روايات

رواية آسيا والاسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم الملكة المتوجة

رواية آسيا والاسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم الملكة المتوجة

رواية آسيا والاسد الجزء الحادي عشر

رواية آسيا والاسد البارت الحادي عشر

رواية آسيا والاسد الحلقة الحادية عشر

آسيا لا تصدق هل من يدق له قلبها يعترف بحبه لها الان اذن فليذهب العقرب الي الجحيم سوف تخبره ما تشعر به
آسيا بلمعه عيون هي الأخرى: وانا كمان يا أنس
انس بمشاكسه فهو يريدها صريحه: وانتي كمان ايه
آسيا بتوتر : وانا كمان بح بحبك
أنس لم يترك لها مجال لإكمال حديثها وقام بضمها واللف بها وقال بصوت عالي: بحبااااااااااك
آسيا وقد دفنت رأسها في صدره من الخجل: وانا كمان بحبك
أنزلها أنس ووقف امامها وحاوط وجهه بيده وقال : مش مصدق نفسي دلوقتي اقدر اقول مبقتش عايز حاجه من الدنيا غيرك وحتي اما موت تبقي معايا في الجنه
نظرت آسيا الي عيون أنس مباشره وصمتت فاللغه التي تتحدث بها العيون ابلغ من لغه الالسن ظل كلاهما ينظر إلى الآخر مده من الوقت وهما لا يعلمان كم من الوقت مر عليهما في هذا الحال ولكن بدون وعي من انس نظر إلى شفتيها المكتظه واللون الاحمر الموجود عليها والتي يجعلها اكثر اغراء وبدون وعي اقترب منها وقام بالتهام شفتيها واخذ يقبل كالجائع الذي وجد فريسته بعد جوع طويل ولكن بنعومه كبيرة كإنه خائف عليها من الخدش حتي وآسيا صدمت في البداية من انتهاك احدهم عذرية شفتيها ولكن سرعان ما تجاوبت معاه ولفت زراعيها حول رقبته بعد مدة ليست بقليله ابتعدت آسيا طالبه للهواء
انس وهو يأخذ نفسه قال لها وهو يغمز : نفسك قصير اووي علي فكر
آسيا وقد احمرت وجنتيها: انت قليل الأدب اووي علي فكرة

 

 

أنس بضحكه: اللي يبقي محترم مع مراته تخافي منه ده يبقي مدوره بره مقطع السمكه وديلها
آسيا بخجل من كلامه فحاولت تغيير الموضوع: طب يلا روحني علشان اتاخرنا
أنس: مش هنتعشي ولا ايه وغمز لها فاكمل ولا انتي شبعتي من اول مره ومع اني لسه جعان بقولك ايه متجيبي واحده كمان بس اطول من كده
آسيا وكادت أن تختفي من الخجل: انا ماشيه هتيجي ولا اقولك اقعد كل انت انا ماشيه
انس بضحكه: خلاص يلا بدل ما تختفي من الكسوف
ذهب أنس وآسيا الي المكان التي توجد به السيارة وفتح أنس الباب لآسيا وقال : تفضلي سيدتي
هزت آسيا راسها بمعني حاضر ركبا السيارة وأثناء الطريق قال أنس: هو في عقرب بيتكسف وحلو اوي كده
آسيا وكأنها تذكرت للتو أنها العقرب: طب خاف علي نفسك علشان لو العقرب حضر هيلدغك ولدغته والقبر علشان كده سموني العقرب
أنس : انتي عارفه ليه سموني الاسد
آسيا: اكيد عارفه انا غبت سنين حطاك هدف علشان اعديك ودلوقتي انا وانت في نفس المكانه
أنس بإعجاب فهي لا يخفي عليها شئ: وسموني الأسد ليه بقي
آسيا واشتعلت داخلها نار الحماسه: علشان انت قوي جسديا وعقليا رغم ان جسمك رياضي مش ضخم تقدر تهزم جيش لوحدك وانت زي الجزار بتقتل وكانك مش شايف مين اللي هيتقتل وكأن القتل غريزه جواك زي الأسد غير أن اسمك مرعب لكل رجال الاعصابات

 

 

أنس بفرحه بها: ده انتي مذاكره بقي
آسيا: دي طبيعتي قبل ما ادخل في مهمه لازم اعرف كل المعلومات عن المهمه حتي لو هدخل شريك فيها فلازم اعرف كل حاجه عن شريكي
انس رفع حاجبه بذهول : يعني انتي عارفه كل حاجه عني
آسيا بغرور مصطنع: اكتر من الي تعرفه عن نفسك
أنس بضحك: وقالوا عليا اسد ده انتي اللي اسد اللهم لا حسد
ضحكت آسيا لهذه الجمله ووصلت آسيا الي قصرها وودعت أنس وانتظرها أنس حتي اطمئن من وصلها وذهب أنس الي منزله وغير ملابسه وذهب كلا منهما الي نوم عميق من فرحتهم ذهب الليل وطلع ضوء الصباح
في جناح آسيا رن هاتف آسيا ليعلن عن اتصال
ردت آسيا دون قراءة: الو يا جنه نص ساعة واكون عندك عايزه ملف انس العطفي علي مكتبي وحضرى اي ميتنج اتلغي هيبقي انهارده يلا سلام
اغلقت آسيا هاتفها دون رد وجهزت نفسها وارتدت بذله رسمية ذات طابع نسائي واستقلت سيارتها ووصلت الي الشركة وفتحت مكتبها لتتفاجأ بوجود شخص

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية آسيا والاسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!