روايات

رواية احببت ابن عمي الفصل الثالث 3 بقلم سميرة فرج

رواية احببت ابن عمي الفصل الثالث 3 بقلم سميرة فرج

رواية احببت ابن عمي الجزء الثالث

رواية احببت ابن عمي البارت الثالث

رواية احببت ابن عمي الحلقة الثالثة

سمعو صوت ملك صديقه مسك
ملك ازيك يامسك
مسك ازيك ياملك واه كل سنه وانتي طيبه
ملك وانتي طيبه بس لازم تيجي انهارده عشان عامله حفله وعازمه اصدقاءنا كلهم
مسك اكيد طبعا هاجي وماتخفيش هجيب زين معايا عشان يوصلني
زين اكيد طبعا هاجي معاكي
خالد محمد انت كمان هتروح معاهم
محمد ماشي يابابا
مسك عمي تسمحلي اروح اشتري فستان مع ملك
خالد انتي من انهارده تاخدي الاذن من جوزك
مسك حاضر ياعمي.. محمد تسمحلي اروح
محمد ماشي بس متتاخريش

 

 

مسك ماشي يلا ياملك
زين استني اروح معاكم
محمد ياعم سيب البنت بقا في حالها انت هتشوفها انهارده باليل
زين ماشي ياخويا ويلا نروح الشركه….بعد ماوصلت مسك وملك للمحل
مسك متاكده ان الفستان داحلو
ملك اكيد يابنتي وكمان هيخلي محمد يغير عليكي
مسك بس انا مش عايزه ادايقه
ملك بس لازم تعملي عشان يحبك
مسك ماشي انا مش هوريه الفستان الا لما البسه
ملك تمم ومتنسيش الكلام اللي اتفقنا عليه لو قالك غيريه
مسك مش هنسا بس انتي يلا عشان تجهزي للحفله
ملك ماشي باي
مسك باي ….في الفلا في قوضه مسك ومحمد
محمد مسك يلا وريني الفستان
مسك هتشوفه بس لما البسه
محمد يلا بقا خليني اشوفه
مسك لا لما البسه
محمد ماشي انتي فعلا عنديه

 

..وكانت راحه الحمام بس جسمها كان لسه بيوجعها من الضرب
مسك اههه
محمد مالك في ايه
مسك لا مفيش
محمد انا اسف فعلا داكله بسببي
مسك مفيش حاجه روح انت جهز نفسك وانا هدخل اخد دش
محمد ماشي
..محمد جهز نفسه ونزل يستناها تحت هو وزين…محمد هي لي اتاخرت كدا
زين يابني البنات بتحتاج وقت علي ماتجهز
محمد طب قولي انت جبت هديه اي لملك
زين جبتلها سلسله عليها اسمها… حلوه
محمد دي فعلا حلوه بس اول مره اشوفك مهتم بحد قبل كدا اوعي تكون وقعت
زين مش عارف واللهي يامحمد بس باين كدا وانت وقعت ولا لسه محمد اكيد لا انا قلتلها ان نحن اصدقاء وبس……بعد مانزلت مسك…..زين شافها قبل محمد وقال اول مره اعرف ان مرات اخويا قمر اوي كدا….. بعد ماقال كدا محمد لف وشه محمد يانهارك اسود….

 

 

محمد يانهارك اسود ايه اللي لابساه دا(كانت لابسه فستان وردي قصير وكان ضيق وكمامه قصيره جدا)
مسك حلو صح
محمد اطلعي غيريه بسرعه
مسك انت ملكش حق تامرني
محمد لا ليا انا جوزك
مسك انت نسيت كلامك وان نحن اصدقاء بس
محمد طب روحي غيريه ونكلم في الموضوع دا بعدين
مسك مش هغير حاجه
زين يلا بقا ياجماعه هنتاخر
محمد ماشي يامسك حسابك معايا بعدين
…اول مادخاو الحفله كان الكل عيونهم علي مسك…..
ملك اي القمر دا
مسك كل سنه وانتي طيبه
ملك فين الهديه
مسك طول عمرك طماعه خدي هديتك اهي
ملك شكرا
محمد كل سنه وانتي طيبه
ملك وانت طيب
محمد اه علي فكره زين جابلك هديه حلوه جدا
ملك بجد
زين اتفضلي كل سنه وانتي طيبه
ملك وانت طيب
مسك طب افتحيها دلوقتي
ملك حاضر…..بعد ما فتحتها السلسله عجبتها جدا
ملك الله بجد حلوه تسلم يازين
زين انتي تستاهلي الحلو كله
محمد ومسك احم احم احنا موجودين

 

 

ملك ابتسمت بخجل وقالت تعالي معايا يامسك تشوفي اصدقاءنا
زين انت رايح فين يامحمد
محمد رايح وراهم انت مش شايف مسك لابسه اي
زين وانت مهتم بيها اوي كدا لي
محمد مش علشان بنت عمي
زين هي بنت عمي انا كمان ومعملتش اللي انت عملته
محمد طب اتنيل واسكت
زين ماشي هسكت بس افتكر كلامي دا انت بتحب مسك
محمد اللي بتقوله دا مستحيل
زين بكره هنشوف….عند مسك…
ملك عملتي اللي اتفقنا عليه
مسك طبعا عملت كل حاجه
ملك طب يلا دلوقتي علي الخطه التانيه اللي اتفقنا عليها
مسك يلا….. بعد شويه طلعت ملك وبجانبها مسك ومسكت المكروفون وقالت ياجماعه مسك هترجع تغني انهارده تاني بعد الثانوي
محمد ايييييييييه دا مستحيل
زين استني بس عايز اسمع صوت بنت عمي

 

 

محمد بصوت لا يسمعه حد ماشي يامسك اما نرجع البيت هرويكي
….مسك بدات الغناء وانظار الكل حوليها وكان محمد والع من الغيره من انظار الناس ليها…. واول ما خلصت غناء سمعت تصفيق من الجميع
ملك تمم اوي الخطه شغاله ….مسك كانت هترد عليها بس لاقت واحد بيقول تسمحيلي بالرقصه دي…… وبصت لملك عشان مكانتش عارفه تعمل اي وملك هزت راسها بالموافقه وبعدين وافقت مسك وراحت ترقص معاه واول ماشاف محمد اللي بيحصل قدامه اتجنن وراح لمسك وقال……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ابن عمي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى