روايات

رواة يوميات يوسف ونور الفصل الأول 1 بقلم نورهان أحمد

رواية يوميات يوسف ونور الفصل الأول 1 بقلم نورهان أحمد

رواية يوميات يوسف ونور الجزء الأول

رواية يوميات يوسف ونور البارت الأول

يوميات يوسف ونور
يوميات يوسف ونور

رواية يوميات يوسف ونور الحلقة الأولى

اي رايكو نخرج من جو الامتحانات شويه 😂😂
نور بفرحه اطفال لو سمحت ي عم اسامه ي حج ي عمووووووووووووو
عم اسامه:بضحكه نعم ي نور ي بنتي
نور: الحمد لله بخير يا جدو
عم اسامه:😂😂 طيب ي ستي عايزه اي
نور:روق كده واسمعني بمزاج ي جدو عايزه واحد شيتوس خمسه مولتوا وسبعه
هوهوز اه وكمان خمسه سته مصاصه علشان بعشقها الصراحه وعايزه اتنين راني وواحده ببس وكمان
عم اسامه:حيلك حيلك ي بنتي اهدي علشان اعرف اركز واشوف أنتي عايزه اي مش ملاحق اجيب حاجه
نور:🥺🥺انت بتزعقلي ي جدووو وانا اللي بسيب كل السوبر ماركات واجيلك انت اخد من عندك لا أنا زعلانه أنا زعلانه خالص مالص ما تفكرش حتي تصالحني أنا مقهوره كسره قلبي الصغنن الذي لا يحتمل كل هذا العنف
عم اسامه:باسسسسس بضحك وقال هتموتيني من الضحك كملي
نور:ايوه كده خليك فرفوش كنا بنقول اي
عم اسامه:فضل يعد على صوابعه ومش فاكر هي وقفت لحد فين
نور:بضحك وقفنا عند الببسي ي جدو ي عجوز انت لازم تغير الشغلانه دي
أسامه:ضحك وقال ولما أنا اغيرها من هيستحملك بعدي
نور:تصدق صح لا خليك أنا رجعت في كلامي دي احسن واكتر شغلانه مناسبه ليك ي جدوو
عم اسامه:كملي عايزه اي تاني
نور: عايزه اتنين ساشو وعلبه بن فاتح النوع اللي بحبه علشان الواحد يصحصح وهو بياكل كده وياكل بمزاج
عم اسامه: حاجه تاني
نور:بصتله بصعبنيه 🥺🥺
عم اسامه: في اي
نور: عايزه صواريخ
عم اسامه:لالالالالا والف لا كمان
نور:لي بس ي جدووو
عم اسامه:ي بنتي لا يوسف يزعل وكمان محلفني من اخر مره فرقعتي البومب تحت دماغه والصراحة يوسف زيي ابني وانا ما اقدرش على زعلاه من خالص وبعدين خدي هنا في ست عاقله تفرقع بومب وكمان تحت دماغ جوزها
نور:ماهو ي عمو مش هكرارها تاني خلاص وبعدين هو كان مزعلني وكان لازم اخد حقي ولا انت يرضيك حقي يضيع
عم اسامه:وهو كان عملك اي بس ي بنتي
نور:يرضيك ي عمو كنت عامله فشار واكلت شويه وسبت الباقي اصحي بليل جعانه ادور عليه يكون هو اكله كله وما سبش ولا فشاره واحده
عم اسامه:😳😳
نور:اه والله زي ما بقولك كده ف كان لازم اخد حقي وبعدين انت قلبك قاسي اوي ي جدو ده كان من اسبوع والصراحة صعب عليا ف مش هعمل كده تاني
عم اسامه:بردو لا
نور: طيب علشان خطري علشان خطري بالله عليك ي عمووو 🥺🥺
عم اسامه:ي نور لا يوسف هيزعل
نور:وهو اي بس هيعرفه الا لو انت اللي قولت ي جدووو
عم اسامه:لا
‏نور:خلاص مش عايزه منك حاجه الله يسامحك كسره قلبي وجرحتني هات حاجتي اخدت الحاجات وحاسبته وبعدين بصتله وقالت عمري ما كنت اتوقع منك كده 🥺🥺🥺 ولفت وشها علشان تمشي
‏عم اسامه:تعالي ي بنتي صعبتي عليا بس اوعي تقولي ليوسف حاجه
‏نور: بفرحه عيب عليك مستحيل يعرف حاجه
‏عم اسامه:تمام وراح جاب صورايخ واخدتها وهي فرحانه موووت وبتضحك ومشيت وراحت على بيتها وقفت قدام الباب وفضلت تخبط وتقول يوسسسسف ي زوجي ي يوسسسسف افتح ياض بدال ما اعمل وشك سلطه
‏يوسف:فتح الباب في اي ي هبله وبعدين كنتي فين كل ده
‏نور:كنت عند عمووو اسامه 💃💃
‏يوسف: ومالك منشكحه كده لي وفرحانه وكنتي بتعملي اي
‏نور:ي حبيبي مش انت ادتني ٢٠٠جنيه وقولتلي ليكي
‏يوسف:اه حصل بتوعك علشان لو احتجتي حاجه
‏نور:منا احتجت
‏يوسف:احتجتي اي
‏نور: بفرحه تعالي تعالي واخدته من ايده وقفلت الباب لحد الانتريه وحطت قدامه شنطه كبيره وهو بردو مش فاهم في اي
‏نور:بدات تطلع الشبسي والمولتوا والهوهوز وهو هيموت من الفرقعه
‏يوسف:اي ده كله 😳😳أنتي صرفتي ال ٢٠٠جنيه في دول
‏نور:لا طبعا عيب عليك فاضل ١٠٠بس
‏يوسف😳😳
‏نور:ف اي
‏يوسف:😳😳😳😳هتشل اه قلبي اه
‏نور:بص ما تموتش دالواقتي غير لما اكل علشان اقدر اشيلك
‏يوسف:نتنه طول عمرك 😳😳
‏نور:قول حاجه جديده 😂😂😂

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية يوميات يوسف ونور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى