روايات

رواية احباء يجمعهم القدر الفصل التاسع 9 بقلم لولا

رواية احباء يجمعهم القدر الفصل التاسع 9 بقلم لولا

رواية احباء يجمعهم القدر الجزء التاسع

رواية احباء يجمعهم القدر البارت التاسع

رواية احباء يجمعهم القدر الحلقة التاسعة

واحد من الرجاله شالها علشان يطلعوا بيها الاوضه وحط ايده علي بوقها يمنع صراخها
عند معتز في العربيه
معتز بيسوق باقصي سرعته واكمل بخوف ودموع كانوا اختفوا من زمان يااارب يااارب بلاش تخلص فيا حق الناس الكتير اللي انا اذتها من ليلي ارجوك يااارب هي ملهاش ذمب وضرب علي الدريكسيون من العصبيه وفضل يجري بكل سرعته واتفدا كذا حادثه كان بيجري زي المجنون وبيتخيل لو حصلها حاجه ويزيد سرعته وخوفه
وحاول يتصل علي رجالته بس محدش بيرد وده خلاه يترعب من فكره ان يكون حد لمسها
وزاد في سرعته اكتر وحاسس ان الطريق اللي بيروحوا كل يوم بسرعه طول وبعد اوووي
عند ليلي
الرجاله نزلوها علي الارض
ليلي بعياط ابوس ايديكم ابعدوا عني وهي بترجع لورا
واحد منهم بضحك نبعد ايه ده احنا نبقي متخلفين
التاني بضحك ده احنا حظنا حلو اوي دايما معتز بيه بيدوق كل الحلاوه لوحده انما احنا حظنا احلي من كل اللي فاتوا
التالت بضحك ايه ده يابت عروسه بحر يخربيت جمالك
الرابع بضحك يلا مفيش وقت للكلام لميس مستنيه
ليلي وهي بترجع لورا اكملت بعياط ابوس ايديكم سبوني في حااالي وحيااه ربناااا ارجوووكم لاااا لااااا
واتنين منهم مسكوها والتالت بقي يحاول يعتدي عليها وقطع كم فستانها
في اللحظه دي وصل معتز وساب باب العربيه مفتوح وجري زي المجنون قابل حازم
معتز بعصبيه فين الكلااااب التانييين
حازم بخوف فوق لميس هانم بعتتهم لي ليلي في الدور الرابع
معتز جري علي الاسانسير وهو خااايف جدا بس لقاه مشغول خبط ايده في ازاز الشباك اللي كان جمبه بعصبيه وابتداا يطلع السلالم بكل سرعه وطاقه
عند ليلي
ليلي بعياط بتفرك في ايديهم وبتحاول تبعد عنهم وبتزقهم بكل قوتها همست بدموع ياريتك هنا يا فهد وتلحقني زي كل مره انا خلاص بضيع وفضلت تصرخ وتعيط وهي بتزقهم وفعلا كانت بتقاومهم جداا بكل قوتها
معتز وصل وهو بينهج من السلم وقلبه وجعه اوووي وايده اللي نزفت كتير وسامع صوت صراخها واتجنن اكتر وخبط الباب برجله بكل قوته ودخل
معتز بعصبيه وتعب سيبهاااااا يا ابن الكلبببب منك ليييه سيبهاااااا
وهما الاربعه سابوا ليلي وقعت علي الارض وهي بتعيط
معتز بخوف جري عليها واكمل ردي عليا لمسوكي والله لو عملوها هقتلهم قدام عنيكي رديييي
ليلي بعياط لا قطعوا اكمام فستاني بس محدش لمسني
معتز تنهد بارتياح وقام وقف وهو تعبان وبينهج واكمل بعصبيه ياااا ابن الكلب منك ليييه مين امركم تعملوا كدددده
واحد منهم بخوف لميس هانم يا معتز بيه
معتز بعصبيه طلع مسدس وضربهم كلهم في رجلهم وقعوا علي الارض
ليلي بعياط وخوفت صرحت من المنظر وحضنت نفسها علي الارض وغمضت عنيها واكمل معتز بعصبيه شديده دي جزات كل كلبببب فيكم يسمع كلام لميس انتوا شغاااااالين عندي ولا عندهااااا يا حيوووانات اقسم باالله كنت هقتلكم بس دي قرصه ودن ليلي محدش يفكر يرفع عينه فيهاااا انتو فاااااهمين
الرجال بخوف ووجع فاهمين يابيه
معتز اتصل بلاسعاف واكمل لحازم هات واحد معاك وانقلوا الكلاب دول يطلعوا الرصااصه وميجوش لحد منا أمر انهم يرجعوا يشتغلوا
حازم امرك يا معتز بيه
وخدهم فعلا ونزل ومعتز قفل الباب وقوم ليلي اللي كانت بتترعش وخايفه وخلع قميصه لبسه ليهاا
ليلي باحراج وهي بتترعش اكملت وحضرتك هتفضل عريان كده
معتز فتح دولاب في الاوضه واكمل وهو بيلبس متقلقيش عليا انتي بس ومسكها من كتفها وقربها منه واكمل احمدي ربنا اني لحقتك
ليلي بعياط شكرا يا استاذ معتز انا مش عارفه اقول لحضرتك اييه انا كنت خايفه بجد
معتز مسح دموعها واكمل متقوليش حاجه يا ليلي واكمل في سره ده انا اللي كنت هموت من الخوف
والباب خبط بعصبيه
فتح معتز لقي لميس
لميس دخلت وهي متعصبه واستغربت ان اداها قميصه واكملت بضحك الله الله من امتي يا معتز بيه وانت بتخاف علي شرف بنت واكملت بعصبيه وصلت بيك انك تضرب رجالتك بلناااار علشان دي وكمان ده امر مني اناااا يعني مش من دماغهم
معتز بعصبيه وهما شغالين عندك ولا عندي وياخدوا مني انا اوامر ولا انتي بعدين يا لميس قولتلك محدش هياخدها غيري وليها روقه ومعاش ولا كان اللي ياخد بت مني انااا
ليلي بصدمه وفضلت تعيط واكملت انت بتقول ايييه
لميس بضحك اومال فكراه حبك ولا ايه وبصتله واكملت بحده البت دي تخلص معاها وانهاااارده يا معتز علشان انا ابتديت اشك فيك وفي قلبك اللي كان مات من زمان ولو ده حصل وانا عرفت حاجه متعجبنيش وقولت لجمال بيه يبقي قول علي نفسك باي باي يا دنجوان
معتز بتمثيل ضحك انا زي منا يا لميس ومش هتغير ومتقلقيش اوي كده هخلص معاها بس مش بمزاجك يا لميس انا اللي اقرر امتي حسب مزاجي
لميس بضحك يكون احسن ان مزاجك يجيبك بسرعه يا معتز باي ياروحي
وطلعت وقفلت
ليلي بعياط وعصبيه يا كلب يازباله وانا فكراك خوفت عليا اتاريك طمعان فيااا فعلا واحد زيك زباااله كل شويه مع ست هينقذني انا ليييه وبصقت في وشه واكملت جتك الارف
معتز بعصبيه بقولك ايه يابت انتي تسكتي خااالص كل اللي بيحصل ده من تحت رااااسك اصلاااا
ليلي بعياط ليه انا عملت ايه
معتز بعصبيه متعيطيش وامسحي دموعك علشان ممدش ايدي عليكي وبعدين نسيتي عملتي ايه منا اول يوم جيتي فيه قولتلك غووورري من هناااا مسمعتيش الكلام تستاهلي بقي
ليلي بخوف ودموع قصدك ايه انا مش هسمحلك تعمل كده لاخر نفس في حياااتي انت فاهم
معتز بضحك قرب منها واكمل مين بقي هيمنعني انتي ??
ليلي بدموع وخوف وهي بترجع لورا اكملت اه انا ومستحيل اخليك تقربلي
معتز ماهو انا لو معملتش كده 100 واحد غيري هيعملها يا لولا فمفيش مفرر
ليلي بعياط ابوس ايدك يا معتز متعملش فيا كده انا بحب واحد ومستنيه اتجوزه ارجوك اعتبرني اختك ومتعملش كده
معتز بعصبيه مسك شعرها واكمل بحده ب ايه بتحبي واحد ده انتي ليله اهلك سودااا وزقها وقعها علي الارض واكمل بحده لو الكلام ده طلع حقيقي وفي حد في حياتك يا ليلي هتبقي وصلتيني لمرحله اني فعلا هعمل فيكي كده وخرج وقفل عليها بلمفتاح وهي بتعيط وتصرخ وتخبط علي الباب
ليلي بعياط افتحولي ارجوكم افتحولي بقييي
ونزل معتز علي تحت وهو متعصب وتعبان اووي
لميس مالك في ايه
معتز بتعب مفيش ايدي بتنزف شويه
لميس بقلق اه فعلا دي كبيره انت اكيد خسرت دم كتير قوم نروح المستشفي
معتز مش مهم كبري دماغك
لميس جابت شاش ولفتها ليه. واكملت اهدي كده ورسيني علي الدور
معتز دور ايه
لميس البت يا معتز متستعبطش ومتفكرش تميل ليهااا انت تخصني انا وبس
معتز بعصبيه مسك دراعها تناه ورا ضهرها واكمل بحده متسنيش نفسك يا لميس انا لا اخصك ولا اخصهاا ولا اخص حد غير نفسييي وبس كلكم عندي نفس الشئ جسم مش اكتر زيك زي غيرك مفرقتش
لميس بعصبيه ودموع انت اتجننت انت ازاي تقولي كده بقي بعد ما الم جروحك واعمل منك شخص محدش يقدر يقوله لا تقولي انا الكلام ده
معتز بعصبيه انا بعرفك بسسس والبت اللي فوق دي نهايتها قربت كده كده فكك مني واسكتييي
لميس بابتسامه خبيثه المهم تنفذ يا معتز وساعتها هتثبتلي ولائك
معتز بضحك ولائكي ليه محسساني اني بحرر فلسطين مش بعتدي علي بنت
لميس وفرقت ايه هي عن غيرها
معتز وهو بيشرب سجاير ولا حاجه قولتلك كلكم نفس الشئ
لميس بحده اشتري خاطري احسنلك
معتز بضحك هو انتي علشان انا بقاالي كام يوم مش طايق نفسي خلاص. هتخترغي حورات يا لميس لا انا زي منا
لميس تمام انا رايحه البار اشوف البنات
معتز وهو بيشاور علي الباب اكمل اتفضلي وانا غاير هروح
وبعد شويه معتز طلع وركب عربيته واكمل وهو بيتكلم الو يا عمر اعرفلي ايه علاقه علي ب ليلي
عمر حاضر يا معتز بيه
معتز قفل ورمي فونه وساق للفيلا
————————————
في الفيلااا
تولين معتز اتاخر
فارس سيبك منه هو حر بقي
الباب خبط فتحت نفين
نفين اتفضل يا سيف بيه
فارس قام وحضنه واكمل بحب اهلا يا حبيبي نورت
سيف بحب تسلم يا غالي ومبروك علي جوازك
فارس الله يبارك فيك يارب
سيف بحب ازيك يا تولين
تولين بحب بخير
شروق بحب ربنا يخليكم لبعض يا حبيبتي
تولين بحب يارب ونفرح بعوضك انتي وفارس يا شوش
نفين بحب اللهم امين يارب
فارس همس لشروق اللي قاعده جمبه بضحك شايفه مطلب جماهيري ازاي
شروق همست بحده اتلم يا فارس
وشويه والباب خبط
روح قامت فتحت كان يوسف
روح بفرح واحشتني الشويه دول
يوسف باس ايديها واكمل وانتي اكتر ودخل
فارس والله يا شيخ لسه بدري
يوسف بضحك اما اخو العروسه نفسه لسه مجاش
تولين بحزن معتز انا اتعودت منه علي كده
معتز وهو داخل اكمل بضحك اخص عليكي ياست تولي
فارس بحده بركه انك جيت والله
معتز بحزن غصب عني يا فارس والله
وسلم عليهم وقعدوا وبعد شويه قروا الفااتحه ولبسوا الدبل وهما مبسوطين جداا
ونفين وشروق زغرطولها
فارس بحب مبروك يا حبيبتي
تولين بفرح الله يبااارك فيك يارررب
معتز بضحك مبروك يا اوزعه
تولين بحب الله يبارك فيك يا معتز ونفرح بيك
معتز بضحك مش هشمتكم فيااا
يوسف بلعكس هنفرح ليك مش هنشمت
معتز بتنهيده كبر دماغك مني وشد حيلك انت
يوسف وهو بيبص لروح اكمل بحب لا انا متقلقش عليا اعتبرني اتجوزت خلاص
روح اتكسفت وبصت في الارض
فارس بحده احمم احمم نتلم هاا
شروق بستغراب بصه لاختها وهي رافعه حاجبها واكملت لينا قاعده الصبر بس
نفين يلا يا حبايبي العشااا
وفعلا قاموا كلهم علشان يتعشوا وكالوا في جو مبهج جدااا وفرحانين بتولين وسيف
واستأذنوا علشان يخرجوا شويه سوا وفارس وافق
معتز انا هطلع انام تعبان اوي
نفين روح يا حبيبي
فارس جاتله مكالمه فا راح الجنينه يتكلم ومتبقاش غير روح وشروق
شروق ضربت اختها علي كتفها واكملت بحده ايه النظرات دي ها فهميني
روح بتوتر انا قايمه اذاكر
شروق بحده روووح
روح بتوتر نعم
شروق فهميني وحالا
روح يوسف مدرس الكورس بتاعي وشغال مع جوزك وبحبه بقاالي سنه وبنتكلم
شروق بصدمه وتخبي عليا ليه مش هفرحلك مثلا
روح بحزن حضنتها واكملت لا طبعااا حقك عليا بس خوفت منك تزعقي او كده
شروق بحب باست راسها واكملت ربنا يسعدك ويفرحك ياروحي وتحققي اللي انا مقدرتش احققه
روح خدي هنا صح جوزك زي العسل وحنين ليه بتقولي كده
شروق بدموع مقولتش حاجه بس مش هو اللي اتمنيته
روح بحزن حاولي اديه وادي نفسك فرصه ياشروق ده بقي جوزك خلاص
شروق بتنهيده هشوف ياروح سيبك مني انتي وروحي ذاكري
روح باست خدها واكملت حاضر يا قلبي
وطلعت تذاكر
وفارس خرج وقعد جمبها علي الكنبه
شروق انا هنام
فارس استني خديني معاكي
وطلعوا
في اوضتهم
شروق دخلت غيرت ولبست دريس بيتي قصير لحد الركبه وبنص كم وفردت شعرها
فارس بعد ماغير هدومه خرج من الحمام وراح يشرب شروق وهي رايحه تنام زقته شويه من غير قصد وهي بتعدي فدلق مايه من الكوبايه علي الارض
فارس يخربيت اهلك هو انتي دايما تزقيني وتبهدلي الدنيااا كده
شروق وهي قاعده علي السرير اكملت هات الشرشوبه وامسحه ونام وفردت نفسها
فارس بحده لا والله بتأمريني يعني بت انتي قومي خلصي امسحي المايه دي انتي السبب
شروق وهي بتتاوب اكملت خليها عليك
فارس راح جاب الشرشوبه وشد شروق قومها واكمل اهي روحي امسحيها وخلصي
شروق يخربيتك تصحيني علشان ام المايه اييه ده
فارس وهو بيقرب منها وهي بترجع بضهرها اكمل يخربيت مين يا شروق سمعيني تاني كده
شروق وهي بترجع لورا اكملت بخوف انا يخربيتي انا وداست علي المايه فاتزحلقت جات تمسك فيه وقعت ووقع فوقها
شروق بتوتر من قربه منها اكملت مكنش قصدي والله اوعي
فارس حطاوطها بايديه واكمل بحب وهو باصص في عنيها مش لو كنتي مسحتيها من الاول مكنش حصل كده بس كويس ممسحتيهاش
شروق بتوتر وهي باصه في عنيه اكملت فارس اوعي
فارس بحب بتداريها ليه
شروق بتوتر ودقاقت قلبها عليت اكملت هي ايه
فارس بحب نظره الاعجاب اللي في عنيكي يا شروق
شروق بتوتر انا انا مش
فارس بماقطعه همس ششش متكدبيش انا شايفها في عنيكي وبيقرب من وشها اكتر علشان يبوسها
شروق بتوتر وخوف ارجوك لا يا فارس
فارس بستغراب انتي خايفه مني اوي كده
شروق بدموع مش كده بس بلاش دلوقتي
فارس قام واكمل تمام حضري الشنط علشان نسافر مش عايزه بردو عادي مش هتفرق كتير وراح لبس تيشرت ونام واداها ضهره
شروق بحزن قامت حضرت الشنط واكملت بدموع ابقي كدابه لو قولت اني مش حباك او مشدوده ليك بس بردو مش قادره افهم انا ايه من ناحيتك ومتلغبطه اوي وتنهدت بحزن واكملت يارب بقي خفف همي وهي بتحضر شنطتها وقعت السلسله بتاعتها فوطت جابتها وفضلت تعيط من غير صوت واكملت بوجع مع اني اتجوزت غيرك بس حاسه شوقي ليك قل يا فارس مبقتش تواحشني زي زمان وكانك معايا مع انك بردو مش معايا ويمكن دي اراده ربنا علشان جوزي ميستاهلش مني كده بس بردو انا متلغبطه اووي
وخلصت تحضير الشنط وراحت نامت جمب فارس
———————————–
في فيلا يوسف
يوسف دخل واكمل اومال فين ماما
الداده فوق يا يوسف بيه تعبانه اوي والدكتور عندها
يوسف بخوف ليه مالها
الداده سكرها علي فاجاه
يوسف جري علي اوضه امه واكمل بخوف ماما مالك في ايييه
سعاد بتعب كل ده كان فينك يا يوسف من امبارح لما اتخانقنا سبت البيت كنت فين
يوسف بتوتر وكدب اكمل كنت بايت عند فارس
سعاد حضنته واكملت بعياط وتعب ابوس ايدك يابني اخطب مني لو بتحبني
الدكتور بتنهيده لو تقدر تعمل كده اعمل مامتك مريضه قلب وسكرها علي شويه زعل بعد الشر يحصلها حاجه
يوسف بدموع يا دكتور مش هينفع والله انا بحب بنت تانيه
سعاد بعياط خلاص لا انت ابني ولا اعرفك يا يايوسف وغضبانه عليك ليوم الدين
يوسف بحده ودموع والله ماهينفع اقسم بالله ماهينفع انا وعدت روح اني هتجوزها مش هينفع خالص انا ليا اسبابي
سعاد بعياط وتعب تختار حالا يا انا يا روح يا يوسف
يوسف بدموع ماما انتي بتقولي اييه بس
سعاد بتعب هو ده اللي عندي وابتدت تحاول تاخد نفسها بلعافيه
يوسف بخوف ماما اهدي ابوس ايديكي مااماا
الدكتور بسرعه حالتها بتسوء لازم تتنقل المستشفي
يوسف بخوف يلااا مستني ايه وسندوها هو والدكتور وراحو المستشفي
———————————–
في بيت ليلي
سوسن بخوف البت اتاخرت قلبي واكلني عليها اوي يا لمياء
لمياء بحزن اهدي وباذن الله هتيجي يا حبيبتي
سوسن بعياط ماليش غيرها وخايفه عليهاا يا لمياء
علي بحزن يا خالتي اهدي والله انا روحت اسال عليها في الفندق الامن مرضيش يدخلني مش عارف اعمل ايه بس مش هسكت
والباب خبط
سوسن بفرح اكيد هي وفتحت لقيت راجل غريب
سوسن خير يابني انت مين
عمر بابتسامه انا عمر حضرتك والده الانسه ليلي محمد عبد الخالق
سوسن بخوف اه انا هي حصلها حاجه
عمر لالا متقلقيش خالص هي بخير بس سافرت المانيا جالها شغل هناك وهتفضل شويه وبعتتني اطمنك
سوسن بخوف فاجاه كده طب طب يابني عايزه اكلمها
عمر عيني يا حجه بكره الصبح هخليها تكلمك
علي بحده وحضرتك مين بقي
عمر انا واحد من تبع الشغل اللي هي راحته وهي اللي باعتتني ليكم انت اللي مين
علي عموما هو ميخصكش بس ليلي خطيبتي وهتبقي مراتي باذن الله
سوسن بحب يارب يابني يسمع منك ربنا
عمر اممم طب تمام وهخليها تكلمكم
سوسن يابني ابوس ايديك هي بخير
عمر بخير يا امي والله متقلقيش
سوسن تنهدت بارتياح واكملت ربنا يطمن قلبك يا حبيبي
عمر تسلمي يلا السلام عليكم
سوسن وعليكم السلام وقفلت
لمياء بضحك خلاص ادينا اطمنا فكي بقي
سوسن ده لما تجيلي الكلبه علي الخوف اللي حصلي بسببها ده وتسافر من غير ماتودعني
علي منتي عارفه ليلي بتكره الوداع وكمان تلاقي فرصه كويسه
لمياء ربنا معاها يارب وكويس اطمنا عليهاا
سوسن الحمدلله واكملت بضحك وصحيح يا واد يا علي عجبتني النمره اللي عملتها دي والله فعلا مش خساره فيك ليلي بس هي تلين دماغها
علي بحب معاها لحد ماتحبني يا خالتي متقلقيش انتي
سوسن بحب يارب يا حبيبي
————————————
تاني يوم الصبح
في اوضه معتز صحي بص في الفون لقي اتصال من عمر فوق ال 5 مرات استغرب وقام لبس واتصل بيه
عمر الو يا معتز بيه
معتز قولتلها زي ماقولتلك
عمر ااه ياباشا بس عايزه تكلمها
معتز تمام هخليها تكلمها متقلقش انت
عمر بتوتر هو بصراحه
معتز بحده اخلص
عمر بتوتر علي ده خطيبها وهيتجوزوا قريب
معتز اتصدم واكمل بحده نعم ميين قالك كده
عمر هو بنفسه ياباشا
معتز بجمود تمام يا عمر سلام
عمر سلام
وقفل
معتز بعصبيه بقي هو ده يابنت الكلب اللي مش عايزاني أذيكي علشانه عرفتي اهو تحبي بعدي واكمل بضحك ده انتي محبتنيش اصلااا بس ماشي يا ليلي انا هطلع عليكي القديم والجديد وخد بعضه ونزل
————————————
في اوضه ليلي
ليلي قامت وهي حاسه بتعب ولما افتكرت كل اللي مرت بيه اكملت بعياط يارب لالا يارب احميني منه ومن غيره ارجوك يارب وبصت علي فستانها انه مقطوع قاامت فتحت الدولاب لقيت فستان بيبي بلو طويل من ورا لحد الارض ومن قدام لحد الركبه فغيرت ولبسته وفاجاه لقيت الباب بيتفتح بعصبيه ودخل معتز وقفل الباب بلمفتاح
ليلي بخوف وعياط ابوس ايديك لا يا معتز
معتز بصلها من فوق لتحت باعجاب وحب واضح بس كبر دماغه ومسك شعرها واكمل بحده هنتصل بامك وهتقوليلها انك سافرتي المانيا شويه عندك شغل وانك بخير وانك بعتي واحد من الشغل اسمه عمر يقول كده
ليلي بعياط امي انت وصلت لامي
معتز بضحك قصدك اللي ربيتك مش امك
ليلي بصدمه انت عرفت منين
معتز بضحك لا عيب عليكي تسأليني انا السؤال ده انا بعرف كل اللي عايز اعرفه وهو بيتصل اكمل اقسم بالله هتزودي كلمه هتنقصي كلمه زي وما وصلتلها مره هوصلها وهخليهم يقتلوها
ليلي باست ايده واكملت بعياط لالا ارجوك هقول زي منتا قولت
معتز صعبت عليه بس مهتمش لشعوره وردت سوسن
سوسن الو
معتز بص بحده لي ليلي فاكملت بضحك مزيف ايه ياست الكل واحشتيني
سوسن بدموع ليلي اخص عليكي يا ليلي كده تمشي من غير ماتقوليلي
ليلي معلش يا قلبي بس كان غصب عني والله ودي فرصه مهمه للشغل
سوسن انتي كويسه طمنيني عنك
ليلي زي الفل يا حبيبتي ومبسوطه وحتي بعتلك واحد اسمه
معتز همس بحده عمر
ليلي بتوتر اه اسمه عمر وطمنك يعني فمتقلقيش يا حبيبتي
سوسن بحب طمنتي قلبي يا بنتي طب هترجعي امتي
ليلي مش عارفه لسه يا ست الكل ادعيلي
سوسن بحب ربنا معاكي يابنتي ويقويكي ويوقف في طريقك ولاد الحلال ويعوضك عن كل ليالي تعب شوفتيها يا ليلي
ليلي بدموع امين يارب وادعيلي كتير ياماما
معتز بصلها بحده فاكلمت وهو بتمسح دموعها يلا بقي يا روحي سلام دلوقتي
سوسن كلميني تاني
ليلي عيوني باي
وقفلت
معتز رمي الفون ومسك شعرها واكمل جدعه ياروح امك
ليلي بعياط ووجع سيب شعري ابوس ايديك وخلاص اديني عملتلك اللي انت عايزو سبني في حالي بقي
معتز بضحك هو كده انتي عملتي اللي انا عايزو ده دي البدايه بس علشان محدش يدور عليكي وزقها وقعت علي السرير وبدا يفك زراير قميصه
ليلي بعياط وخوف اتعدلت واكملت لالاالا انت اكيد بتهزر انت مستحيل تعمل فيا كده انا انا مش هسمحلك
معتز رمي قميصه وابتدا يقرب منها وهو مش سامع غير كلام عمر انها هتتجوز (علي) واكمل بضحك مليان وجع قولتلك وهقولك انا لو معملتش كده هيعملها 100 واحد غيري فعلي ايه بقي وبعدين حابب اني انا اللي ادي الهديه دي لعلي
ليلي بعياط علي مين انت اتجننت وابعد عني
معتز بحده علي مين اه هنشتغل شغل الاستعبااااط علي اللي حضرتك هتتجوزيه يا هانم وقرب عليها وحاوطها بين ايديه وبقيت هي تحته
ليلي بعياط وخوف والله ماهتجوزه الكلام ده كدب مين قالك كده
معتز ضحك بسخريه واكمل بوجع ودموع كدابه يا ليلي ومش هتبطلي كدب ابداا فكرك اني هصدقك لا انسي
ليلي بعياط ابوس ايديك بلاش كده طب طلما انت عايزني اكتب عليا الاول انا مستحيل اعمل كده
معتز بضحك اكتب علي مين يا قذره انتي
انتي اقل من ان اسمي يتحط جمب اسمك اصلا انا مبكتبش علي حد وبردو هاخد اللي عايزو
ليلي بخوف وتوتر اكملت بحده اقسم بالله لو مكتبتش عليا هفضل اقاومك لاخر نفس في حياتي ومش هتطولني غير وانا ميته
معتز بحده مش هكتب علي حد انسي الكلام ده يا روح امك هو اي واحده زباله من الشارع تستحق اني اتجوزها انا عمري ماعملتها وباخد اللي انا عايزو مفيش بت وقفت قصادي تيجي انتي يازباله تعملي كل ده
ليلي بعياط اه وهفضل اقاومك لاخر نفس يا حيوان
معتز بحده انا هوريكي الحيوانات صح بتعمل ايه وابتدا يقطع كم فستانها وهي بتصرخ وتعيط وهو مش شايف قدامه غير كل اغلاطها وانها هتتجوز وشق فستانها من قدام واتصدم لما شاف السلسله
ليلي بعياط وصراخ همست بشهقات متقطعه من بين دموعها محتجالك اوي يا فهد

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احباء يجمعهم القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى