روايات

رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل العاشر 10 بقلم هدير بدر

رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل العاشر 10 بقلم هدير بدر

رواية أحببتك رغم اختلافك الجزء العاشر

رواية أحببتك رغم اختلافك البارت العاشر

رواية أحببتك رغم اختلافك
رواية أحببتك رغم اختلافك

رواية أحببتك رغم اختلافك الحلقة العاشرة

رنين : انتو ايه اللي جابكم افتكرتم ان ليكم اخت تسألوا عليها

خالها محمود: انتي يابت هاتيلنا نصيبنا

رنين اتغير ملامح وشها تماما: انتو بتقولوا ايه

خالها التاني (ربيع) : بنقول عايزين ورثنا

رنين بدموع : مالكوش حاجه هنا

لاقيت مرتات خلانها دخلوا الاوضه جمعوا هدومها في شنطه

رنين: انتو بتعملوا ايه انتو هاتطلعوني من بيتي انتو اتجننتو

ربيع ضربها بالقلم : اخرصي يابت دا ورثنا وملكنا يالا برا

رنين بغضب: انا بنتها الوحيده انتو مالكوش حاجه

محمود باستهزاء : امك مضيالنا علي البيت وناقله ملكيته

رنين بزهول : كدابين امي عمرها ماتعمل كدا

محمود ببرود طلعلها الورق

رنين وقفت دموعها نازله منها

جات مرات خالها رميت في وشها شنطتها وزقوها برا البيت وقفلوا الباب في وشها

رنين مش مستوعبه اللي حصل مسكت هدومها ونزلت في الشارع مش عارفه تروح فين وكان عقلها متغيب تماما فضلت ماشيه في الشارع حتي مابصتشي للعربيات وهي ماشيه لحد ماعربيه فرملت ادامها بسرعه

كريم نزل ولسه هايشتم لقي رنين

كريم بزهول من حالتها : انتي رايحه فين ومش باصه ادامك ليه

رنين بصتله بجمود وفضلت تضغط علي ايدها علشان تتحكم في نفسها

كريم : ردي انتي رايحه فين واي الشنطه دي

رنين بدموع : ممكن تاخدني معاك تركبني ونزلني في اي حته بعيده عن هنا

كريم حزن علي حالتها لانه اول مره يشوفها كدا

كريم: تعالي اركبي

رنين كانت ماشيه وراه وهي مش حاسه بنفسها

قعدت جنبه وفضلت باصه للطريق

كريم نزل علي البحر ولقي ان دا انسب مكان يعرف اي اللي حصلها

كريم بهدوء: انزلى

رنين سمعت كلامه ونزلت

كريم قعد جنبها: ممكن تحكيلي حصل اي

رنين فضلت باصه بجمود

كريم : ردي

رنين فاجاه كل الحصون اتهدمت وانهارت من البكا

كريم ماقدرشي يعملها حاجه غير انه عيونه دمعت علي حالتها

كريم : ممكن تهدي

رنين حسيت ويكان العالم كله بيخنقها ماكنتشي عارفه تتنفس فاجاه مسكت قلبها وفضلت تتنفس بطريقه مش طبيعيه

كريم بصلها بخوف : مالك فيكي ايه

رنين : م مافيش يالا نمشي

كريم بحزن : طاب اروحك بيتك

رنين عينها دمعت اما افتكرت انها ماعدشي ليها بيت

………….

هدوء كانت بدأت تنام بسبب العلاج

مروان لاحظ انها بتنام قرب منها

هدوء بصتله بحب وعتاب وكانت بدأت تدوخ وهي بتنام : ليه ليه عملت فيا كدا ونامت علي كتفه

مروان فضل باصصلها بدموع وفضل حاضنها ويكانها هاتهرب منه

مروان باصصلها بحب : اوعدك هاعوضك عن كل اللي عملته فيكي

ونام وهي في حضنه

…….

رنين: يالا انا عايزه امشي شكرا انك رضيت تركبني معاك

فاجاه لاقيت احمد في وشها

احمد بغضب جحيم : انتي مع دا

رنين وقف بغضب : وانت مالك قلتلك ابعد عني بقا

كريم كان واقف مش فاهم حاجه

كريم لما افتكر انها مراته اتعصب منها وجاي يمشي

رنين بعياط هستيري: استني انت رايح فين

كريم وقفلها بصدمه

احمد : اتفضل يا اخ واحد ومراته زعلانه مته هاراضيها بطريقتي

كريم زعل علشان مفكر انها خدعته

رنين لسه هاتتكلم شالها ودخلها العربيه ومشي

رنين فضلت تخبط علي باب العربيه

كريم لسه هايروحلها كانت العربيه طلعت بسرعه

احمد بغضب : مفكراني هاسيبك

رنين بانهيار : ابعد عني بقووووولك حرام عليك

احمد طلع حقنه اديهالها

فاجاه جسمها اترخي ونامت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتك رغم اختلافك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى