روايات

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الفصل الأول 1 بقلم نوران هشام

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الفصل الأول 1 بقلم نوران هشام

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الجزء الأول

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته البارت الأول

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الحلقة الأولى

بتبدأ روايتنا من عند شباك غرفه بطلتنا حور الشمس بتدخل من الشباك بتعها بتفتح عينيها بكسل وتبص فى الساعة وتلقيها ٨ تقوم تاخد شاور سريع وتصلى وتلبس بنطلون بوى فريند وعليه شميز ابيض وطرحة سيمونى وتنزل علشان تحود على ريتال وبعدين تروح الجامعه حور وريتال فى كليه هندسه
تاخد تاكسى وتروح على بيت ريتال يمنى تفتحلها
يمنى:حور عاملة ايه بابتسامه
حور:الحمد لله يا يمنى انتى عامله ايه
يمنى :الحمد لل… ولسه هتكمل طلعت ريتال وهيا بتجرى على حور وخدتها فى حضنها وقالت عامله ايه
حور بضحك على عبط صديقتها:الحمد لله يختى يالا علشان منتاخرش على الجامعه
ريتال:صح يالا وخادوا تاكسي وذهبوا للجامعة
ريتال كانت لابسه فستان اسود وطرحه سودة
وصلوا الجامعه وحور قالت بت يا ريتال انا جعانه
ريتال:وانا كمان انا لسه مفطرتش
حور وانا كمان تعالى ناكل سندوتشين شاورما الأول
ريتال:يالااا
ريتال طلبت ٣سندوتشات حور استغربت فهما اتنين بس التالت لمين
حور:احنا اتنين التالت لمين
ريتال وهيا بدات تاكل:ليا طبعا
حور ضحكت وقالت طول عمرك مفجوعه وهمك بطنك
ريتال عملت بايديها حركه مضحكه حور ضحكت وبدات تاكل علشان يلحقوا المحاضرة بعد اما خلصوا كانوا داخلين ولكن قاطعهم صوت الدكتور العالى وهو بيقول :براااااااااااااااااا انا محدش بيدخل بعدى
حور وريتال فى نفس الوقت:احسن بردوا احنا كنا داخلين الجنه يعنى
الدكتور:شالتوا الماده
ريتال طلعت لسانها وخدت ايد حور وطلعوا
وراحوا الكافيه
ريتال:انا عايزة عصير ليمون علشان دمى فار من الدكتور الحيوان ديه
حور بضحك:وانا عصير برتقال
وبعد كده خلصوا وراحوا يحضروا بقيت المحاضرات ويعد كده خلصوا وحور بيتها من طريق وريتال بيتها من طريق علشان كده مش بيمشوا مع بعض وحور ماشيه كانت حاطة الهند فرى فى ودنها فمكانتش واخده بالها بتيجى عربيه بسرعة كبيرة بس على اخر لحظه بصت حور وفى نفس الوقت العربيه داست فرامل بصوت عالى جدا نزل منها شاب وسيم جدا وكان لابس بدله سودة وساعة رولكس ونضارة قلع النضاره وقال بغضب شديد انتى حيوانه طبعا ديه كان سليم
حور:ضربته بالقلم انت الى حيوان واعمى مش بتعرف تسوق بتسوق ليه (من طبيعة حور مش بتحب حد يشتمها)
سليم هنا غضب العالم كله اتكون فيه فمن يجرأ على ضرب سليم السويفى وقال بغضب شديد جدا وعروقه بدأت تبرز وقال انتى متعرفيش انا مين وممكن اعمل فيكى ايه
حور:لا وميشرفنيش
سليم خلاص كان فاض بيه الكيل وقال بصوت عالى وغاضب :انااااااا سلييييم السويفى
حور خافت من صوته العالى بس مبينتش وقالت ايوه اعمل ايه بردوا
سليم قرب منها وقال بغضب شديد جدا:انا بقاااا هعرفك مين هو سليم السويفى واتكى على عرق فى رقبتها وحور اغمى عليها وشالها سليم وحطها في العربيه وساق بأقصى سرعة الى مكان مقطوع ومرعب وبعد كده شال حور وحطها على السرير وقعد على المرسي بجبروته وبروده المعتاد وفضل يدخن وبعد شويه حور بدات تصحى وقالت:ااااه يانى يااامااا اه اناا فيين وبصت لقت سليم قدامها حاطط رجل على رجل وبيدخن خافت منه ولكن مبينتش
حور:انت مين وعايز مينى ايه
سليم قرب ورمى السجارة على الأرض وداس عليها جامد وبدأ يقرب منها وحور تقوله انت يا عم انت عايز ايييه
وسليم غضبه عميه ومش سامعها كل الى كان فى دماغه ان ازاى هيا ضربته وبعدين قرب اكتر وقال :كل خير ورمى الجاكيت بتاعه على الأرض حور خافت منه
حور بخوف:ااانت ب بت عمل ااايه
سليم ابتسم بخبث وهو شايف خوفها وبعد كده بدأ يفك ازرار القميص بتاعه ورماه على الارض وقال بخبث انا بقا هدفعم تمنوالقلم ديه كويس واعرفك مين هو سليم السويفى وشد الطرحة بتاعتها وظهر شعرها البنى الطويل وحور بتصوت وبتحاول تزقه بس فى فرق بينها وبينه وفجاه سليم قطع الشميز بتاعها ورماه على الأرض وشد البر*ا بتاعها ورماه على الأرض رماها على السرير وانقض عليها زى الوحش الجاءع وحور تصرخ وتعيط وتقوله حرام عليك انت بتعمل ايه والنبى متعمل كده وتنهار جامد وهيا بتحاول تقاومه بس سليم كان غضبه عميه بيقبلها بعنف وبيفتكر القلم لحد اما حور صرخت صرخه طلعت كل اللى جواها من وجع
حور:لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااابعد وفجأه اغمى عليها وسليم مخدش فى باله وفضل كده لوقت طويل
فى الصباح
حور صحت بتعب شديد لقت سليم نايم جمبها وباصت على نفسها لقت نفسها عاري*ه تماما وسليم هكذا وبصت على السرير لقت السرير بأكمله دم شهقت بصدمه وافتكرت ماحدث انبارح وانهارت فى العياط فهى خسرت شرفها ومستقبلها ضاع وقعدت تعيط وتصوت وفجأه سليم صحا على صوتها وقال ببرود علشان تعرفى تمدى ايدك تانى على سليم السويفى
حور بعياط وانهيار:منك لله منك لله حسبى الله ونعم الوكيل فيييييك واغمى عليها
سليم ببرود:انتى انا عارف الشويتين دول والسهوكة بتاعت البنات ديه وهز ايديها ولقاها فعلا مش بترد اتعدل وضرب بخفه على خدها لقاها مش بترد لفها بالملايه كويس(فهدومها كلها اتقطعت)ولبس وساق بأقصى سرعة ووصل للمستشفى
وقال بصوت عالى جدا هز اركان المستشفى:انتواااااا ياااااا بهااااااايم ياللى هنا عايز دكتورة بسرعة
جيه دكتور عليه ببرود وقال : حضرتك انت موجود هنا فى مستشفى محترمة ازاى تزعق كده
سليم:انا سليم السويفى يا روح ام*ك
الدكتور اول لما سمع اسمه اتنفض بخوف شديد وقال:س سليم بيه ترولى بسرعة
وكان جايه علشان يكشف على حور سليم لكمه لكمه اوقعته ارضا وقال بصوت جهورى:انا قووووووولت دكتووورة
الدكتورة جات بسرعة ودخلت وكشفت على حور وطلعت بغضب:البنت اتعرضت لحاله اغتصاب عنيفة المفروض يتعمل محضر
سليم ببروظ:طب مانا عارف
الدكتورة بغيظ منه ومن بروده:حضر…. ولسه هتكمل سليم سابها ودخل اوضة حور
دخل لقاها نايمه ووشها شاحب وشفايفها لونها ازرق ومتركب لها محلول مثل البرود وقعد على الكرسي
بعد شويه حور فتحت عنيها وقعدت بتعب وبصت للشباك
سليم استغربها فكان مفكر أنها هتنهار وتفضل تعيط وكده لكن حصل العكس كانت هادئه جدا ولكن بداخلها كانت تريد ان تصرخ باعلى ما عندها ولكن كانت تامن بقدر الله واقسمت بداخلها ان تكون قويه وتندم سليم على فعلته هذه
سليم طلع ودخل وهو معاه فستان لحور
سليم:خدى البسى ديه
حور باصة الشباك ومردتش
سليم:خووودى البسى ديه
حور زى مهيا بردوا
سليم:انا مبحبش اعييييد كلامى
اخيرا حور بصتله وخدت الفستان ودخلت الحمام بس كانت بتتسند على الحيطه بتعب شديد ودخلت لبست الفستان لونه بيبى بلو وعليه طرحة بيبي بلو وطلعت وهيا بتتسند على الحيطه وسليم كان بيراقبها بهدوء وقال حهزى نفسك كتب كتابنا دلوقتى حور مردتش وشليم اتعصب جامد من هدوءها ديه وطلع علشان ميتعصبش عليها وبعد شويه دخل وهو معاه المأذون حور كانت سرحانه هى هتعمل ايه دلوقتى مشتقبلها ضاع وهلاص هتتحوز اكتر شخص بتكرهه وكرهت الحياه بسببه
وفاقت على جملة المأذون الشهيرة (بارك الله لكما وجعل بينكما في خير)

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى