روايات

رواية السم في العسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الجزء الثالث عشر

رواية السم في العسل البارت الثالث عشر

رواية السم في العسل الفصل الثالثة عشر

 

الظابط

( طيب واي دخل مرضها في كل اللي بيحصل ده وانك تاخد البنت من أحلام ما كنت تاخد مراتك وتسافر بلدك وخلاص)

عدنان

( ي باشا زوجتى ليها ٣ اخوات وميراث من والدها كبير ولما اخوتها عرفوا انها مريضه رفعوا عليها قضيه حجر وكسبوها وقالوا لو عقلها رجع لها هتاخد ميراثها وهيتنزلوا عن القضيه ” قرب منه”

اصل ميراثها كبير ملايين ي باشا وهى مريضه لا تدرك اي شئ وبالصدفه قابلت الست ديه في ملهي ليلى وكنت سكران طينه وحكيت لها وانا مش حاسس ع كل اللى حصل وخصوصا بعد ما خسرت فلوسي في مشروع هنا وكنت متكل ع ميراث زوجتى)

ليلي بغضب

( كذاب ي بيه ده معاه فلوس، انا سمعت مدام احلام وهي بتقول انها خدت منه ٤ مليون جنيه)

الظابط ل عدنان

( انت اديتها ٤ مليون جنيه)

عدنان

( ايوة ادتها وكنت واخدهم من ابن عمي من حسابه وتقدر حضرتك تشوف الحساب وتتواصل معاه، ي باشا انا من شهرين فلست وطلبت من اهل زوجتي حقها وأخواتها رفضوا)

ملك

( طيب واي دخل فريحه في موضوعكم)

الظابط ” بيبصلها، ياريت متتكلميش غير لما أسألك”

الظابط ل عدنان

( طيب ي استاذ عدنان، فريحه اي دخلها بكل اللي بتقولوا ده)

احلام ” العسكري بيفوقها”

عدنان ” بيبصلها”

( ي باشا الغرقا”ن بيتعلق بقشايه والشيطانه اللي اسمها احلام هي اللي شارت عليه وقالتلى مراتك مش هتخف غير لما تجيب لها بنت وتشوفها وقتها هتحس انها بنتها وهترجع لعقلها وتاخد ميراثها)

الظابط

( اه وطبعا ده مقابل ال ٤ مليون جنيه)

( بس انت كنت هتاخد البنت وتسافر بيها بره مصر)

عدنان بخزيان ” وطى راسه لتحت”

( ودى كانت غلطتى، بس والله انا كل اللي كان يهمنى ان زوجتى يرجع لها عقلها وميراثها يرجع لها)

الظابط بزعيق

( يعني علشان يرجع لها عقلها تسرق روح من حضن امها)

عدنان بخوف وتوتر

( انا مسرقتش، احلام اللي اتصلت بيا وقالت إن معاها بنت بس انا مسرقتش صدقنى”

احلام ” فاقت وقامت وقفت قصاد الظابط وهي بتشاور علي عدنان “

وبدون وعي ( كذاب ي باشا، ده كان هيسافر بيها وكمان سماها ريتاچ)

جوهره بضحكه بلهاء ( ريتاچ بنتى)

” جريت ع عدنان ومسكته من وشه خربشته “

( فين ريتاچ، ودتها فين، وبضحكه هيستريه، اوعي تكون قتلتها تانى، مش هسيبك وبقت تخربشه من كل حته في وشه)

العسكري” بيحاول يبعدها عنه”

عدنان قرب من الظابط

( ارجوك انا عاوز اخرج لان حالتها حرجه ومحتاجه علاج)

الظابط

( للأسف بكره كلكم هتتحولوا ع النيابه)

وخرجت ملك وليلي من القسم وهما منتصرين بعد ما سلموا احلام وعدنان للشرطه…..

في فيلا الدمنهوري..

” معتزه خارجه من الفيلا، عربيه مجهوله قاطعت طريقها، خرجت بنت من الشباك”

(لو سمحت متعرفيش شارع….)

” معتزه وطت وقالت، بتقولي اي”

” البنت بسرعه رهيبه طلعت منديل وخدرتها، خرج شاب بسرعه قبل ما تقع ع الارض وشالها ركبها العربيه وقفل الباب وطلع ع أقصي سرعه”

في اللحظه دي كان أحمد خارج من الفيلا

” ماسك الفون وبيتكلم وكان باين على وشه الارتباك لدرجه انه مخدش باله من العربيه اللى خطفت معتزه “

خرج ع باب الفيلا وطلع ع اول الطريق اخد تاكسي…..

في منزل تحيه” منار واقفه مكانها مصدومه”

( ماشى ي كارم انا هوريك )

” خدت فريحه من ايدها ولسه هتنزل بيها شافت احمد طالع ع السلم جري زى المجنون “

رجعت مكانها وشدت البنت ووقعوا الاتنين ع الارض

” فريحه مفيش منها اي رد فعل”

منار بصدمه ” بتحاول تقوم ومش قادره تصلب طولها”

في نفسها ( ي نهار اسود، احمد مع سهر، يعنى عارف انى منار، علشان كده مكانش بيقرب مني ولا كان عاوز يلمسنى وبتوعد : ماشى ي أحمد اما وراتك انت كمان وانتقمت منك اشد انتقام مبقاش انا منار)

سابت فريحه ونزلت وهي بتتسحب

” وقفت ورا الباب بتحاول تسمع اي اللي بيحصل ما بينهم”

كان صوت سهر ” بتزقه وهي بتعيط”

( ابعد عني انت خاين)

احمد

( والله انا عمري ما خونتك، صدقينى)

سهر بانهيار

( ده انت نمت معاها ي أحمد)

احمد

( انتى مجنونه، انتى بتقولي اي)

” طلعت الفون وشغلت الفيديو”

احمد بصدمه

( مستحيل)

كارم بصدمه

( لا لا لا) ” قعد ع الكرسي ومش قادر يتنفس”

احمد بصدمه ” رمي الفون ع الارض”

وبانهيار( لا لا لا لا وبقي يبعد لحد لما وصل ع باب الشقه)

منار ” حست انه خارج طلعت بسرعه ع فوق”

وقفت مكانها ” ايدها ع صدرها “

(الحمد لله)

منار بتفكير ” بتبص ل فريحه”

( هعمل اي دلوقتى)

” فريحه قعدت ع الارض وراحت في النوم”

منار” قربت منها وشالتها وحطتها في عشه كانت موجودة، قفلتها عليها وسابت جمبها چركن البنزين”

وفي نفسها بخباثه وغل” (رجعالك تانى متقلقيش

وبضحكه سخريه هههه ي بنت اختى)

ونزلت جري قبل ما احمد يطلع من الشقه

راحت ع المكان اللي كانت راكنه فيه العربيه

ركبتها وفي نفسها ( الحمد لله انى كنت راكنه العربيه بعيد عن البيت خالص، وخصوصا مكنتش عامله حسابى ان احمد وكارم عاملين عليه ربطيه

مع ست سهر هانم)

__وصلت الفيلا وكان باين عليها القلق جدا

دخلت ع المطبخ علشان تشوف تحيه ولقيتها بتعمل اگل كتير وبتلفو في ورق فوم

منار في نفسها

( كمان هتوديلهم اكل وبتوعد.. ماشى)

” راحت ع اوضه تحيه رجعت المفتاح في شنطتها”

بعد ما خلصت طلعت ع اوضتها مسكت الفون واتصلت بحسين الشاب اللي في الصيدليه وطلبت من سم يقتل فالحال مقابل اجر مادي كبير

حسين بهروب : من عنيه ي مدام بس انا مليش دعوه

منار : عيب عليك

حسين : عنوان حضرتك فين

وخد منها العنوان، ساعه واكون عند حضرتك

منار : مستنياك

ودخلت خدت شاور وكانت بتحاول تبين انها هاديه ونفسيتها مستريحه علشان لما احمد يجى ميخدش باله انها عرفت اى حاجة

عدت ساعه واحمد لسه عند سهر اما حسين كان وصل وواقف قصاد باب الفيلا نزلت وخدت السم من غير ما حد يشوفهم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية السم في العسل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى