روايات

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الفصل الرابع 4 بقلم نوران هشام

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الفصل الرابع 4 بقلم نوران هشام

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الجزء الرابع

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته البارت الرابع

رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته الحلقة الرابعة

بعد لما حور خلصت صلاه خدت المصحف وابتدت تقرا صورة يس وبعد لما خلصتها جات تنام معرفتش طلعت البلكونه تشوف شروق الشمس وتاخد هوا وجابت كرسي وقعدت وابتدت تفتكر الى حصلها من اول لما كانت صغيرة وبدات تدمع بس مسحت دموعها بعنف وقالت هخليك تندم يا ابن السويفى انا مش هنزل دمعه تانى بسببك انا الى هخليك تبكى وهخليك تحبنى وتترجانى انى ارجعلك بس سعتها عمرى مهسمحك وهكسرك وهكسر قلبك زى مكسرتتى
سليم سمعها (طبيعة سليم بيصحى بدرى بيفضل يجرى ويلعب رياضة لحد اما يروح الشركه)
سليم بسخريه:هتكسرى مين هتكسرى سليم السويفى وضحك بسخرية
حور بصتله بكره واضح :ايوه يا ابن السويفى هخليك تبكى وتترجانى ارجعلك بس سعتها عمرى مهسمحك وهكسرك ولا هرجعلك(لنرى من هينتصر العشق ام الانتقام)
سليم سابها وراح الحمام وطلع كان لابس بنطلون اسود وتيشرت اسود وكوتشى اسود وراح يجرى شويه
الساعة كانت٥الصبح
———————————–
فى المستشفى
عدا ساعات كتير ويمنى لسه مطلعتش واخيرا الدكتورة طلعت عمر طلع يجرى عليها بسرعه وقال يمنى يمنى عاملة ايه
الدكتورة:حضرتك جوزها
عمر بسرعة:اه
الدكتورة:حضرتك الغبطة الى هيا اتغبطتها كانت جامده والجنين لازم يروح الحضانه حالا لانه نازل بدرى نازل وهيا فى اول السابع يعنى لسه مكتملش كله
عمر بدموع:طب يمنى عاملة ايه ارجوكى طمنينى عليها
الدكتورة:هيا للاسف دخلت فى غيبوبه لمده اسبوع والله اعلم ممكن تطول ولا ايه الغبطة كانت حامدة عليها خصوصا انها كانت حامل
عمر هز رأسه وقال طب ممكن اشوفها الدكتورة لما شافت لهفته عليها قالت ليه تمام بس خمس دقائق بس بس روح البس هدوم التعقيم الاول
عمر دخل ليمنى وكان محطوط ليها جهاز تنفس
عمر بدموع اول لما شافها بالحاله ديه:ي ي يمنى حبيبتى انتى ك ويسه صح انا عمرى متوقعت انى بحبك كده يا يمنى اصحى بقا مش عايزة تشوفى حبيبك ولا ايه وحشتينى يا يمنى وباس ايديها وراسها(احنا مش بنحس بقيمه الحاجه الا لما تروح مننا وللاسف الندم بعد فوات الاوان مش بينفع) والممرضه:لو سمحت كفايه كده
عمر طلع الدكتورة :حضرتك القعده هنا ملهاش لازمه ممكن تمشى عمر فعلا مشى وراح البيت واول لما وصل لقا ريتال قاعدة على الارض وعمالة تعيط وفى حضنها جودى وجميله
عمر :ادخلوا يا بنات جوه وقال لريتال تعالى يا ريتال
ريتال راحت ليه :عمر وال…… ولسه هتكمل قاطعها عمر وهو بياخدها فى حضنه
عمر بدموع:انا مصدقك يا ريتال انا عارفك كويس وعارف انك عمرك متعملى كده بس تعرفى يا ريتال انا عمرى متوقعت انى انا بحب يمنى كده او هيا بتحبك كده
وفضل يعيط وريتال حاولت تهديه لحد اما هدا ودخلوا يناموا شويه فكان يوم متعب
—————————————
سليم لما خلص رياضة طلع وكان عرقان وشكله وسيم ومثير
حور:انا عايزة اروح اجيب هدومى
سليم دخل الحمام من غير لما يرد وخد دش وطلع راح غرفة الملابس ولبس بدله سودة وقميص أبيض وجزمه سودة وساعه رولكس وطلع
حور:عايزة اروح اجيب هدومى والشاحن بتاعى تلفونى فصل شحن
سليم ببرود:تمام ورايا
ونزلوا تحت علشان يفطروا الجد كان على راس السفرة
سليم راح ليه وباس ايديه وراسه باحترام
حور لما لقت سليم عمل كده عملت زيه
سليم اعجب بالحركه الى هيا عملتها ديه
وبدوا يفطروا وبعد كده خلصوا
سليم: جدى انا هروح انا وحور نجيب هدومها
الجد(السويفى):تمام ياسليم
سليم وحور ركبوا العربيه وطلع سليم على بيت حور (ملحوظه سليم عارف كل حاجه عن حور لانه قرا الملف بتاعها)

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني للأنتقام ولكنني عشقته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى