روايات

رواية احببت ارمله الفصل الثاني 2 بقلم ملك ابراهيم

رواية احببت ارمله الفصل الثاني 2 بقلم ملك ابراهيم

رواية احببت ارمله الجزء الثاني

رواية احببت ارمله البارت الثاني

رواية احببت ارمله
رواية احببت ارمله

رواية احببت ارمله الحلقة الثانية

 

نور واسر كانو ماشين لاكن فاجاه حد ضرب اسر ع دماغو وحط ابره في رقبت نور اغمي عليها

مريم بحقد :اللعب كده بقا حلو اويي خدوها ع المخزن

مجهول :تمام يكبيره

مريم بغل:ولسه ينور هوريكي العذاب ع اصلو

وتلفونها رن وكان زياد

مريم بخبث :الو بحبيبي

زياد :انتي فين

مريم :كونت بجيب حاجه وجايه اهو مسافه السكه

زياد بحب :ماشي

مكان اخر

مجهول :انتي جميله اوي

نور بخوف :واحد حيوا*ن

مجهول بخبث هووب ضربها ع وشها بي القلم بوقها ن*زف دمم

نور بوجع:اعااااااا

مجهول بجديه :عشان تلمي لسانك دهه

عند اسر بدا يفوق

اسر بتعب :اعااا دماغي نا فين نور نور

مريم بخبث :اي يحبيبي مالك

اسر بغضب :نور فين

مريم :في الحفظ والسون هتتعلم الادب بس وتجيلك متخفش

اسر بعصبيه :اقسم بالله لو حد لمس شعره منها هتكون تمنها حياتك نتي فهمههه

مريم بضحك:براحه ع اعصابك شويه بس تديني ١٠ مليون جنيه اديك السنيوره نور

اسر بزعيق :نعممم

مريم بقرق :واحد زيك هيجيب ١٠ مليون منين

اسر بغل:موافق بس تسيبي نور

مريم :يبقا اتفقنا

رنت ع رجالتها

مجهول :ايوه

مريم :فطوها وهتوها ع المكان اللي هبعتهولك وانجز

مجهول بخبث :لي بس

مريم بزعيق :بقولك انجز

مجهول بخوف :حاضر جاي قومي يلا يحلوه

نور بخوف :هتوديني فين بحيوا*ن

مجهول بغضب :هعرفك مين الحيوان ده دلوقتي وضربها ع وشها وشدها من ايديها لي العربيه

اسر بخبث:هاخد نور واروح اجبلك الفلوس

مريم بضحكه خبيثه:هه انت فاكر انك هتقدر تضحك عليا نور هتفضل هنا لحد متحيب الفلوس وتيجي

اسر بتفكير :تمام بس لو لمستي شعره منها هندمك طول عمرك فهمه

امجد بغل:مقتلتهاش لي وخلصتني

سميه بجديه:اسكت انت عايز تودي بنتي في دهيا هيا عارفه بتعمل اي

امجد بضحك :ع رايك نا نازل بقا باي

سميه :باي يخويا

عند نور وصلت عند مريم وي اسر

نور بخوف جريت ع اسر

نور بخوف :انت كويس

اسر :انا كويس متخفيش انتي كويسه حد عملك حاجه

نور بدموع:ضربوني بي القلم

اسر بغضب عامي :وحيات ربنا لندمك يمريم

مريم بخوف من اسر :مين ضربها

عادل بخبث :انا

مريم بغضب :اطلع برا حسابك معايا بعدين

ملحوظه:عادل هوا اللي كان مجهول ده وهوا صاحب مريم *

مريم بخفوض:معلش يا اسر مكنتش اعرف انو هيعمل كده

اسر :هندمك وربنا

مريم :روح هات الفلوس وسيب نور

نور بخوف :لا ي اسر ونبي

اسر بطمننان:متخفيش هاجي تاني

مريم بغل:يسلام ع الحب بجد امشي يلا

اسر مشي وراح يجيب الفلوس ومش عارف هيجمعهم ازاي بس جتلو فكره

مريم بحقد :طول عمرك احسن مني فكل حاجه ختي حبيبي واتجوزتيه وي البيت بتاع بابا وي كل حاجه حلوه انتي خدتيها انا بكرهك وهفضل اكرهك

نور بدموع :بس نا نليش ذنب نتي ع الاقل ماما وبابا بيحبوكي وجنبك

مريم بغل:بس مش زيك لما نشوف حبيب القلب هيجيب الفلوس ازاي

نور بغضب :اسر مش هيسبني ابداا

بقلم:ملك ابراهيم

عند اسر

جاب الفلوس ورايح لي مريم وي نور وسايق العربيه بي اقصي سرعهه

امجد:بص انت هتكتب شيك ليا وبعدين هديهالك غير كده لا

_تمام خد

امجد بخبث :حلو اوي كد

بقلم:ملك ابراهيم

اسر وصل عند مريم

اسر :هاتي نور تخدي الفلوس

مريم بضحكه خبيثه:هاخد الفلوس ومش هديك حاجه لان هقتلها قدام عنيك دلوقتي

اسر بخوف :هزعلك خدي الفلوس اهي وهاتي نور

نور بخوف قعدت تصوت وتقول :مش عايزه امووت ي اسر الحقني

اسر :هاتيي نوور بقولك

وجه يجري عليا ونا جريت عايه بس فاجاه مريم حط المسدس ع دماغي

مريم بحقد:ونقول باي لي نور بقا

ثببتتو ع دماغي وفاجاه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ارمله)    

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى