتحسد نور علي أدم والثراء الفاحش وبدات تقول لنفسها..
الممرضه… صحيح يدي الحلق للي بلا ودان أنا المفروض أكون في العز ده بدالها وأكون أنا مرات أدم الموز ده مش هي بس ملحوقه
أنا مش هار تاح غير لما يكون العز ده وأدم ليا لوحدي.. 😹😹

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العدو العاشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!