روايات

رواية مجنونه الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم الملكة المتوجة

رواية مجنونه الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم الملكة المتوجة

رواية مجنونه الفهد الجزء الرابع عشر

رواية مجنونه الفهد البارت الرابع عشر

رواية مجنونه الفهد الحلقة الرابعة عشر

مريم بتوتر: معاذ
معاذ: نعم ي حبيبي
مريم بتوتر: بابا عايش ي معاذ انا مش يتيمه أنا يتيمه الام بس
معاذ بهدوء عكس البركان داخله: وخبيتي عليا ليه وقولتي انك يتيمه
مريم ببكاء: لأن بعد موت امي ابويا كان عايز يجوزني لابن اخوه وهو كان طمعان فيا وفي فلوس ابويا حاولت افهم ابويا انه مينفعش ابويا قالي بطلي دلع بنات وابن عمي حاول يتعدى عليا كذا مره وانا مقدرتش استحمل كل ده فهربت
معاذ: ومقولتيش ليه كده من الاول
مريم ببكاء: لو كنت قولتلك كده كنت هنزل من نظرك اوي بس مقدرتش اخبي عليك اكتر منك كده
معاذ: لدرجه دي شيفه حبي ليكي ضعيف لدرجه دي مش واثقه فيا وفي حبي ليكي ماشي ي مريم وانا مش هقرب منك غير أما تتاكدي اني استهلك وتبقي واثقه فيا أنا ماشي دلوقتي وهتاخر اتمني أما ارجع ملقيش صاحيه

 

 

خرج معاذ وترك مريم وهي منهارة ركب معاذ سيارته وذهب الي مكان فارغ واوقف السيارة ونزل من السيارة
معاذ بصريخ: لييييييييه ليييييييييه لدرجه دي انتي مستضعفاني ليييييييه مش واثقه فييييبببييا ليييييييه ي مريم انتي لو كنتي قولتيلي والله كنت هتجوزك برده أنا بحبببببببببببببك اووووووي ليه بتعملي فيا كده
وقع علي الارض وأخذ يبكي مرت الساعات وملاك وفهد منغمسان في عسلهم ورجع معاذ القصر علي الساعه 1 وتمني أن تكون مريم قد نامت
دخل معاذ الغرفه فوجد حوريه ترتدي لانجيري أسود قصير يظهر بياض بشرتها وتضع روج احمر صارخ
تجاهل معاذ مريم وهو يكاد ينقض عليها لكن مهلا عزيزتي يجب أن اعقبك فغلطتك لا تغتفر بسهولة دخل الحمام ولم يلتفت إليها وخرج منه بعد بضع دقائق وكان يرتدي بنطلون قطني فقط وجلس على حافه السرير يقوم بفعل شئ في هاتفه فسحبت منه مريم الهاتف وجلست على قدمه
مريم: اسفه ي حبيبي
معاذ في نفسه: الله يخربيتك بتلعبي علي الوتر الحساس بس برده مش هعديها كده وقال ببرود مصطنع: مريم عايز انام
قامت مريم باحتضانه وقبلت رقبته: بقولك أسفه
معاذ بضعف: مريم لو سمحتي

 

 

قامت مريم بطبع قبله خفيفه على شفتيه: أسفه ي زيزو ي حبيبي
فسحبها معاذ وأصبح يعتليها وقال: يعني ينفع اللي عملتيه
مريم: والله مش هتحصل تاني ومش هخبي عليك حاجه تاني
معاذ: لو عملتيها تاني هيبقي فيها طلاقك
مريم وضعت إصبعه علي شفتيه: اياك تجيب سيره الطلاق تاني
معاذ : وانت اياكي تخبي عليا حاجه تاني
مريم بابتسامة: اتفقنا
معاذ بخبث: ندوق العسل ده بقي
دفعته مريم: لا ده انا كنت بصلحك بس لكن متحلمش تقرب
معاذ: يعني كنت بتصديني
مريم بسماجه: بصراحه ايوه
معاذ: ده انتي جريئه بقي ومش خايفه
مريم: لا مش خايفه
معاذ: طب تعالي بقي
واقترب منها ونسيبهم بقي علشان كده عيب 🤫🤭
عند مايا وعاصي
مايا: هنعمل ايه ي عاصي
عاصي:……”هنعرف بعدين”

 

 

مايا: ده انت دماغك سم يخربيتك
عاصي بشر: امال ي بنتي هو أنا اي حد ولا ايه تعالي بقي علشان واحشاني
مايا بدلع: يلا ي حبيبي
وذهبوا ليفعلوا ما حرمه الله
جاء الصباح علي الجميع
عند فهد وملاك
استيقظ فهد فوجد ملاك تنظر اليه وتتامله
فهد: صباح الجمال ي ملاكي
ملاك: صباح النور ي فهدي هو ………
انصدم فهد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مجنونه الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!