رواية احببت فارس الصعيد الفصل الثاني والأربعون 42 بقلم حبيبة محمد
رواية احببت فارس الصعيد الجزء الثاني والأربعون
رواية احببت فارس الصعيد البارت الثاني والأربعون
رواية احببت فارس الصعيد الحلقة الثانية والأربعون
الساعه بتيجي 6:30
رعد: بيكون مستني ريتال تحت
ريتال نزلت وكانت لبسه الفستان وخليتو بلون الاسود وهيلز(كعب عالي) شفاف وكان شكلها زي الاميرات وعامله تسريحه رقيقه وميكب خفيف وسمبل وبرفيوم جذاب ورقيق مع لون عنيها كان شكلها جميل وزي الاميرات بظبط
رعد: تنحلها
ريتال: هاا اي رأيك
رعد: جميل اوووي وكان عاوز يداريها عن عيون الناس كلها وهو بس الي يشوفها بس بعد الفكره عن دماغه
ريتال: طب يلا بينا
رعد: اخد ايدها ومشيو(كان لابس بدله كلاسيك بلون الاسود وساعه)
ريتال: علي فين بقي
رعد: مفجأه
ريتال: امم طيب
بقلم حبيبه محمد
بعد شويه وصلو علي مكان اسمو النافوره الراقصه فدبي وهي أكبر نافورة راقصة في العالم والشرق الأوسط، قريبه من مول دبي وبرج خليفة تصنع أشكال جميلة بالماء تلفت الناظرين إليها، وممكن كمان” تزور برج خليفة، والتسوق بمول دبي
(لو عاوزين احط صور الحجات الي بتكلم عنها قولو معايا صور ليها وشكلها يجنن)
بينزلو من العربيه وريتال بتنبهر بشكل الخارحي للمكان وكان عباره عن نافوره بشكل جميل بيطلع ميه بس النافوره علي شكل زي برج وبيطلع الميه منه المكان بيكون كبير جدآ وفيه سياح من جميع انحاء العالم وريتال عرفت ان المكان دا مشهور بكثره السياح المخلفين الي فيه
رعد: مش يلا ولا اي
ريتال: جميل اووي يرعد
رعد: طيب يلا ودخلو المكان وكان كبير جداً من جوه زي مقولنا
ريتال: بتفضل تتفرج علي المكان وبتنبهر اكتر بجمالو زي جمالك كدا♡
رعد: مش تهدي بقي وتيجي نقعد نتكلم شويه
ريتال: حاضر تعالا
رعد: اخدها وراحو فمكان منعزل وجنبو نافوره بشكل حبيب وحبيبته وكان فيه طرابيزه وكرسين (قعده رومانسيه من الاخر)
ريتال: بصدمه دا انت مجهزه
رعد: حرك راسه ب ايوه
ريتال: قعدت علي الكرسي شكرا اووي
رعد: تحبي تاكلي
ريتال: بكسوف اي حاجه
رعد: طلب نجرسكو
ريتال: بحب شكرا
رعد: مفيش شكر بينا بقي
بقلم حبيبه محمد
ريتال: المكان جميل اووي بس هو لي بعيد عن الناس
رعد: عشان انا الي عاوز كدا
بيقعدو يتفرجو علي جمال الخالق وعلي الشط الي وراهم والنافوره لغايت ما الاكل بيجي
ريتال بدات تاكل هي ورعد
بعد شويه خلصو اكل ورعد قالها تشربي عصير اي
ريتال: بمرح لا دا انت ناوي علي تكلفه بقي
رعد: ضحك اطلبي انتي بس وملكيش دعوه هاا
ريتال: بمرح يسيدي اي حاجه منك حلوه اها شوفت دي (تقصد ع الكلام الي قالتو يعني)
رعد: بضحه اظهرت غمزاتو الساحره لا دا انا امي دعيالي بقي
ريتال: بصت لغمزاتو بتوهان وضحكت
رعد: تشربي اي
ريتال: هشرب قهوه زيك يعسل
رعد: طلب اتنين قهوه واحده ساده والتانيه مظبوطه وفضل يضحك علي كلام ريتال
ريتال: بستغراب بتضحك علي اي
رعد: عليكي يعسل
ريتال: فهمت انو بيضحك علي كلمه عسل ضحكت معاه
بعد شويه القهوه بتيجي وبيشربوها
رعد: بجديه اكلنا وشربنا القهوه نتكلم ف المهم بقي
ريتال: بتمثل الخوف اوعي تقول ممعكش فلوس وهنمسح الاطباق
بقلم حبيبه محمد
رعد: ضحك لا
ريتال: يبقي في نصيبه انا عارفه القعده الحلوه دي وراها نصيبه وقالت بأشبه بندب حظها اه ياني يماا ياني ملحقتش اتهنا يعيني عليكي يريتال ملحقتيش تتهني يحبيبتي اه ياني
رعد: ضحك جامد عليها وقال مره واحده باااس ايي للدرجادي عارفه انك بتعملي مصايب
ريتال: لا وانت الصادق دا حظي علي راي المثل المنحوس منحوس حتي لو علقو علي راسه…سكتت
رعد: ضحك لو علقو علي راسه اي
ريتال: فانوس يخويا
رعد: فضل يضحك وكان بيضحك من قلبه بجد وقال: انا نفسي اعرف انتي بتجيبي الكلام دا منين
ريتال: ضحكت من التمثيل بشوف افلام كتير
رعد: ضحك ادي اخرت الي يسيبك تندمي ف الافلام المهم كلام جد بقي
ريتال: ايوا خليتا ف المهم
رعد: ريتال في موضوع عاوز اكلمك فيه بس..
ريتال: بتوتر بس اي يرعد
رعد: بس خايف ترفضي
ريتال: قالت لنفسها رعد خايف وقالت متقلقش يرعد قول
رعد: اخد بوكيه ورد من شاب وكان كبير وبلون الاحمر والاسود وكان شكلو فخم ورقيق فنفس الوقت
رعد: ريتال انا.. انا..
ريتال: اي
رعد: بسرعه انا بحبك
ريتال: بعدم استيعاب فركت عينها بايديها وضغطت علي ودنها كذا مره غير مستوعبه انها ف الحقيقه
رعد: ريتال انا بحبك بجد
ريتال: رعد انا بحلم ولا دا حقيقه اقرصني بسرعه
رعد: لا حقيقه يريتال انا بحبك بجد هاا قلقتيني
ريتال: بدموع فرح وانا كمان يرعد
رعد: قام وقف وانتي كمان اي قوليها
ريتال: بكسوف وحب انا كمان بمو”ت فيك ووقفت قدامو
رعد: ادالها بوكيه الورد وقال: تسمحيلي احضنك
ريتال: حضنتو بحب وسط دموعها
رعد: انا مش مصدق انك بتحبيني زي ما انا بحبك
ريتال: ولا انا وحضنتو جامد
رعد: مفيش اتفاق
ريتال: مفيش اتفاق
رعد: ولا نوم بعيد عني ولا تكلمي اي راجل غيري
ريتال: اممم
رعد: اخدها وراحو جمب الموسيقي وكان في ناس بترقص وحط ايدو علي وسطها وبدأو يرقصو بحب
ريتال: انا حاسه اني بحلم
رعد: بحب كل يوم حلم جميل مستنيكي
ريتال: حضنتو وسط رقصهم جامد
بعدين بيخلصو رقص ورعد اخدها وراحو يزورو برج خلفيه
عند يزن وروح بعد مروحو
بقلم حبيبه محمد
روح: انا اتبسطت انهارده اووي ييزن
يزن: بحب يارب تكوني مبسوطه دايما يقلب يزن
روح: يلا ننام بقي
يزن: نااعم ننام اي مفيش نوم انهارده
روح: بعدم فهم يعني اي مش فاهمه
يزن: يعني مش هسيبك انهارده وغمز
روح: طلعت تجري وحيات امك لا
يزن: جري وراها طب وحيات امي اه والليله دي
روح: ونبي يزينو دا انا حبيبتك برضو
يزن: مسكها وضحك بخبث مفكره انك هتفلتي مني ولا هتثبتيني دا ف الحلم يقطه
روح: فضلت تتحرك بعشوائيه عشان يسيبها سبني بقي يعم
يزن: مش سايبك وبطلي تتحركي هنقع
روح: فضلت تتحرك جامد لحد موقعو علي السرير
يزن: وقع فوقها
روح: بوجع الله يخربيتك ييزن هتكسر ضهري
يزن: الله يهديكي كنت هتعوريني امال بيقعو علي بعض ف المسلسلات ازاي يختي
روح: يعم احنا مالنا بيهم الله
يزن: وانا الي كنت مفكر هقع فوقك بقي وهتبقي لحظه حاسمه ورومانسيه
روح: لاا يبابا بلا رومانسيه بلا جهنميه انت تروح تعيش الرومانسيه دي مع نفسك
يزن: غمز بخبث لا هعيشها معاكي
روح: وحياتي عندك ما انهارده
بقلم حبيبه محمد
يزن: بعد عنها لي في اي
روح: انا متوتره جداً وخايفه
يزن: من اي متخفيش مفيش حاجه تخوف فاكره لما قلتلك الحاجه الي نخاف منها مفيش اسهل منها
روح: اه
يزن: خلاص بقي خايفه من اي وبعدين انا يزن يعني لو العالم كلو أذاكي وخوفك انا عمري مأذيكي او اعمل حاجه تخوفك مني مهما حصل
روح: بس ييزن
يزن: مبسش يقلب يزن صدقيني عمري معمل حاجه تأذيكي ولله(الحج يزن كان بيحاول يطمنها وكدا يعني)
روح: بتوتر خلاص ماشي
يزن: بصلها بحب ووو…(اخدها لعالمه الخاص الي عمله علشانها هي وبس هي الي ملكت قلبه وملكته ب الكامل)
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت فارس الصعيد)