روايات

رواية أحببت فتاة الريف الفصل التاسع 9 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الفصل التاسع 9 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الجزء التاسع

رواية أحببت فتاة الريف البارت التاسع

رواية أحببت فتاة الريف الحلقة التاسعة

عدي كان قعد في الجنينة وسرحان
مصطفى ايه يا برنس الوقت اتأخر سهران يعني
عدي مش جييلي نوم كنت عايز اخد رايك في موضوع
مصطفى موضوع ايه
انا قرارات اسيب مايا لانو مفيش حب من نحيتي وحرام اظلمها معايا مش هقدر أسعدها وهي معايا
مصطفى طيب كويس انك اكتشفت ده وكدا احسن ليكم وده قرار صح
عدي خلاص بكره أصبح هكلمها في الموضوع
مصطفى تمام عملت إيه نور دلوقتي
عدي هي كويسه ونامت عارف الموضوع غريب انا كنت بحول اكلمها بس شوف دلوقتي هي عايشه معانا
مصطفى طيب افرح بقى انو قريبها منك افعل ماتريد وضحك
عدي بالعكس زاد قلقي اكتر
مصطفى ليه كده
عشان هي مش فاكره حاجه واكيد أهلها قلقانين عليها ولو كنت حابب أقرب منها مش هقدر عشان أنا معرفش هي في شخص في حياتها او لع
مصطفى عدي هي اكيد مفيش حد في حياتها قولي عرفت ازاي
عدي عرفت ازاي يا عبقري
مصطفى عشان هي مش لابسه دبله عشان كدا
عدي ابتسم لا يا رجل وده سبب كافي
ايوه وبعدين هتعرف انو كلامي صح
عدي اقدر اقولك تصبح على خير
مصطفى انت من اهله
عدي كان ماشي سمع صوت اسماء بتعيط وتقول ابعد عني ابعد عني
عدي جري على الغرفه لقي اسماء نايمه وبتعيط قرب منها نور نور انتي في كابوس اصحى نور
اسماء صوتت وزقت عدي لورا رجع على الحيطه
اسماء بتعيط انت عايز مني ايه حرام عليك سيبني امشي
عدي قرب منها نور اهدي انا عدي انتي كويسه كابوس وراح متخافيش انا معاكي اسماء بتعيط انا اسفه
عدي حضنها بكل حب وحنان اهدي بقى ورقي
اسماء هديت وبتفتح عينها لقيته عدي حضنها
بعدته لي وراء وقالت أنت اجنيت في نفوخك
ع.عدي هههههههه ليه كده ياعسل ايه حصل كنتي ضعيفه وبعدين اتحولتي لي متوحشه
اسماء انت كيف تحضني كده انت انت زوجي حبيبي خطيبي
عدي كلهم
اسماء انصدمت
عدي بضحك هههههههه بهزر معاكي انا شفتك خايفه ف حبيت اطمنك وحضنتك وياستي متزعليش نفسك اعتبريه حضن اخوات
اسماء ابتسمت اوكي تمام
اجي الصبح رحمة لقيته اسماء في المطبخ نور حبيبتي بتعملي ايه
اسماء انا بعمل فطار
رحمة حبيبتي تعبه نفسك ليه
عادي يا ماما فيه ايه
طيب روحي صحي عدي عشان اتأخر مش بالعادة يتأخر
اسماء حاضر
اسماء رحت الاوضه خبطط مردش عدي انت سمعني خبطط برضو مردش فتحت الباب لاقيته نايم متغطي بالمليه قربت منه
عدي عدي
عدي بده يفوك امممم
اسماء حطط ايدها على كتفه عدي قوم يلاه
عدي مسك ايدها وشده عليه
اسماء اتخضت بيعمل ايه المجنون ده بقلم جنات بدر
عدي يلاه قوم عدي
عدي اممم
اسماء قوم بطل رخمه
عدي فتح نص عين لقي شعرها نزل على وشه اتفاجه وقام صباح الخير
اسماء صباح النور ساعه عبال متصحه
عدي اسف اصلا نمت متأخر
اوكي انا نزل يلاه عشان نفطر قامت رحت تمشي وقعت فوق عدي عنيهم جت في بعض وقعدوا سرحانين في بعض
عدي كان بيرفع شعرها عن وشها وقالها انت عيونك جميله قوي في جمال كده
اسماء انت مجنون وقامت رحت وقعت تاني
اسماء اوووف بقى سيب أيدي عشان اقوم
عدي اسف اسف مكنتش اعرف اني ماسكها معلش
قام وقف كان لابس البنطلون بس
اسماء لافت وشها النحيه التانيه ايه قلت الأدب دي
عدي اسف اسف بقلم جنات بدر
اسماء مشت بسرعه
عدي دخل الحمام خد دوش ونزل صباح الخير
رحمة صباح النور يلاه تعال افطر
قعدوا يفطروا
عدي تسلم ايدك يا ماما ايه الاكل الحلوه ده
رحمة اشكر نورهي اللي طبخت
عدي بجد
رحمة ايوه نزلت لقيته مجهزه كل حاجه
عدي تسلم ايدك يا نور طلعتي طباخه شاطره
اسماء ابتسمت ابتسامه شكر
عدي ماما انا ماشي بأس ايدها وراسها سلام
رحمة مع السلامه ياقلبي
رحمة كلي يا نور
اسماء باكل ياماما اهوتي اسماء قربت ايدها من بوقها شمت عطر عدي في ايدها لما كان ماسكها هي ابتسمت وقلبها فرح من جوه
في الشركه عدي دخل صباح الخير
صباح الخير استاذ بقلم جنات بدر
عدي القهوه يا أماني بسرعه
أماني حاضر
مايا دخلت صباح الخير حبيبي
عدي صباح الخير مايا اخبارك ايه
مايا حبيبي انا زي الفل
عدي طيب تعالي نخرج عايزك في موضوع مهم
مايا اوكي حبيبي
رحو الكافيه وقعدوا
عدي مايا بص انا مش عايزك تفهمي غلط الكلام اللي هقوله
مايا بقلق عدي في ايه
عدي مايا احنا مش هينفع نكمل مع بعض
مايا انصدمت “””

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت فتاة الريف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى