روايات

رواية احبيتك من نظرة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الجزء الرابع والعشرون

رواية احبيتك من نظرة البارت الرابع والعشرون

رواية احبيتك من نظرة
رواية احبيتك من نظرة

رواية احبيتك من نظرة الحلقة الرابعة والعشرون

دكتورة بفرحه:الف مبروك عقبال م ينزل ينور الدنيا.
تبارك:عيطت ونزلت سجدت لربنا وقالت الرضا بالمقسوم العباده.
انور:بفرحه حضن تبارك وقال فعلاً مفيش احلا من رضا ربنا كبير اوي وشال تبارك وقال من هنا ورايح مفيش حاجه انك رايحه ولا جايه انتي هتنوري سرير وكل طلباتك موجبه.
وتبارك:عرفت حور ومريم وكل كان فرحان جدا ليهم وكان وش حور الصغيرة حلو عليهم.
بعد مرور 7شهور تبارك انور الحقني باين كدا بولد وقالت اهاااااااااااااااااااا مش قااااااااااااااااادرة الحقني ي انور.
انور: جري بسرعه في اي ي حببتي مالك.
تبارك:مش قاااادرة ي انور ضهري ورجلي في تخبيط جامد مش قااااادرة وعيطت.
انور:شالها ورن علي حوررر وقال تعالي بسرعه ي حور البيت خدي الشنطه بتاعت البيبي عشان واخد تبارك علي مستشفي بتولد.
حوووور:بسرعه جايه في سكه مسافه سكه.
فهد:في اي ي حببتي.

 

 

حور:تبارك بتولد تعالي نروح نجيب مستلزمات البيبي من البيت.
فهد بضحكه:مش قاااادر فاكره مريم لما رنت عليكي سبحانوا.
حور:صح فعلاً تعالي يلا مفيش وقت لتفسير.
يدوبك انور:شال تبارك وحطها في العربيه صوتتتتت من هنا سمعنا صوت طفل بيعيط.
انور بصدمه:مين الي بيعيط دا.
تبارك:صوتتتتت التاني طفل التاني بيعيط.
انور:بيبص لاقي تبارك ولدت ونزل قدام المستشفي بسرعه ولسه هيشلها صوتتت تبارك لتالت مره وجابت التالت.
انور بفرحه:مشاء الله جبتلنا تلت اطفال بس مش عارف مين دول بنات ولا ولاد.
ممرضه:جريت وقالت مشاء الله اي الولاده العسل دي وانور شال تبارك ودخلوا المستشفي عشان الاطفال.
فهد:الووو ي احمد تبارك بتولد قول لمريم.
احمد:جاين مسافه السكه حاضر ولله واحد فرحان ليهم.
فهد: فعلاً انت بتقول فيها يلا ربنا يتمملهم علي خير.
وفعلا حور وفهد وصلوا وفرحوا جدا بتلت تؤام كانوا بنتين ولد ومشاء الله عليهم كانوا ملايكه.
تبارك:كانت فرحانه جداااا وحمدت ربنا علي رضا ونعمه وقالت فعلاً الرضا بالمقسوم العباده وانا رضيت وربنا قداني ولا دول كمان تلت اطفال الحمد لله.
انور:باس راسها وقال حمدالله على سلامتك يا حببتي شوفتي علاتنا كبرت في 9شهور بقينا خمسه عقبال م نربيهم احسن تربيه.
تبارك:ان شاء الله ياقلبي المهم هنسميهم اي.
انور:تاليه تولين وبراء ارئيك.
تبارك: حلوين اوي ي حبيبي 🤍
مريم واحمد:وصلوا وكان الجو مشحون ب الحب والدفء .
وكل واحد خد عائلته وروح منزله الي بيضمن الحب في الحلال والحنان.
بعد مرور سنين مع الوقت فهد وحور: بقا معاهم اسد الضيف جديد وبقا طالب ثانوي وحمزة وعشق في كليه طب الاسنان اخر سنه ليهم.
مريم واحمد:بقا معاهم حور ريان ،حور دخلت طب اسنان في التاني سنه ليها ،ريان في التانيه ثانوي.
انور وتبارك:تاليه تولين دخلوا هندسه دكور في اوله كليه ،براء دخل حربيه.

 

 

حمزة:حور اي الي انتي لابسه دا.
حور:مالوا لبسي ي عم.
حمزة بعصبيه:ضايق ي حور خشي غيري.
حور:مش هغيره ي حمزة الله.
حمزة بعصبيه: حوررررررر دقيقه وتكوني قدامي بغير كدا عشان اوصلك علي جامعه.
حور عيطت:اووووف بقااااا.
تاليه وتولين وبراء واسد:ماما حوررررررر ممكن تحكلنا قصتك واي الي اتعلمتي من مرضك لما كونتي تعبانه.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احبيتك من نظرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى