روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل العاشر 10 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل العاشر 10 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت العاشر

رواية اتفاقية زواج الجزء العاشر

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة العاشرة

نور راحت ناحيه المطبخ وفجاه شافت سيف واقف ولابس مريله المطبخ واقف يطبخ ومبهدل الدنيا وشكلو كان مضحك اووي 😂😂
نور فضلت واققه متنحه لحد ماسيف شافها
سيف: يالهوي يا فضحتي ياني😱
نور مقدرتش تمسك نفسها وانفجرت من الضحك علي شكل سيف… هههههههه 😂😂مش قادره يالهوي علي شكلك يا سيف ههههههههه
سيف بغصب مصطنع: الحق عليا اني كنت عاوز اعملك فطار
نور بضحك: هو اللي يعمل فطار يبهدل الدنيا كده ده انا فكرت حرامي دخل البيت
سيف بفخر: لا انا عمتلك بقا احلا فطار مش هتلاقيه في مكان غير عند سيف
نور: ماشي اما نشوف
سيف: عمتلك بيض عيون تحفه
نور: سيف البيض مش استوي
سيف: لا يا نور هو كده

 

نور: يا سيف ركز البيض مش استوي هاكلو ازاي
سيف: اي ده 😐هو كده مش استوي انا كنت فاكر انو بنحط البيض في الطبق وخلاص
نور بصدمه: نهارك اسوح يا سيف انت عاوز تأكني بيض مش مستويي
سيف ارجوك متدخلش المطبخ تاني يا سيف
سيف بحزن مصطنع: انت حابب اساعدك
نور: لو عاوز تساعدني اتفضل نضف كل اللي انت عملتو ده
سيف بصدمه من شكل المطبخ: هو انا هعملو لوحدي ده كلو
نور بخبث: ايوا مش انت اللي بوظتو
سيف ببراءة: طب ممكن يا نور تساعديني
نور: امري لله اتفضل يا سيف
فضلت نور وسيف ينضفو المطبخ في جو جميل وكان شكلهم حلو وكل واحد فيهم جواه مشاعر للتاني بس مش معترفين بيها
وخلصو تنضيف وبعدين سيف قال لنور انو هيمشي وهيرجع بليل يقعد مع تاج شويه
(هيقد مع تاج برضو😉 ده انت واد خبيث😒😂)
سيف مشي ونور اكلت تاج وغيرت هدومه ونيمتو وهيه راحت تاخد دش ورجعت فضلت قاعده تفكر في سيف وشكلو هو في المطبخ ابتسمت
قلبها: بتحبيه صح
عقلها: بتحبو اي ياعم انت لا طبعا ده كلو لعب عيال
قلبها: اسكت انت ده اسمو حب يا عقل النمله
عقلها: بقولك اي اسكت بدل انزلك

 

قلبها: سيبك منو يا نور امشي ورا مشاعرك وجربي اديلو فرصه وعيشي حياتك بقا
عقلها: لا طبعا انت ناسيه انو ده مجرد اتفاق و انو قبل يتجوزك عشان ياخد منك نصيبك في الشركه
قلبها: سيف باين عليه انو بيحبها
عقلها: ههههههه ضحكتني لو بيحبها قبل ليه بالاتفاق
نور: ببسسسسسسس اسكتو يا اعضاء تجيب الشللل
نور راحت المطبخ وبدات تعمل اكل وخلصت وقعدت تتفرج علي الكرتون هيه وتاج ونامو وهما بيتفرجو
بعد شويه نور صحيت علي صوت الباب وهو بيخبط
نور بنوم: همممم.. ايوا مين
سيف: انا سيف يا نور افتحي
نور بنوم: سيف مين
سيف: يالهوي دي فقدت الذكره ولا اي… سيف جوزك يا نور
نور بنوم: انا مش متجوزه انت حرامي صح وجاي تخطفني وبعدين تغتضبني وبعدين تبعني اعضاء
سيف: يالهوي 😱 البت اتهبلت
ابوس ايدك ركزي يا نور انا سيف ابن انكل يوسف

 

نور ركزت: يالهوي ده سيف 😱😱فتحت بسرعه الباب معلش يا سيف مكنتش مركزه
سيف: ولا يهمك انت خلتني حرامي وبعت اعضاءك كمان
نور: مهو انت اللي جاي وانا نايمه وبعدين اللي جابك اصلا
سيف: يعني انا كنت اعرف منين انو حضرتك نايمه وبعدين احمم جاي اطمن علي تاج هدخليني ولا هنفضل واقفين علي الباب
نور: اتفضل
سيف: تاج حبيبي عامل اي وحشتيني
تاج بص لسيف وابتسم وكان شكلو جميل اوى
نور: انا هاروح احط الاكل يا سيف تاكل معيا
سيف بطفوله: ياريت والله يا نور ده انا جعان اوى
نور بضحك: ماشي خليك مع تاج لحد ما اخلص
سيف: ماشي
نور سخنت الاكل وكانت عامله مكرونه بالبشاميل وفراخ كوكي
وحطت الاكل وقعدت تاكل هيه وسيف
سيف: بجد الاكل تحفه يانور مكنتش اعرف انك طباخه شاطره كده
نور بفخر: ده اقل حاجه عندي

 

سيف: ده غرور ولا ايه
نور بضحك: اعتبرو كده هههههههه
سيف سرح في ضحكتها الجميله وفضل باصص ليها بحب كبير جواه
نور: سيف يا سيفففففف
سيف: هاا ايوا
نور: مالك سرحت في اي
سيف: لا ولا حاجه
نور: طيب خد امسك تاج لحد ما اشيل الاكل
سيف: ماشي روحي انتي شوفي هتعملي اي وانا تاج قعدين مع بعض نلعب سوا صح يا تاج
نور سبتهم وراحت تلم الاكل وتغسل الصحون وخلصت وخرجت ولقيت سيف نايم و واخد تاج في حضنو وكان شكلو قمر اووي ونور طلعت فونها وصورتهم وفضلت تبصلهم بحب
وبعدين راحت تصحي سيف
نور: سيف يا سيف اصحي
سيف: هااا سبيني شويه يا ماما
نور بضحك: سيف اصحي انا نور
سيف: هاا معلش يا نور
نور: لا ولا يهمك هات تاج عشان انيمو وانت نام في الاوضه دي

 

سيف: لا انا همشي عندي شغل لازم اعملو
نور بستغراب: شغل اي في الوقت ده
سيف: شغل يا نور بعدين هبقا اقولك
يلا انا ماشي سلام
نور: سلام

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى