روايات

رواية احببت ارمله الفصل الأول 1 بقلم ملك ابراهيم

رواية احببت ارمله الفصل الأول 1 بقلم ملك ابراهيم

رواية احببت ارمله الجزء الأول

رواية احببت ارمله البارت الأول

رواية احببت ارمله
رواية احببت ارمله

رواية احببت ارمله الحلقة الأولي

 

زياد :انا اتجوزت عليكي ي نور

نور بدموع محبوسه:منا عارفه طلقني يا زياذ انت انسان اناني

زياد ببرود:انتي طالق

نور بجمود:صدقني هتندم وهتجيلي راك بس هتكون الفرصه ضاعت عن اذتك

دخلت لميت هدومي ومشيت

تعالو اعرفكو بي نفسي

(انا نور عند ٢٣ سنه وده زياد حب عمري المفروض اتجوزنا بعض عن حب بس بعد الجوزا اتغير جداا اتغير ١٨٠ درجه وهتعرفو ده بعدين يلا نكممل )”

روحت بيت اهلي العذاب قصدي

سميه:انتي اي اللي جابك هنا بوش للفقر انتي غوري

نور :انا اطلقت

محستش غير وقلم نازل ع وشي منها

سميه:اطلقتي ليي مصدقنا خلصنااا منك يوش البوم انتي من ساعت ميجتي المصايب مش سيباني

امجد : اي اللي جابك يبت انتي

نور بدموع:بابا

امجد:غوري برهه يبتت

زقني وقفل الباب ومع قفلت الباب اتقفل قلبي معاه واتقفلت الابواب كلها فوشي

امجد ده ابويا وي سميه دي مرات ابويا وعندها بنت اسمها مريم كلهم شيطاين

مريم بحقد :تستاهلي دي البدايه لسه

نور بدموع:ياربي هروح فين دلوقت مفيس غير اسر هوا اللي هينقذني

نور بعياط:اسر الحقني

اسر بلهفه:مالك ينور في اي

نور حكت له كل اللي حصل

اسر بغضب :اهه يز*باله متخفيش ينور نا هنزل مصر بكره متخفيش هحجز اول طياره دلوقت

نور بعياط:اروح فين لحد بكره ي اسر انت عارف اني مليش حد

اسر :اقعدي في فندق لحد بكره وهدفعلك الفلوس لما ارجع

نور بتنهيد:تمام متتتاخرش عليا

اسر بحنان:متخفيس هرجعلك في اسرع وقت يلا امشي ع الوقت اتاخر

نور :تمام

مشيت روحت فندق وقعدت فيه

شويه وتلفوني رن من رقم غريب

مريم بضحكه خبيثه:مش من الاول كده هتتفرري استني التقيل حاي

نور بغضب :انتي عايزه اي مني يبت انتي مش كفايه امك الحربايه وقفلت في وشها

ونمت ثحبت تاني يوم ع صوت تلفوني

الو

اسر :انا جيت انتي فين

قومت بسرعه

نور :انا في فندق *****

اسر :تمام نا جاي باي

نور :يارب استرها معايا يارب

في مكان تاني

مجهول :يعني قعدت في فندق مم

مجهول ٢:تحب نخلص عليها دلوقتي

مجهول بسخريه :هه لا لا لما اخد حقي الاول منها واعذبها نبقا نقتلها ف الاخر

مجمهول ٢ بضحكه خبيثهة:ايوه كده

اسر راح لي لفندق ونور اول مشفتو

جريت عليه وقعدت تعيطت

ملحوظه :اسر ده يبقا ابن خالتها الوحيد اللي باقي لها من عيله امها

نور بعياط :شوفت عملو فيا اي

اسر بغضب :متعيطتيش انا هجبلك حقكك لحد عندك بس استني

تعالي معايا

نور بخوف :زياد هيضربني

اسر بحزن ع حالتها :لا متخفيش كول منا معاكي محدش يقدر يقربلك نهايي مفهوم

نور بحزن :مهفوم

اسر :انزلي يلا

خدني من ايدي وطلعنا

اسر قعد يرزع ع الباب لحد ما زياد فتحلو

زياد بزعيق :نعم خير انت مين يجدع انت

اسر بغضب ضريو بي البكس في وشو وقعو ع الارض

اسر بزغيق :انا اللي هاخد روحك يقمور

زياد بوجع:اعععع دم بحيوا*ن

نور :نا نسيت حاجه ليا جوا ي اسر

اسر :خشي هاتيها

زياد بخوف :لا لا

اسر ضربو بوكس تاني

اسؤ بغضب :ادخلي يلا

نور دخلت وكانت الصدمه الكبيره بنسبالها

امجد :احسن انها غارت في دهيا تاخدها

سميه بحقد :تستاهل انت اصلا جوزتها اللي بتحبو لي مش قولت عتعذبها

امجد بخبث :مهو عذبها هوا هقهق

وقعدو يضحكو .

عند نور

نور بصدمه :مريم انتي بتعملي اي هنا

مريم بضحك:لسه مفهمتيش برضو نا ابقا مرات زياد يقمر

نور بغضب :زبال*ه ولقين ع بعض يعني

اسر :يلا ي نور

نور بسخريه :تعاله ي اسر

اسر بصدمه :مريم

مريم :اي يحب مالك ياريت تغورو من هنا مفهموم

فاجاه قلم ينزل ع وش مريم من اسر

مريم رغضب :ماشي وربنا لندمكو كلكو

اسر خد نور ومشيو

مريم بحقد :اعمل اللي قولتلك عليه

مجهول :تمم يكبيره

نورواسر كانو ماشين لاكن فاجاه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ارمله)    

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى